11.Bölüm|YENİ BAŞROL
Ahmet
Feride ile oturuyorduk...Su içicektim mutfağa gittim ayağım bir şeye takıldı ve yere düştüm
"Aaaağh!!"
Feride sesimi duydu ... koşarak yanıma geldi...
"Ahmet iyimisin?!"
"Ayağım acıyor"
"Tamam bekle ambulans çağırıcam"
"Aaaağh çabuk Feride "
Yarım saat sonra
"Doktor bey Ahmet iyimi?"
ikimize bakarak dedi şunu doktor
"Haberler iyi değil... Ahmet bey ayağını kırmış bir aydan az ama iki haftadan fazla ayağında alçı olucak"
"Ne! Doktor bey benim film çekimim var olmaz"
"O zaman topal gidersin basarsanda kemiğin zedelenir Feride hanım siz evde onunla bol bol ilgilenin "
"Tamam doktor bey sağolun "
Doktor gitti...
"Eveet ACD yine elime düştün "
"Başkasına nuhtaç değilim sadece sana muhtacım zaten"
"Yaa ahmoş...ben yarın şirkete gidip bu konuyu konuşucam "
"Tamam "
Ertesi gün
Feride
Şirkete geldim yönetmen ile konuştum...
"Tamam Feride hanım o zaman şöyle birşey yapıcaz....Ahmet filmde babası onu yurt dışına çağırır oda bir haftalığına gider..ve araya Burak Bilir gelicek ama. Ahmet bey gelince tekrar gidicek"
"Tamam efendim"
"Tamam Feride Ahmet'e tekrar geçmiş olsun"
"Sağolun "
Yönetmenin yanından gelirken biri bana çarptı...
"Pardon ben çarptım"
"Dikkatli olun "
"Bı saniye siz Feride değilmisiniz...ben Burak Bilir... kısa süreliğine başrol için geldim "
"Memnun oldum....bu arada Ahmet benim sevgilim ona göre konuşursanız sevinirim"
Dedim ve yanından ayrıldım...hemen sırnaşın zaten bana Ahmetten beni keser...üzemem ben ahmoşumu...
Eve gelince
"Ahmoş ben geldim"
Ses gelmedi ...AA koltukta uyumuş kıyamam ya...geldim eğildim tam yanağını öpecekken ...meğer uyumamış...birden döndü beni dudağımdan öptü...
"Yaa fırsatçıı!"
"Sevgilimi özledim suçmu"
"Değil kocacım"
"Yine kocacım dedin"
"Evet ... çünkü kararım kesin...seninle evlenmek istiyorum...ama küçük bir Ahmet daha çekemem şuan onu bil"
"Oleyyy beeeeee"
Sarıldı bana..onu böyle zamanda mutlu etmek gibisi yok ...
Ertesi gün