12.Bölüm| 1 YIL SONRA

78 9 0
                                    

12.Bölüm|1 YIL SONRA

Bu bir yılda Ahmet ile Ferideye noldu .. birbirlerini unuttular mı...bu zaman diliminde herşeyi ölçüp tarttılar mı onu görücez

Ahmet

İstanbul'dan Antalya'ya geleli tam bir yıl oldu...Feride ile Burağı çok izledim... film 5 ay önce bitti...peki ben ne yaptım...Bu bir yılda bir şirket kurdum reklam şirketi burda ... Çok zengin oldum...arada mafyalık yapıyordum... mafyalık derken bazı mankenleri zorla getiriyorsun uyutarak vs... bugün İstanbul'dan bir evden bir manken getiricek yardımcılarım...

Feride

Bu bir yılda neler mi oldu.... Burak ile iyi anlaştık hatta sevgili bile olduk.... dizi bitti 5 ay önce....bizde geçen hafta Burak ile yolları ayırdık... gönlüne başka biri girmiş falan filan...sıla ile buluşuyordum ara ara... şuan iş yok reklam işleri haricinde....yine pazar sabahı oturdum TV izliyorudm..kapıl çaldı... kapıyı açtım...iki adam vardı.... bizimle gelirmisiniz hanım efendi...

"Nedenmiş o?"

"Patron reklam şirketi için sizi getirmemizi istedi"

"Ne diyorsunuz ben anlamadım"

Tam o sırada bayılttılar beni....

5 saat sonra

Feride

Gözümü bir yatakta açtım... yanımda biri vardı...erkek biri... gözlerimi kırptım tam görmek için...bu...bu o olamaz ..!....Ahmetti bu...hemen sıçradım...

"Noluyo ya burda"

"Sakin ol Feride...ben Ahmet"

"Onu gördüm...niye kaçırdın beni"

"Olay karışık... şöyle anlatıyım...ben reklam şirketi kurdum Antalya'da ...yani burda...ben arada mafyalık yaparak gelmeyen mankenleri zorla getiririm ...bir mankeni kaçıracakları yerde yanlışlıkla seni kaçırmışlar .. olay bu"

"Yani ben şimdi Antalyadamıyım?"

"Evet..."

Boynuna sarıldım birden....

Ahmet

Feride birden boynuma sarıldı gram beklemezdim...

Seni çok özledim... çok pişmanım....affet beni nolur affet... Burak falan dedim basının etini yedim ilgilenmedim senle...bir yıldır iyi değilim..iyileştir beni nolur"

"F-feride neler diyosun"

"Evet duydukların doğru ben seni özledim...seninle sevgili...hatta karı koca ...hatta anne baba olmak istiyorum"

Ben tabi dondum kaldım...bende isterim bunları ama bu kadar hızlı değil...

"Sen açısındır ... önden geç mutfağı gösteriyim"

"Tamam ahmoş"gözümün içine bakarak yanımdan geçti

"Tamam ahmoş"gözümün içine bakarak yanımdan geçti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu kız beni tahrik etmese olmaz demi ....! Öpesim gelmedi değil...o kırmızıya çalan dudaklarına bende baktım ve yanından geçtim... mutfağı göstermek için önden gittim.....

"Al sandviç yersin ...bide meyve suyu"

"Sağol"
Yemeye başladı...bende onu izliyordum ..

"Çok güzelsin... herşeyinle ... evlenelim...geç bile kaldık"

"Tamam ahmoş ama önce doymam lazım..."

"Ben sana açım sen sandviçle doysan ne yazar kızım "

"Ya Ahmet cannn"

"Efendim feroşum "

Elimi ona uzattım tuttum... Kolumu inceledi

"Kolunda F harfi var"

"Evet...sen yani"

"Ben herşey için pişmanım"

"Affettim seni sakin ol sen"

"Affettim seni sakin ol sen"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Ama güzel olmuş...bende A istiyorum..yani sen"

"Tamam yaptırırız be kadın"

"Tamam be ahmoş"

Dalga geçerken güldü....ben sana dalgayı evlenince göstericem...

Günler sonra

Feride

Ahmet ile zaman hızlı geçiyordu...nikah tarihi aldık...5 temmuzda nikahımız vardı...yani bir hafta var... acayip heyecanlıyım...sıla ...Berkay...mert.hep geleceklerdi...

Ahmet ile bahçeye çıktık..evi kocamandı...

"Ahmet burda kaç tür koşarım sence?"

"3 tur"

"Yok yok ben 20 yaparım..
"

"Karım olacağın gece kaç kez -"

"Ya ahmeeetty deme şunu "
Diyerek Ahmetten kaçıp bahçeyi tür atamaya başladım...o sözün devamı fesata gidiyordu... sonunda Ahmet tuttu beni yere yatırdı

 sonunda Ahmet tuttu beni yere yatırdı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Evett.. sözüm yarıda kaldı"

"Ahmet sakın deme"

"Diyicem..."

"Hayır ya"

"Karım olacağın gece kaç kez inleyeceksin bakalım "

"AHMEEETT"

"Ha bu tarz demek istiyicem... kabul "

"Allah'ım ya sabır...kalk üstümden..."

"Tamam be kadın... kötü kalpli feroş"

(...)

AHFER (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin