Pov Emma:
Ik ben al naar beneden gerent en hoor Matt achter me aan komen. 'Jongens allemaal verzamelen op de bank!' schreeuw ik door heel het huis. 'Emma ik hoef geen oortyfus.' komt koen naar beneden. 'Ik moet een gehoorapparaat nu.' komt ook Raoul naar beneden. 'Komt omdat je boomer bent.' zeg ik en steek me tong uit. Als iedereen ook Milo en Rob op de bank zitten begin ik te vertellen. Net al ik wil vertellen komt Rutger binnen. 'Zo wat is dit? Jullie zijn allemaal een x optijd voor de groepsmeeting.' zegt Rutger lachend. 'ha ha ha grappig Rutger.' zeg ik geïrriteerd. 'We moeten ff iets belangrijks bespreken.' zeg ik serieus. 'Ooh en dat is?' zegt hij vragend. 'Dat wou ik dus net vertellen.' en ik draai met me ogen. 'Matt en ik waren net z'n koffer in aan het pakken en toen kregen we een geweldig idee! WE BEGINNEN EEN YT KANAAL.' zeg ik nog net niet gillend. 'JA ik wil altijd al beroemd worden.' zegt Koen. 'Waar moet het overgaan dan?' zegt Raoul. 'Over het leven in een groepstehuis. Om daar een realistisch beeld van te geven.' zeg ik. 'Goed idee zussie.' zegt rob enthousiast. 'Ik ben in.' zegt Milo. 'Ik vind het ook wel leuk.' zegt Raoul. En nu kijken we allemaal naar Rutger. 'Jullie mogen het proberen, maar jullie moeten elke video die jullie posten aan mij laten zien en ik keur het goed.' zegt Rutger. 'YAYYYYYY' iedereen gilt door elkaar. 'Hoe gaan we het noemen?' zegt Milo. 'Leven in groepstehuis.' zegt de boomer. 'SAAIIII.' zegt letterlijk iedereen. 'Moeten we niet iets wat fitter klinkt?' zegt koen. 'Nee ik hou niet van fit, ben liever iemand die op de bank zit met een filmpje aan.' zegt Milo die de afstandsbediening pakt. 'BANKZITTERS.' schreeuwen Matthy en ik tegelijk. We lachen en iedereen stemt in. Dus de bankzitters. 'WE WORDEN FAMOUS' zegt Koen.
Dit is even een kort tussenstukje voordat ze op vakantie gaan dus jaaa.! Ik probeer zo veel mogelijk te schrijven, maar ik heb ook gwn vakantie dus ja
Love julliee
JE LEEST
The only people i need
General FictionEmma, koen, Matthy, Milo, Raoul en Robbie komen in een groepshuis terecht met allemaal hun eigen verhaal. Het meeste word geschreven vanuit Emma, maar er word ook geschreven vanuit andere personen. Ik zal eers5t 1 of 2 delen uploaden en dan kunnen...