Kak Senah Bontot Besar

5.4K 62 5
                                    

Aku adalah anak tunggal Hj Kasim. Ayah ku merupakan seorang ketua kampung disini. Berekar tanah dimilikinya, malah pelbagai perniagaan yang telah diusahakan dikampung ini. Secara tak langsung ramai juga orang kampung disini
berkerja di bawah ayahku. Keluarga ku sangat dihormati disini.

Aku pula baru sahaja 3 bulan kembali duduk di kampung. Sebelum ini bertahun aku merantau di negeri orang untuk mentuntut ilmu. Dari tingkatan 1 hinggalah SPM. Sambung pula di Kolej Matrikulasi sebelum ke universiti untuk segulung degree dan master pula.

Walaupun aku berpelajaran tinggi, namun aku tak kisah kerja di kampung ini. Pada hemat ku, daripada aku kerja dibandar memajukan syarikat orang lain, lebih baik aku belajar uruskan harta ayah ku sendiri. Lagipun orang kampung juga menerima baik kehadiran ku disini.

Sebenarnya, selain dari itu, aku mempunyai alasan lain untuk tidak bekerja di bandar. Aku menyedari yang diri ku mula minat melihat isteri-isteri orang yang matang dan montok di kampung ini. Dahla kebanyakkan suri rumah yang menetap di kampung ini memiliki tubuh yang gebu-gebu pulak tu. Tetek yang besar-besar, bulat-bulat lagi. Perut yang membuncit juga seakan menambah selera ku lagi. Peha yang montok serta bontot yang bulat serta besar dan lebar membuatkan aku semakin tak keruan melihatnya.

Saban hari aku menelan air liur melihat punggung mereka yang bulat itu melenggok-lenggok dan bergegar di dalam kain batik sewaktu ke kedai atau ke rumah ku untuk berurusan dengan ayah ku selaku ketua kampung. Ikutkan hati, hendak je aku rogol sorang-sorang makcik-makcik yang benar-benar memancing nafsu muda ku ini.

Dari sekadar, hanya berkeinginan, aku akhirnya nekad untuk mencuba nasib. Sasaran ku adalah Kak Senah. Kak Senah ni sudah berumur orangnya, dalam lingkungan 50-an macam tu kut. Anak-anaknya juga sudah besar-besar dan ada yang lebih tua dari ku lagi. Suami kak Senah hanya mampu terperap di rumah lantaran sakit angin ahmar. Jadi hanya kak Senah dan anak-anaknya yang mencari rezeki dengan membuka kedai makan di tepi jalan besar yang dibuka setiap malam hingga awal pagi.

Pada mata orang lain, Kak Senah mungkin diangap sebagai perempuan tua yang gemuk. Namun pada kaca mataku, tubuh Kak Senah yang serba serbi oversized itu benar-benar memberahikan ku. Nak-nak pada bahagian buah dada dan bontoknya yang tersangat besar dan lebar itu. Tutup pakai apapun tak boleh. Dahla selalu berkain batik sahaja bila berniaga. Memang aku tak tahan la.

Semuanya bermula sewaktu aku melalui denai yang merupakan salah satu jalan pintas untuk kerumah ku. Aku terserempak dengan kak Senah yang juga sedang melalui jalan yang sama untuk berjumpa dengan ayah ku di rumah. Katanya nak jumpa ketua kampung untuk urusan pemohonan lesen perniagaannya.

Jadi kita orang pun berjalan bersama-sama perlahan-lahan sambil berborak-borak. Seperti kebiasaanya, Kak Senah hanya memakai baju kurung kedai dengan tudung bawal singkat sambil berkain batik di pingangnya pada ketika itu.

Sewaktu tiba di denai yang kecil, aku biarkan kak Senah jalan dahulu di depan sementara aku mengikutnya di belakang. Semasa tu lah aku tengok bontot kak Senah yang berkain batik tu nampak licin tanpa seluar dalam. Bontotnya yang besar dan nyata sungguh berlemak lebar itu membuatkan aku geram. Melenggok-lenggok bersama pehanya yang besar.

Aku menjadi semakin hilang pertimbangan. Akhirnya aku nekad membelai-belai batang ku sendiri sambil aku mengikutnya dari belakang. Mata aku kusyuk memerhatikan lenggokan bontot kak Senah. Kak Senah cakap apa pun aku mula tak ambil berapa peduli. Hinggalah tiba-tiba wanita montok itu menoleh ke belakang melihatku yang tiba-tiba kurang melayannya berbual itu

Terkejut aku dibuatnya. Dahla masa tu aku tengah sedap pegang batang ku dari luar seluar sambil menghayati keindahan bontot Kak Senah yang berbalutkan dengan kain batik lusuhnya itu berlengang kankung dihadapan ku. Aku perhatikan kak Senah juga terkejut melihat apa yang kulakukan di belakangnya itu. Kami sama-sama terdiam seketika. Namun tak lama selepas itu, Kak Senah sekadar melontarkan senyuman kepada ku sambil mengajak ku terus kerumah penghulu. Sumpah rasa macam nak tercabut jantung aku mas tu. Naya weh kalau dia mengadu kat bapak aku.

Kak Senah Bontot BesarWhere stories live. Discover now