Tanıtım 🦊

2 1 0
                                    

Öncəliklə bu qurğu Yaşıl Qara ilə əlaqəlidir. Yaşıl Qara hələki yayınlanmayıb. Qanlı Tülkünün bir-neçə bölüm sonrası yayınlanacaq. Qanlı Tülkü əkizlərdən Berenin , Yaşıl Qara isə Gizemin həyatını anlatmaqdadır.

~~~~~~~~~

Türkiyənin ən sevilən dünyaca məşhur KABUS qurubu.

Mahnıları ilə insanların könlünü qazanmağı bacaran bir qrupdur. Lakin hər biri özəllər adlanan birliktə çalışırlar.

Həyatı məhv olmuş altı günahsız uşaqdan intiqam üçün bir araya gələn altı gənc.

KABUS qurubu.

Bir-birləri üçün can verən lazım olarsa can alan.

Hər zaman əylənməyə və birlikdə vaxt keçirməyə bayılan.

Ağlayaraq gülən, ağlasa belə yıxılmayan komanda.

KABUS komandasının hər duyğunu yaşatan hədəflərinə çatmaq üçün çıxdıqları yola birgəlik etməyə nə deyərsən?

Qrupun başçısı Almina Beren Kızılkurt. Həyatı alt-üst olmağa davam edərkən qərar verdi. Niyə ona bəhs edilən Qanlı Tülkü olmurdu?

Onu incidən heçkimi bağışlamayan Tülkü ləqəbli Beren Kızılkurt balacaykən atasını itirdi. Anası tərəfindən lənətli elan edildi.

Bir çox yerdə istisna oldu. Lakin ən sonunda anladı zirvəyə çatıb onu istisna görənləri tək başına istisna görməliydi. Və hədəfinə də çatdı.

Yeddi il əvvəl tərk etdiyi şəhərə geri qayıdar. Və geridə buraxdığı insanlarla tekrardan qarşılaşar.

Bu səfər tülkü onlara deyil, onlar tülküyə doğru gəlirdi.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 29 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Qanlı Tülkü Where stories live. Discover now