10

515 79 50
                                    

"Nerede bu kız ya?"

Hande söylenerek bir taş daha fırlattı cama. Dördüncü taştı bu. En sonunda görmek istediği yüzü görmüştü. Saat öğle 1'i işaret ediyordu ama Zehra, Hande yüzünden uyanmıştı. Uykulu Zehra'yı gören Hande şaşkınlıkla karışık güldü.

"Sen yeni mi uyandın?"

"Evet ne var?"

Hande elindeki taşı işaret etti. "Tersleme beni kafana atarım şunu. İn hadi."

"Niye ki?"

"E işimiz var çünkü. Bana kıyafet bakacağız düğün için."

"Hande saçmalama ya! Uykum var benim."

Hande başını iki yana salladı, "Olmaz. Gel çabuk. Bekliyorum."

"Gelmiyorum!"

Zehra'nın uykuya olan düşkünlüğünü bildiği için alınmadı Hande. Camı kapatıp perdeyi çekmiş ve yatağına uzanmıştı Zehra. Hande ise pes etmeyip zile basmıştı. İrem kapıyı açtığında apartmana girmişti ve şimdi de kapının önünde onu karşılayan İrem ve Mina'ya bakıp sırıtıyordu.

"Ablanızı uyandırmaya geldim."

"Oh be, işleri ona paslarız." dedi Mina heyecanla.

"Yok canım, kaçıracağım onu ben."

"A-a. O niye? Dün bir bugün iki date falan mı yapılacak?" İrem göz kırparak sorduğunda Hande içeri geçiyordu o sırada.

"Sizene bücürler." İrem ve Mina güldüğünde o da gülüp Zehra'nın odasına gitti. Uyuyan Zehra'nın dudaklarına minik bir öpücük bıraktı.

"Sevgilim. Uykucu prensesim hadi kalk gidiyoruz."

"Dolaptan giyersin bir şeyler hem çok güzel olma kıskanırım." Zehra mırıldanarak sırtını döndü Hande'ye.

"Olmaz ya, sevgilim görümce oluyor çok güzel olmam lazım. Olmaz."

Hande, Zehra'nın boynuna öpücükler bırakırken Zehra'nın uykusu iyice kaçmaya başlıyordu. "Hande uyumak istiyorum." Zehra alt dudağını büzerek sızlandığında Hande de dudağını büzdü.

"Ama ben yalnız alışveriş yapamam..."

"Off... Tamam. Çık odadan üstümü değiştirip geleceğim."

"Pardon da," diyip güldü Hande. "Ben o manzarayı kaçırmam. Buradayım. Gitmiyorum."

Zehra kaşlarını çatıp omzundan ittirdiğinde ters ters bakıp odadan çıktı. Zehra da söylene söylene kalkmıştı yatağından.





▪▪▪





"Bu kesinlikle olmaz."

Zehra işaret parmağını kaldırıp uyarıyordu Hande'yi. Çok güzel göründüğünden dolayıydı elbette.

"Bir sürü şey denedim Zehra yoruldum artık! Çok güzel oldu ayrıca neyini beğenmedin?"
Zehra somurturken mırıldandı. "Çok kusursuz..."

Hande gamzelerini ortaya çıkararak gülümsediğinde tebessüm etti. "Bu gözler senden başkasına bakmış mı ki yıllardır bundan sonra baksın?"

"Hande şu mahallede takılmadığın kız kaldı mı acaba?" Zehra romantikliği bozmuştu ama haklı da sayılırdı.

"Var ki." dedi Hande sırıtarak. Arkadaşları vardı işte.

"Ay nasıl olur? Onlarla da takıl sen istiyorsan!"

"Neye sinirleniyorsun ya yine? Kendi kendine kurup oynuyorsun inanılmazsın. Bak bu güzelse alıyorum. Yeter artık."

ı wanna be your girlfriend,, hanzehHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin