Розділ 11. Я навчу тебе всьому

4 1 0
                                    

Дванадцяте листопада вечір.

Поки Медока з усієї сили засаджував член у задницю Джойса, Ітан абсолютно безуспішно намагався додзвонитися своєму босу на розряджений телефон.І йому було просто жахливо усвідомлювати, що зараз батько Медокі — Асано Шінічіро бачить його цілковиту непрофесійність і безпорадність.

— Вибачте, я не можу додзвонитися до вашого сина, ви зачекайте тут, а я поїду до пана Аддерлі, Медока-сан, напевно, у нього.

Впритул розглядаючи секретаря сина Шин тільки зневажливо хмикнув:

— Знаєш Ітан, про що ми досі сперечаємося з Медокою?

— Про що? - Ітан не боячись прямо глянув на Шина. Хоча поряд з цим високим ніби скеля чоловіком, адже недаремно він є не просто батьком Медокі, а його більш дорослою копією, відчував себе немов кролик якого вже помітив яструб, ще секунда і він точно відчує як гострі пазурі проткне його м'яке хутро.

— Американці настільки тупі, що не можуть бути не тільки помічниками, а й з роботою прислуги не всі вміють справлятися.

Вже як два роки, з дня початку своєї роботи саме особистим помічником Медокі, тому що в клані він почав працювати набагато раніше і знайомства з його батьком, Ітан звикнувши до того, що Шінічіро досить часто приїжджав на день чи два в США, адже з того часу як він віддав сину владу над своїм другим синдикатом-«Обсидіанова метелик» він вирішив повернутися в Японію і тільки зрідка відвідував сина, Шин не упускав можливості образити його.

Але якби він дійсно виглядав як старий Ітану було б легше, але на ділі виходило що тільки варто йому почути цей глибокий, приваблюючий з бархатистою хрипотою голос тому що він починав дико збуджуватися.

Давно зрозумівши що саме бажання його виїбати ховається за глузуваннями Шина Ітан теж включився в цю славну гру і почавши з усіх сил огризатися зрозумів що таким чином з кожним разом хоче все сильніше осідлати його потужні аж ніяк не старечі стегна і відчути в собі його член .

Саме це дивно саме знайомство з Шином дозволило йому особисто побачити його член. Це сталося два роки тому, коли Ітан звичайно не з власної волі, а скоріше через випадковість побачив голого Шиничіро в душі в квартирі у Медокі. Той, хто обожнює сюрпризи, знову несподівано відвідав сина і вирішив прийняти душ.

ЛялечкаWhere stories live. Discover now