21.

64 7 0
                                    

Emma

Életerő 0.
Munkakedv 0.
Oda a kapcsolatom, és mindenem.
Kivel oszthatnám meg, hogy megerőszakoltak? Menjek a rendőrségre? Akkor soha nem láthatom a húgom. Bár így sem jutottam előrébb.

Greg tudja, hogy a nevem nem Paige, és azt, hogy nem vagyok építész.
Csak ne lássam a közelemben mégegyszer.

..

Dean előtt beértem az irodába, az asztalomon a rengeteg munka várt.
Jobb, ha elterelem a gondolataimat, különben meg fogok bolondulni.

..

- Beszéljünk. - Dean rontott be hozzám, az ajtót is bezárta
- Dean, mit csinálsz?
- Remélem nem gondoltad a tegnapit komolyan, Biztos csak a láz beszélt belőled.
- Nem, Dean.. Komolyan gondoltam.
- De miért? Eddig minden jó volt.
- Jó? Titkolózni a legjobb barátnőm előtt? Aki igazából annyiban bűnös, hogy szeret téged. Nem hiszem, hogy ez akkora bűn, úgyhogy ne játsz vele.
- Teljesen kifordultál önmagadból.
- Gondolkodtam, és így döntöttem.
- Nem, itt valami más van, csak nem tudom mi. De rájövök.
- Ne erőltesd, kérlek.
- Az öcsém? Elcsavarta a fejed.
- Dean..
- Tudod mit..? Legyetek boldogok. De ne lepődj meg, ha feléd sem nézek ezután.
- Ami kettőnk közt volt, csak fellángolás. Semmi több.
- Rendben, legyen így. Jó munkát Emma.

...

Becsapta maga mögött az ajtót.

Elrontottam mindent.
Ellöktem magamtól az egyetlen embert.. De hogy is lehetnék vele, ha mocskosnak érzem magam?

..

1 hónappal később

Dean

- Nem, rohadtul nincs rendben, hogy a részvényekből részesedést adjon másnak Lis! De ezt egy hónappal ezelőtt is megmondtam apádnak, most meg a beleegyezésem nélkül intézkedik.
- Tudom kicsim, de nézd a jó oldalát. Olyan embernek adta a részesedést, aki hasznára válhat a cégnek. Ért a mérnöki munkákhoz, nagyon sok híres céghez adta hozzá a nevét.
- Ez mind szép és jó, csak én nem egyeztem bele. Nem érted a lényeget.
- Értem, igenis értem. Hárman vagytok, most mi olyan rossz ebben?
- Az hogy apád megbízik a fickóban, én nem! Bill nem ide való.
- Barátkozz meg vele, már amúgy sem tudunk mit tenni.
- Hát persze.. Lis, most megyek. Sok a dolgom. - ott hagytam, majd az irodámba mentem.

Mérgesen csaptam be az ajtót, amitől Emma megijedt, összerezzent, mikor rápillantottam.

- Bocsáss meg.
- Semmi baj. Jól vagy? -kérdezte. Ez volt az első kérdése felém, mióta szakítottunk.
- Soha jobban.. Te? - megvonta a vállát.

Kit áltatunk? Egyikünk sincs jól. Ilyenkor lenne egymásra szükségünk.

- Dean.. - jött oda hozzám
- Igen?
- Időpontom van az orvosomhoz, nem baj, ha előbb elmegyek? Az asztalomon vannak a dokumentumok amik a mai ülésre kellenek, és lebeszéltem a holnapi ülést is Bill-el és Viktorral.
- Köszönöm. Baj van? Beteg vagy?
- Nem, csak az evés rutin vizsgálat.
- Mehetsz.
- Rendben, holnap találkozunk.

Emma

Az ideg előbb-utóbb felőrli őt, és ezt látni még szőrnyűbb. Bill sem könnyíti meg azzal a helyzetet, hogy idejött. Csak akadály, hogy megvalósítsa a tervét. Bár, hogy mi a terve, azt nem tudom.

..

Elhagyva a cég épületét, újra úrrá lett rajtam az aggodalom.
Kivételesen nem hazudtam, tényleg orvoshoz megyek.
A menstruációm egy ideje késik, ami aggaszt. Mi van, ha terhes vagyok? Nem lehetek terhes.. Erőszakból született gyermeknek nem lenne jó sorsa, de gyilkossá sem akarok válni, azzal, hogy elvetetem. Remélem erre nem kerül sor.

..

- Emma Williams. - szólítottak a rendelőbe

A szívem a torkomban dobogott.

- Mi a panasza? - kérdezte az orvos
- Igazából csak szeretném tudni, hogy gyermeket várok e.
- Késik a menstruációja?
- Igen, előtte minden rendben volt. A tesztekben nem bízom.
- Jólvan, öltözzön át, aztán feküdjön fel az ágyra.

- Nos hölgyem, el kell szomorítanom..
- Tessék?
- Ön nem vár gyermeket.
- De akkor..
- A késés valószínű annak köszönhető, hogy valami felborította a menstruációs ciklust. Ne aggódjon, előfordul ilyenkor több hetes késés is, tünetileg minden rendben van. Aggodalomra semmi ok.
- Köszönöm doktor.
- Felöltözhet.
- Rendben.

..

Egy kő esett le a szivemről.
Nem is tudom mi lett volna, ha az ellenkezője bizonyosodik be.

Alice-ről azóta sem tudok semmit. Greg háza közelébe se mertem menni, szerencsére ő sem tudja valójában ki vagyok.
Attól a naptól kezdve próbálom feldolgozni a feldolgozhatatlant, azt, hogy megerőszakolt. Részben ő az oka, hogy eltoltam magamtól Dean-t. Még mindig betelít annak az állatnak a mocska, amitől én sem érzem magam különbnek.
Tönkretette az életem.

A lakásom előtt, úton hazafelé Dean kocsija parkolt, mellette állt, várt engem.

- Mit csinálsz itt? - kerdeztem
- Aggódtam. Minden rendben ment az orvosnál?
- Igen, szerencsére. Ha csak ennyit akartál..
- Beszélni szerettem volna veled.
- Van miről Dean?
- Van. Szállj be kérlek a kocsiba.
- Dean..
- Csak pár percet kérek, aztán hagylak.
- Jólvan.

Beszálltam a kocsiba, ahogy ő is.

- Tudod gondolkodtam.
- Igen?
- Igen. Valamit titkolsz előlem.
- Mit titkonék Dean?
- Nem tudom, de oka van annak, hogy mi ketten már nem vagyunk együtt, és nem Lis az oka. Direkt löksz el magadtól.
- Direkt igen, mert nem helyes amit csináltunk.
- Ugyan már.. Ne áltasd magad. Folyton zavarban vagy a közelemben, ahogy most is.
- Ne csináld ezt Dean.
- Mindegy. El akartam mondani, hogy az embereim megtalálták a húgod.
- Tényleg?
- Igen. Pár napja egy kis faluban telepedett le.
- Egyedül?
- Sajnos nem. Greg is vele van. Egy percre sem hagyja magára.
- Hívjuk a rendőrséget!
- És mit mondasz nekik bizonyíték nélkül? Látszólag nem csinál vele semmi rosszat.
- Látni akarom!
- Ha akarod elviszlek, de távolról kell figyelnünk. Nem avatkozhatunk közbe.
- És ha baja esik?
- Akkor már rég baja eshetett volna, az is lehet, hogy Alice önszántából van vele.
- Add meg a címet, oda megyek egyedül.
- Persze, majd oda adom a címet, hogy egyedül oda menj.. Hülye felirat van a homlokomon Em? Az embereim közül valaki becsempész neki egy mobilt, azon tudtok beszélni.
- Jó... Rendben.
- Még valami.
- Igen?
- Viktor oda adta a részvenyek valamennyi részét Bill-nek.
- Tudok róla, mindenki erről beszél bent.
- De nekem ez a Bill bűzlik. Mármint miért pont ő, miért most? Ráadásul a banki import a kezében van.
- Segítsek valamiben? - kérdezte
- Igazából nem rossz ötlet. Hozd el nekem a számlakönyvet, ami az irodájában van. Ilyenhez jelen helyzetben egy asszisztens könnyebben hozzá fér.
- Jó, holnapra kitalálok valamit.
- Rendben, köszönöm. Még valami.
- Hallgatlak Dean..
- Holnap, este 9. Legyél kész.
- Tessék?
- Este 9. Nem fogadok el nemleges választ.
- De Dean én..
- Bebizonyítom, hogy mi egymáshoz valók vagyunk, és nem követünk el bűnt. Úgyhogy, legyél kész. Jövök érted.
- Miért nem hagysz magamra inkább?

Kezét az arcomra tette.

- Amíg a szemedben azt látom, hogy kellek neked, addig nem hagylak magadra, hiába mást mondanak az ajkaid. - ujjait végigsimította a számon
- Ne próbálj meg elcsábítani, már megmondtam amit megmondtam.
- Már késő.. - apró csókot nyomott a számra, amolyan ízelítő jelleggel. Istenem, ez a pasi.. Mindig elcsavarja a fejem.
- Holnap 9-kor.

Nem szólaltam meg, csak kiszálltam az autóból.

Titokban SzeretlekDonde viven las historias. Descúbrelo ahora