Sabah olmuştu. Okulumun ilk günü ve bugün güzel olmam lazımdı ilk bakış arkadaşlar la tanısacaktim dolabımdan beyaz thörş ve jeanimi giydim ve saat seklindeki saclarimi duzlestirmistim topuklu ayakkabilarimi giydim ve okula gitmek için yola koyuldum...
Anfi salonunda ilk önce tanıtım vardi yanima bir kiz arkadas oturdu gülerek
"Merhaba ! Benim Adım menekşe" diyerek el sıkıştık.
"Merhaba ! Bende eylul dedim.
Menekşe çok sevimli bir kiza benziyordu. Toplanti bitti ben ve menekse disariya çıktık sohbet etmeye basladik Mersinde yasoyormus babasini uzun yillar once kaybetmis. Annesi ve abisi varmis. Bende ona kendimden bahsettim biraz böylece biraz daha kaynasmistik ve birbirimizi daha yakindan tanimaya baslamistim
Iki hafta sonra
Ben menekse,buse,ali,oktay sevim kafeteryada oturuyorduk. Artk arkadaşlarla cok kaynasmistik. Uzaktaki masada uzun boylu ela gözlü hafif esmer bir genç otuyordu kalbim birden hızlı hızlı atmaya basladi. Acaba kimdi bu yakışıklı genç merak ediyordum.
Buse :
"Eylül hadi gidiyoruz lunapark eğlence ye "dedi.Ben :
Siz gidin gelmek istemiyorum diyordum.
Ali hadi ama oyun bozanlik yapmak yok bilmem bn geliyorsun dedi ve lunaparka gittik dönme dolaplar gondol etek kule bindik uzun zaman sonra ilk kez bu kadar eglenmistim . Eve geldigimde karsidaki yakisikli genc aklimdan çıkmıyordu kimdi acaba o diyerek mırıldanıyordum kendimce
Ertesi gün yine aynı kafeye gittim oturuyordum yine o beyefendi genç oturdu eline gazetesi ninalmis okuyordu. Ben adeta aşık olmuş gibiydim. O gençteki beyefendi lik durusu beni benden alıyordu .
Gazetesini katlayip ayaga kalkti ardindan bende kalktim yürürken çarpışma bahanesiyle onla tanısacaktim...Koluna hızlıca vurdum elimdeki kitapları yere fırlattım gözlerimin içine baktı yere egilerek kitaplarimi topladiktan sonra
" Özür dilerim kusura bakmayın" dedi
Bende yoo Hayır önemli değil diyerek Merhaba ben Eylül
Kibar nazik ses tonuyla bende
Murat dedi ve kisa bir sohbetin ardindan gitti yine her zaman ki gibi ayni kafeye gitmeyi aliskanlik haline getirdim murati görmek için surekli ordaydim karsimdaki yerinde oturdu arkadaslarla konuşuyorduk basini salla cok heyecanlandim içimdeki duygular ima engel olamiyordum artık her seferinde onunla konusmak icin herseyi yapıyordumPilotonikte olsa o Benim aşkım olmuştu. Gunden gune ona olan sevdam büyüyordu.
Onu düşünmeden geçirmediğim bir günüm bile yoktu. Zaman iyice ilerliyordu onu bu sefer az görmeye baslamistim artık cok sık gòrmuyordum .
Benim doğum günümdü kendi evimde kullayacaktik bütün arkadaşlarla onuda çağırmıs onun bana karşı bişey hissetmedigini düşünüyordum. onunla ne zaman konuşmaya calissam hep bir kaçış icerisindeydi evet bu sefer cesaretimi toplayip onuda cagirmistim.
Doğum günümdü. Arkadaslar herkes gelmişti o gelmedi ve gelmeyecrgini düşündüm. Zil caldi ve kapiya gitim gelen muratti ona cok sinirlenmistim ve kapida bagirdim nedenini bilmeden ona kizdim. Ve seni seviyorum anliyormusun ulan seni seviyorum dedim kendimede sasiriyordum nasil derim diye murat elindeki kırmızı gülü bana uzattı ve hic sesini çıkarmadan gitti. Gülün içinde bir not kağıdı seni seviyorum sen benim ilk gerçeğindin ilk kez birini bu kadar sevdim sana bakamiyordum senin benim gibi birini sevecegini düşünmüyordum ..
Demisti şaşkınlık içindeydim. Ona o kelimeleri soyledigim için pişmanlık duydum. Aradan zaman geçti 6 yil sonra gazetede gördüm resmini türkiyenin en ünlü doktoru Murat Keskin öldürüldü. Ağlama ya başladım pılotonik te olsa o Benim askimdi oldurulme sebebi ise ülkücüymüş diye .
Ben bir ülkücü sevdim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ben bir ülkücü sevdim
Roman d'amourMerhaba bu kitabin girisi eylulun pılotonik aşki gerçek aska dönüyor ilk kitabimi yayinliyorum daha sinra ikinci bolum gelecek daha heyacan dolu yeni arkadaslar la tanisma