7.bolum

9.8K 450 3
                                    

Elbiselere bakarak tam yarım saatim geçmişti.Ama hiç bi tanesi bile beğenmedim başka mağazalara bakacağım. Karnimda acikti malum sabah bay egoistin yüzünden bir şey yiyemedim bari burger kinge gidipte bi menu yiyim.Hemen üst kata çıkıp bi menu sipariş ettim.Menum gelince hemen yemete koyuldum aslinda cok yemek yiyen ama kilo almayanlardanim bu yanimi seviyorum kilo derdim olmuyor.Hamburgerim bittikten sora bi milkshake icmeye karar verdim ve birde milkshake siparis ettim cilekli en sevdiğim.karnim bi güzel doyduktan sonra yine alisverise basladim yine bi elbise magzasina dalis yaptim.Bi kac tane elbise denedim ama en guzelini sectim.Pembe tullu bir elbise aldim.simdi sira ayakkabilarda hemen elbisenin ucretini kasaya odeyip ayakkabi mağazasına giriş yaptım.Elbisenin altına uygun toz pembe topuklu ayakkabi aldim onunda ücretini odedikten sonra yine taksi çağırıp eve geldim.Bakalim bay egoist eve tesrif etmişler mi.evde kimse olmasada kapiyi caldim evde kimsenin olmadığını sanıyordum ama karsimda Buragi gorunce sasirdim demek eve erken donmus beyefendi.
-Nerdeydin sen?
-Sanane sen evden biyere giderken bana diyor musun he
-Ben sana hesap vermek zorunda degilim
-O zaman bende sana degilim dimi ikimizde degiliz sonucta bu zoraki bi evlilik şimdi önünden cekilde odama çıkayım.
Sonunda ego yığını önümden cekilince odama ciktim elbiseyi ve ayakkabilari dolaba yerlestirdikten sonra yatagima yatip muzik dinliyerek uykuya daldim.

Zorla EvlilikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin