1. rész

87 3 3
                                    

Lucifer szemszöge:

Amikor éreztem hogy a földre érkezem és egy mély gödör marad alattam. Gyorsan emberi alakot váltottam mert a Földön vagyok és az emberek nem ismerhetnek fel. A fájdalom nagy volt de tűrhető.

-A francba már tényleg tudtam hogy ez lesz belőle. Mondtam hangosan mire valaki megszólal mögöttem

-Elnézést segíthetek?
Nagy magas férfi minimum 2méter magas. Visszataszító de elbűvölő mosolya és elegáns öltözete volt.

-Oh igen jól esne öm uram egy kis segítség mert nem tudom hol vagyok. Mondtam ekkor mosolya még nagyobb lett.

-Oh természetesen hova tűnt a modorom? Alastornak hívnak Artificial Alastornak hívnak.

-Üdv engem Lucifer Morningstarnak hívnak. Fel segített és rá néztem a gödörre hát nem kicsi volt.

-Azta jó nagyot esett nem lett baja?

-Áh dehogy csak megütöttem a kezem semmiség.
Egyépként eléggé fáj de most kurvára nem érek rá nyafogni meg természetesen nem is ezért jöttem hanem azért hogy felejtsek.

-Meg hívlak a közeli házamban egy kávéra és amit montál hogy nem tudod hol vagy. Üdvözöllek New Orleansban kedves.

Hát ez szép nagyon nem ide akartam jönni de megfelel legalább eltűnök és beolvadok

-Ja persze természetesen. Mondtam kicsit idegesen hisze az apám tugya jól hogy utálom a zajt.

-Itt is vagyunk
szólalt meg a mellettem lévő amire hirtelen felkaptam a fejem egy ház 2 emelet és egy erkéj de hát ez tök csendes. Már értem miért szeret itt lakni mivel nyugis. Bementünk a házba és leültünk egy 2személyes asztalhoz így vele szemben voltam.

-Akkor azt mondtad h a karod fáj hagy nézzem meg

- Nem kell hagyad már nem fáj. Minek is mondtad Istenem hogy lehetek enyire hülye

- Na de hisz az előbb láthatóan fájt
Mondta közben kicsit öszerámcolta a homlokát

-Jól van igen tényleg fáj. Ezt még meg fogom bánni bazdmeg.

-Na add ide a karod! Parancsolta

Én felhúztam amenyire csak tudtam az ingem aztán rájöttem hogy amíg ember vagyok nem regenerálódok így ez sem fog magátol meggyógyulni úgyhogy most talán tényleg jól jön a segítség. Miközben húztam fel a ruhám ujját sziszentem egyet mert tényleg nagyon fájdalmas volt valószínüleg el is tört.

-Tudtam én hogy tényleg fáj ez neked. Mondta kár örvend vele

Oda nyujtottam neki a kezem amelyik fájt és óvatosan tapogatni kezdte ami nagyon fájt de meg se szólaltam csak néztem mit csinál aztán felnézett rám

-Hát ahogy gondoltam ez eltört. Hozok gipszet aztán jövök.

Miután begipszelte a kezem még beszélgetünk

-És miért is voltál kint ott a semmi közepén? Kérdezte Alastor amire nem adhattam választ úgyhogy kicsit levert a víz de aztán megszólaltam

-Hát erre konkrétan nem adhatok választ de az a lényeg hogy felejteni jöttem erre a környékre mert most váltam egy nehéz kapcsolatból. De aszta mi a fasz mingyárt 10 baszki óra és nem foglaltam szállást. Bocsi sietek nekem mennem kell.

-De várj akkor aludj itt ma este hiszen már minden zárva van nem de?

-Hát rendben van legyen akkor a kanapét befoglalhatom?

-Persze nyugodtan.

Hm vajon miért ilyen kedves? Nem biztos h jó a szándéka de nem néz ki rosz embernek.

2 órával később
Alastor szemszöge:

Már megcsináltam neki a fotelt és kapott plédet is többi volt neki. Megmutattam a fürdőt meg a wc-t is.

-Lucifer egy szabály van ne megy fel az emeletre mert ez személyes

-Persze rendben természetesen

Felmentem az emeletre a szobámba lezuhamyzotam és lefeküdtem aludni és de egyszerűen nem ment így gondoltam egyet és lementem a földszinszimtre.

-Lucifer te ébren vagy lassan hajnali három van!

-Tudom de én ilyenkor nem anyira tudok aludni de ahogy látom te se nagyon. mondta a pultnak dőlve malyd asított és nyujtoszkodott és csak ekkor láttam milyen vékony dereka van és csak arra tudtam hirtelen gondolni elég fura volt mivel enyire vékony derekat még nem láttam pedig az áldotzataim töbsége iszonyú szép és karcsú lányok voltak.

-Mi az ennyire álmos vagy hogy egy helyben elalszol?  Mondta mikor én rájöttem h bámulom őt

-Haha neked is aludnod kellene

-Hát amint mondtam most csúcsformámban vagyok

Lucifer szemszöge:
Basszus 1 perc és 3 óra valahova el kell rejtőznöm gyorsan a fürdőszobába szaladtam mielőtt vissza változtam volna teljesen ördögi formámba.

-Ohhh baszki de jókor. bezártam az ajtót és át is változtam a farkam a szárnyam előjött és a szarvam is de mitől ideges sem voltam legalábbis nem akartam az lenni.

-Lucifer minden rendben van? Oh baszki minek kérdezi

-Persze jól vagyok minden rendben
Valahogy meg kell nyugogyak!
De vajon Charle hogy van úgy hogy az exem vigyáz rá évek óta nem táttam. Talán ez még idegesebbé tesz. Akkor arra gondolok mikor együt voltunk basszus a depreszió elfelejtettem a gyógyszereket bevenni. Fuuu nyugi Lucifer kimész megvárod hogy Alastor elmenyen és beveszed őket.

Kinyitom az ajtót és kimegyek Alastor most teát szürcsöl az asztalnál és nézi ahogy kijövök végig néz rajtam és elfordítja a fejét

-Mi történt? Kérdezte tőlem persze nem mondtam semmit csak lefeküdtem és próbáltam nem megszólalni. Elkeztem egy könyvet olvasni és aztán láttam hogy megint csak egyedül vagyok végre

Elővettem a gyószereimet amikor egy nevetést hallok mögüllem

- Ha ha ha tudtam! de ekkor már be vettem a gyógydzereket

-Oh te.... Ne akard hogy dühös legyek mert akkor nem állok jót magamért mondtam de le kellett nyugodnom.

-Minek kellenek azok a gyógyszerek?

-Ohh semmi közöd nincs hozzá ez a magán ügy

-Hát oké te tudod! Ekkor megszédültem és éreztem hogy lever a víz.
Megpróbáltam meg kapaszkodni a karfába hogy leülhessek de késő volt és elsötétült minden még mielőtt bármit modhattam volna.

Alastor szemszöge:

Miután vissza vágtam Lucifernek láttam hogy rosszul volt

-Lucifer.... Lucifer.... Akkor bazd meg
Nem hiszem el hogy válaszolni se tud annyira idegesítő egy teremtés most meg tudnám ölni de nem hiszem hogy megfogom még nem tudom de ha nagyon felidegel meg fogomölni. Hát nagyszerű hogy már megint elgondolkodtam Lucifer közben elájul de hogy mitöl azt nem tudom. Nem hajlandó beszélni. Ah persze ezt is nekem kell elintézni. Hangosan sóhajtottam malyd meg fogtam és felemeltem

-Azta hogy tud így elaludni? mert hát az előbb még veszekedett
Hmm... Így elnézve elég cuki ahogy így alszik de vajon hogynőhet valaki ilyen kicsire? Fuuuu hát elég sok kérdésem van amire úgysem kapok választ vagyis szerintem soha nem fogom megkapni. De legalább holnap elmegy innen de felajánjam neki a segícségem? Nem tudom ez egy jó kérdés.
Lefektettem a fotelra és ittam még egy teát aztán felmentem és lefaküdtem az ágyamba én is és most annyi kérdésre nincs válaszom és ez nagyon nem hagyott aludni. De aztán végül csak sikerült elaludnom.

______________________________________

Tehát ez lenne az 1. Rész a helyes írási hibáim nézzétek el kérlek.
Remélem hogy teccik és kérelek mit a pozitív mint a negatív gondolataitokat elmondhagyátok mert azt szeretném hogy nektek teccen a könyv és ötleteket is írhattok. A képek nem az enyémek!

Radioapple a világunkbanWhere stories live. Discover now