Multimedia Gökhan Arkat. (Çetemizin kazanovası )
-"Heyy, n'oluyor" dedim ve anında sırtım duvara sert bir şekilde vuruldu.
Bu az önce Poyraz'ın müdürün odasına birlikte geldiği çocuktu.
-"Sen ne yaptığını sanıyorsun?" Dedim belimin ağrısıyla hafif inler bi' şekilde .
-"Hadi ama bebeğim , çırpınmayı kes."
Beni duvarla arasına almıştı, bu çocuk burnumun dibine kadar girmiş ne yapıyordu böyle!.
Burnunu burnuma sürtüyordu. Nefes alışverişimi hızlandı bunun!? . Çarpmanın etkisiyle öne düşen bir tutam saçımı sağ eliyle kulağımın arkasına iterek saçlarımın arasında burnunu gezdiriyordu.
Elimi göğsüne koyarak iteklemeye çalıştım ama nafile benden kat ve kat daha güçlüydü.
-"Defol seni gerizekalı. İmdaaatt!"
-"Şşşt. Herkes sınıfta şu anda, öğretmenlerde. Seni duyamazlar gibi bişey ve... "dedikten sonra duraklayıp kafasını boynuma gömdü. Sert denilecek derecede öpücükler koyuyordu boynuma.
-" Sende bundan rahatsız değilsin. Biliyorum. Kaçma benden "
Onu itekleme çalışsamda işe yaramıyordu biliyorum, yaramayacaktıda ama bir umut işte. Eski okulumda güçlü bir kız sayılırdım. Ama bu okuldakiler fazlasıyla iriydi. Ve kaslı.
-"ŞU LANET OKULDA KİMSE Mİ DUYMUYO YA?. Ya bi defolsana baya baya rahatsızım işte rahat bırak beni." Dedim yine carlayarak.
-"Ne dedim ben sana, sus ve anın tadını çıkar tatlım."
-" Ne istiyorsun benden. Rahat bırak artık ya , şurdan bi kurtulayım bak sana ne yapıyorum... Aaaa bekle, YAPAYIM. "
Dediğim anda dizimle bir tane geçirdim kasıklarına istemsiz olarak eğildi ve kasıklarını tuttu piç.Bende yüzümde galibiyet ve birazda sadistlik andıran sırıtışımla.
-"Yaa neymiş uçkuru manyağı... her kuşun eti yenmezmiş" Diyerek ,bir tane de dirseğimle beline geçirdim. Ama bu pek işe yaramadı gibi . Bir anda doğruldu ve...
-" Buymuş seni sürtük." Bana tokat attı.
Bana...
Eylem'e
Sen şimdi görürsün piç kurusu!
Ben daha bir hamle yapamadan bir anda omuzlarımdan tutup duvara fırlattı. Eli tam yakalarımdan tutmuş yırtacaktı ki.
-"NE YAPIYORSUN LAN SEN!!!"
Bu
Bu Poyraz'dı.
Onu ensesinden tuttu ve geri çekti. Haliyle yakalarımı tuttuğu için üstten bir düğme açılmış bir tanesi de kopmuştu. Ben elimle gömeğin önünü kapatırken o da çocuğu yere yatırmış bağıra çağıra yumruk atıyordu her kelimenin sonunda.
Ama bunlar aynı çeteden değilmiydi böyle olmaması gerekirdi. Yani, ne bileyim. Bu benimle işini bitirdikten sonra arkadaşınında aynı şeyi yapması gerekmiyor muydu. Amaaan ne diyorum ben ya çocuğa borçlu çıktım onu napcaz. Offf neyse.
-" Lan... oğlum... sen... gerizekalı mısın lan? ... ne yapıyorsun... burda... bi de okulda... ya biri görseydi."
-"Abi... valla öyle değil. Dur... bi dinle." Yüzünü paramparça etmek istiyordum adeta . O kadar sinirimi bozuyordu ki.
-"Ne var lan... heh anlat bakiyim ne öyle değilmiş ." Durmuştu Poyraz ve bir açıklama bekliyor gibiydi.
-"Abi şimdi bu içerde bana iş attı, göz falan kırptı. Müdürün odasında. Çıktık işte bende derdi neymiş bi öğreniyim dedim , ondan yanınızdan ayrıldım. Geldim işte beni buraya çekti sırnaştı bende ondan şey ettim."
-" Yuh be... bi de ' kimliğimi istedi nikahına alıcakmış ' de tam olsun. Ne hastalıklı herifsin ya sen Yalan söylüyo yemin ederim ki... geldi bi anda kolumdan çekti panonun arkasına aldı gerizekalı salak salak şeyler söyledi. Sen gelmeseydin kim bilir daha neler yapacaktı adi piç."
-"Sen sus." Ne diyo bu ya burda mağdur olan benim yoksa ona mı inandı... eh nasıl olsa aynı çetedenler tabi ona inanıcak.
-" Ne diyosun ya. Ben ne anlatıyorum sen ne diyosun ."
-" Git burdan... hadi. Defol."
-" Şu arkadaşına bişey söyle o zaman bir daha beş metre yakınıma yanaşmasın." Cevap vermesine izin vermeden arkamı döndüm ve yürümeye başladım.
Arkama bakmamam gerek... arkama bakmamam gerek... arkama bakmamam gerek... veeee eveettt aşağı indim ve hiç arkama bakmadım bi ara kendimi tebrik etmem gerekiyor.
102 no lu sınıfa geldim. Kapıyı tıklatıp cevabı beklemeden içeri girdim .Öğretmen söylediği şeyi yarıda keserek bana baktı hafif sinirli bir şekilde.
-" Yeni öğrenci olmalısın sen . Tanıt kendini sınıfa."
-" Adım Eylem Siren...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadist Aşkı
Teen FictionBabasının tayini üzerine başka bir şehire taşınırken babasının ölümü ile gittiği yerde sürekli başını belaya sokan ve başı beladan ayrılmayan , önceden Sadist tehşisi konulmuş ve bunu hala tamamen atlatamamış Eylem SİREN 'in hikayesi ve daha fazlası.