הפרק מוקדש לאחותי ❤
שיש לה יומולדת היום😘😍
נ.מ ג'אנגקוקהתעוררתי לקרני השמש שחדרו והאירו את חדרי.
כיוונתי לי את השעון המעורר שלי ל- 7:30 אבל קמתי לפני, עכשיו השעה 6:42, נאנחתי בעייפות עוצם את עיניי בגלל השמש המסנוורת.
פתאום נזכרתי באתמול, אני וטאהיונג ראינו סרט בסלון, והוא שם את מה שרציתי בשבילי.
התחלתי להסמיק על הזיכרונות מאתמול,
זה היה כל כל מביך.נזכרתי שהייתי ממש עייף אז נרדמתי באמצע הסרט.
לא זוכר מה קרה מאז, ופתאום נפל לי האסימון!.
'איך הגעתי לחדר?!' מלמלתי לעצמי בלחץ.
הרי אני הייתי בספה, וזה גם לא יכול להיות שהלכתי מתוך שינה בחזרה לחדרי.
חשבתי מי היה יכול לשים אותי במיטתי ועוד לכסות אותי הייטב ככה.
טאהיונג, זה טאהיונג!.
הרי כילם היו בחדרים ורק אני והוא היינו בסלון.איזה מביך, יוואו למה נרדמתי בכלל, לא יכולתי להישאר עוד קצת במקום לעשות לעצמי פאדיחות..
איך אני עכשיו יראה את הפרצוף שלי לידו?!, אוי לא..
ניסתי להעיף את המחשבות מראשי וקמתי לשטוף פנים.
יצאתי מחדרי, מביט ימינה ושמאלה כדי לראות שטאהיונג לא בסביבה.
כשראיתי שהוא לא נימצא אז מיהרתי ללכת לחפש את השירותים.
בזמן שאני עדיין מחפש ניגש אליי ג'ין בחיוך.
"בוקר טוב ג'אנגקוקי, אתה מחפש משהו?" אמר ואז שאל אותי "בוקר טוב ג'ין, א-אני פשוט מחפש את השירותים...ולא קל למצוא בבית כזה גדול..." אמרתי לו, קצת מובך .
"הוו אז למה לא אמרת, הינה את הולך ישר פונה שמאלה זה הדלת השלישית מימין" הסביר לי "תודה ג'ין" אמתי חו בחיוך, מתקדם לאן שאמר לי.
מצאתי את דלת השירותים, ראיתי שהיא לא נעולה אז פתחתי אותה וניכנסתי.
פתאום נפלטה צעקה קטנה מפי כשראיתי את טאהיונג יושב לו בנוח בתוך אמבטיה,
נבהלתי כל כך שהחלקתי על הישבן.יבבתי בכאב מלטף את ישבני הכואב,
"אוי אתה בסדר?" טאהיונג שאל כששם לב אלי.הינהנתי עם ראשי מעט, מסובב את מבטי לכיוון אחר כדי שלא אראה אותו עירום.
"ל-למה לא נ-עלתה את הד-דלת?" שאלתי אותי מסמיק מבושה.
"אה אנחנו לא נועלים כאן דלתות.. זה מפריע לך שאני כאן כשאתה שוטף פנים?," שאל אותי מתכוון לקום ולצאת.
"ל-לא לא, מה פתאום ת-תישאר זה בסדר.." אמרתי לו מיסתמק כששומעה אותו נאנח מהמים הנעימים..
"אממ היום אני צריך לצאת לכמה סידוקים, אז תתארגן עוד מעט יוצאים" הודיע לי ואני כל כך היתרגשתי, כי זה היום הראשון שלי בתור שומר הראש של טאהיונג.
YOU ARE READING
My bodyguard / Taekook
Romanceקים טאהיונג הידוע גם בשם הבמה וי ממבר בלהקת ביטיאס הגבר שכל אחת הייתה רוצה לעצמה חתיך , מפורסם ,עשיר ,דוגמן ,צעיר . אבל כולן יודעות שאין להן סיכוי מכיוון שטאהיונג העלה פוסט עם בת זוגתו החדשה שחצן אוהב את חברי להקתו כאילו הם חלק ממשפחתו 💚🐯 ~~~~...