▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒Kazutora' nın burnuna korkunç kokular geliyordu.
Oldum olası sebze, meyve gibi şeyleri ve türevlerini sevmiyordu. Kokudan hoşlanmadı ve yattığı yerde döndü. Yine de koku gelmeye devam ediyordu.
Kafasının altındaki yumuşak yastığı fark ettiğinde gözlerini açtı. Burası kesinlikle salon değildi, kendi yatak odasıydı. Doğruldu ve etrafta gözlerini gezdirdi. Az önce salonda olduğuna emindi.
Elini kafasına tuttu ve neler olduğunu hatırladı. Kapı çaldığında açmak için gitmiş ve karşısında Chifuyu' yu görünce şok geçirip bayulmıştı.
Çok rezil olmuştu. Yastığını alıp yüzüne bastırdı ve kısık sesli bir çığlık attı. Ancak sesi az da olsa duyulmuş görünüyordu.
Bazı adım sesleri odasına yaklaştığında kafasını kaldırıp kapıya baktı, bir- iki saniye sonra geri ters yöne gitmeleriyle Kazutora ayağa kalktı ve aynaya baktı.
Kötü görünmüyordu ama bir randevu için harika da değildi. Odasından çıkmadan biraz görüntüsünü halletmesi gerekiyordu.
Pijamalarını değiştirse çoktan gördüğü için çok tuhaf olacağından sadece saçlarını düzeltti ve kapıyı açıp salona doğru ilerledi.
Salon ve mutfak birleşikti ve görüş açısına anında Chifuyu da girmişti. Biraz çekinerek de olsa yanına gitti ve ne yaptığına bakmasıyla yüzünü buruşturdu.
Tenceredeki turuncu şey ona göre çok kötüydü ama Chifuyu yaptığı için bir şey söyleyemezdi. Hala burada olmasının şokunu da atlatamamıştı.
Onun için geldiğini bile neredeyse unutacaktı. Onun için kendi elleriyle çorba yapmıştı. Kalbi yerinden çıkacakmış gibi atıyordu şimdi.
"Eline sağlık."
Kısık çıkan sesiyle konuştuğunda Chifuyu ona bakıp gülümsedi.
"Umarım çabuk iyileşirsin."Hasta olduğunu Baji söylemiş olmalıydı. Devam ettirmezse gideceğinden korktuğu için birkaç kere yalancıktan öksürdü.
"Umarım."Chifuyu yaptığı çorbadan bir kase doldurup Kazutora' nın önüne koydu ve buruşuk yüzüne gözlerini devirdi.
"Bitir hepsini yoksa giderim."Kazutora gözlerini sonuna kadar açtı ve kaşığını alıp çorbasını içmeye başladı. Tadı ne kadar kötü olursa olsun bitirip çok güzel olduğunu söyleyecekti.
Chifuyu kendine de bir kase çorba koydu ve Kazutora' nın yanına oturdu. En azından iyi olduğunu kendi gözleriyle görene kadar yanında duracaktı.
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baji' ye yaptın bana yapmadın | kazufuyu
Fanfiction✓ tamamlandı. cogunluk texting. [ Chifuyu' ya aşık olan Kazutora, onu en yakın arkadaşından kıskanmaya başlar. ] ⋘ ──────── ∗ ⋅◈⋅ ∗──────── ⋙ ©2024 Aquila 07...