Ahoj jmenuju se Madison Smith mám černé dlouhé vlasy mám hnědé oči a vypadám roztomile teda mi to všechny říkají moje bff je wheezie a je mi 17 a mám bratra. Bratrovi je 18 let a jmenuje se Liam. Moje mamka se jmenuje Sophia,je nejlepší kamarádka s rose cameron přestěhovali jsme se s New york a teď bydlíme vedle cameronovich.
Bydlíme v outer banks už rok . Pak tady jsou Cameroni Rose ji je 36 pak tady je Word jemu je 42 a má 3 deti Sarah ji je 17 pak Rafe jemu je 19 a pak je tady wheezie ji je 16.____________________________________
„Dobrý ráno mami "šla jsem si sednout ke stolu "dobrý ráno zlaticko tady mas snídani" „dekuju mami podala mi misku a začala jsem jist přitom mi najednou zazvonil mobil zvedla jsem to a byl to Rafe " „ahoj co potřebuješ ?" „no mě napadlo jestli by jsi nesla ven a i s bráchou a já vezmu wheezie tvoji nejku tak co ty na to ? " „ jo dobře najim se nachystám se a půjdu " „ hele tak za 20 min dole počkáme před barákem tak ahoj"„jo dobře ahoj tipla jsem mobil a šla jsem se zeptat mamky jestli mužů ven " „mami mám otazku" „ ano můžeš ven a pozdravuj camerenovi "„jo dobře Dekuju a budu pak ti nápisu ahoj jdu se nachystat "„ahoj miláčku "„běžela jsem do jist snídani a hned jsem šla za bráchou a řekla jsem mu ze jdeme ven tak aby se šel chystat a pak jsem šla do svého pokoje takže oblékla jsem si crop top tilko a roztrhány kraťase a rovné vlasy a dal jsem si řasenka a tvářenku a k tomu jsem měla pihy ale to už mám od přírody 👍🤣takže jsem šla už dolu a otevřela jsem dveře a tak sál Rafe a wheezie "„ahoj Rafe " „ahoj madi "„ahoj lasko 😚😊"„ahoj madi ❤️"„zarvala jsem na brachu aby už šle "„lip se pozdravil s rafem a udělali jejich pozdrav a šly jsme "„tak kam jdeme ? Zeptal jsem se "„Rafe řekl "„můžeme jít na pláž a jít do vody ? " „jo klidně "„šly jsme na tu pláž a potkaly jsme nějakou patru kde byla i sarah ale ty ostatní neznám "„kdo to je ? „Rafe odpověděl no to je plebs jelaji jenom problémy "„tak proč tak je s nimi sarah ? „protože je to irácká nevím proč se s nimi baví "„aha tak to jo "„vyslekla tričko a sedla jsem si ale jak jsem si chtěla sednout tak mě někdo vzal do náruči a běžel semnou do vody"„Rafe půst mě 🤣" „ne ne nepustím "„ hodil mě do vody a pak jsem ho na oplátku potopila "„tak a teď jsme kvit zahrajeme si něco ? „ "tak třeba kohoutí zápasy? Zeptal se lip "„ jo můžeme odpověděla jsem"„ale kdo bude na kom ? " „ no muže to být tak ze wheezie bude na lípovi a ty na mě co ví na to ? " „ jo klidně jsem odpověděla ale hlavou mi teď projelo co když jsem těžká a on mě neuzvedne nebo mě dá na ramena ale neudrží se protože budu až moc těžká ? " „ tak pojď na mě madi řekl Rafe " „ ne já nejdu " „ proč ne ? Zeptal se " „proto ze mě neuzvedneš " „ale hovno unesu ty jsi lehká jako Portoriko sup naskoč žert Rafe " „sedla jsem si na ramena ale furt jsem měla pocit ze jsem těžká " „hla začíná řekl lip " „ asi po 2 min jsme konečně vyhráli "„ dobra hra řekla jsem 😊" „ jo úžasná no a jsi lehká a nemyslí si ze ne " „ nic jsem neřekla jenom jsem se na Rafe koukla a ustala jsem se a meli jsme oči kontakt asi tak 1 min " „ byly jámě ještě tak 2 hodiny ve vodě a dělaly jsme kraviny a pak jsme šli si sednou a tam jsme si povídali "„ tak co co ty a kluci zeptal se Rafe " no co teď z nikým nechodím a co ty a holky ?"„ no jedna se mi líbí ale nevím jestli to má stejně "„to mi je líto hele já bych šla už domu mám už docela hlad „ " jo já už taky wheezie půjdeme na oběd už tak pojď půjdeme je dobrovodit domu " „ však bydlím hned na proti vám 🤣" „ no to je pravda řekl Rafe " „ šly jsme domu cestou jsme se bavily začne o holkach a klucich a lip šel s wheezie a oni si taky o něčem povídali "„tak jo už jsme tady dekuju za dnešek " „ není za co madi " „ jo a mám vás pozdravovat od mamky u tvoje rodiče 😊" jo dobře vyřídím to tak pojď wheezie půjdeme tak ahoj madi čau lipe "„ahoj rafe ahoj wheezie řekla jsem "„čápů kamo tak se ještě uvidime "