-Szia- pattantam egy csomaggal Benjamin elé, és hirtelen felindulásból megöleltem. Viszonozta az ölelést, majd kissé eltolt magától, és a szemembe nézett.
-Elengedtek? - érdeklődött, mire bólintottam, és a kezébe nyomtam az ajándékát. -Köszi, de nem kellett volna.
-Boldog Szentestét- vigyorogtam rá, mire elnevette magát, és belenézett az ajándékba.
-Ez komoly? - röhögött.
-Aham- mosolyogtam. Kivette a pólót a , majd felemelte. Amikor voltam a vásárban, megakadt a szemem ezen, és nem hagyhattam ott. Tudom, hogy Beninek Juice WRLD a kedvenc előadója, így megkapta a karikatúrás változatát. Szerintem tökre eredeti.
-Köszi szépen- ölelt meg.
-Nincs mit- vontam meg a vállamat.
-Viszont én nem készültem ajándékkal- vakarta meg a tarkóját zavartan. -De van egy ötletem.
-Hát csináljuk. Egyig van több, mint két óránk- mondtam izgatottan.
-Viszont akkor megyünk az albérletembe- mondta, mire a mosoly lefagyott az arcomról.-Úristen, ne legyél ilyen- vihogott. -Nem úgy. Tetszeni fog, ígérem.
-Ja, jó- nyugodtam meg. -Akkor induljunk- biccentettem.
-Még azt se tudod, hova megyünk.
-A lakásodra, nem? Oké, ezt így fura volt kimondani- fintorodtam el, mire jóízűen felröhögött.
-Igazad van. Megyünk a sarki boltba- ragadta meg a kezemet, majd futásnak eredt.
-Minek?
-Nem sokára zár. Meg amit kitaláltam, ott belehet szerezni- magyarázta, majd megálltunk a bolt előtt. Még nyitva volt, szóval "kulturáltan" bementünk, mire Beni az arcmaszkok(??????) felé kezdett el húzni.
-Ez minek kell?- böktem rá az egyikre, amit felkapott a kezébe. -Csak szólok, hogy ez rózsaszín.
-Annál jobb- kacsintott, majd felkapott kettőt belőle, és majd a kasszához mentünk. Beni fizetett, majd kimentünk a boltból.
-Akkor most hozzád, ugye?
-Aham. Nyugi, hívok taxit- emelte fel a telefonját, majd tárcsázta a taxit. Amúgy jó ötlet, mert rohadt hideg van.
Az Isten áldja meg a taxisokat, hogy 0-24-ben dolgoznak, így hamarabb eljutottunk Beni lakásához, mint hittem.
-Amúgy ez igazából közös lakás Bencével, viszont ő most elhúzott, szóval csak ketten leszünk- magyarázta, mikor bementünk a társasházba, és kinyitotta az ajtót. -Nem a legnagyobb, de remélem, nem baj.
-Dehogy. Nagyon otthonos- mértem végig a házat, ami egy tökre egyszerű három szobás volt.
-Kösz. Na gyere a fürdibe- ragadta meg újból a kezemet, majd behúzott a helyiségbe. Az tök nagy volt. -Na hogy is kell ezt a szart feltenni?
-Még nem volt rajtad? - lepődtem meg.
-Nem. Szerinted ennek a cuki pofinak kell ilyen? - bökött az arcára, mire elröhögtem, magamat majd kissé lehajoltam, és megmostam a kezemet. Megtöröltem, majd ránéztem.
-Tök egyszerű- majd elmagyaráztam neki. - De a rózsaszín nem a te színed...
-Olyan buzis- fintorgott.
-Te akartad ezt- érveltem.
-Azt hittem, hogy blöffölsz- röhögött, majd kivette a csomagolásából, és felrakta az arcára.-Hogy nézek ki?
-Hülyén- reagáltam le, majd követtem a példáját, és felraktam.
-Kösz- fintorgott.
Végül is....nem néztünk ki rosszul....
Hali! Új rész! Ha tetszik, vote/komment!Pusza!
Helga
YOU ARE READING
Szétszórt/ Benisso ff
عاطفية" A mozgólépcsőn állva, a telefonomba merültem, hisz értesítésem jött, miszerint megjött anyuék karácsonyi ajándéka. Erre elvigyorodtam. De a boldogságom rögvest elszállt, ugyanis a mögöttem álló, negyvenes pasi, belém jött, mire elvesztettem az eg...