Duha: *fotoğraf*
Duha: Oğuz atmıştır ama Yasemin 'in adına atıyorum davetiyeyi. Öyle söylememi istedi.
Duha: Mesajları ne zaman görürsün bilmiyorum ama umarım iyisindir. Görünce en azından iyiyim yaz . (18.44)
Yavuz: İyiyim güzelim. Yasemin 'e tebriklerimi iletmeyi unutma. Annemler zaten orada olurlar ama benim katılmam biraz zor gibi görünüyor.
Yavuz: Ve iyiyim . Sen beni merak etme. Kendine dikkat et. Seni seviyorum ♡(02.13)
Duha:Sonunda , asıl sen kendine çok dikkat et. Ayrıca Yasemin 'e ileteceğim. Ben de seni seviyorum♡(08.51)
***
Oğlan Bizim Kız Bizim:Atalay kişisi tarafından eklendiniz .
Atalay: Bu grup Yasemin ve Oğuz çiftinin bir hafta sonra gerçekleşecek düğün merasimine hazırlık aşamasında bu güzide çiftin yakın arkadaşları olarak her konuda yardımcı olmak için kurulmuştur.
Merve: Sen bu grubu kurmasan biz yardım etmeyecektik zaten. İyiki varsın ATALAY.
Atalay: Beğenmezsen çıkabilirsin MERVE.
Yasemin: Sağol Atalay . Bu süreçte her daim yanımızda oldunuz teşekkürler.
Merve: Ne demek Yasom. Siz mutlu olun yeter.
Atalay: +1 (maalesef)
Oğuz: Yasemin 'e katılıyorum. Sağolun iyiki varsınız.
Kubilay: Ne demek brom. Allah yuvanızı huzurlu eylesin.
Atalay: Geldi hem ikizim hem de mahallemizin imamı.
Beril: Gerçekten çok mutlu olun. Bunu en çok siz hak ettiniz.
Atalay: Polyannam gelmiş. Hoş geldin amcamın kızı.
Beril: Atalay bazen seninle aynı soyadını taşımak ağrıma gidiyor
Atalay: Allah Allah bunun kolay bir çözümü var. Koca bulup onun nüfusuna geçmek.
Beril: Sana ne benim kocamdan . İster bulurum ister bulmam.
Kubilay: Atalay ayıp etme.
Atalay: Hep suçlu Atalay zaten.
Merve: Evet, kendini bilmen ne güzel Atalay
Atalay : Merve kaşınma canım
Oğuz: Tamam , uzatmayın. Kavganızı başka zaman edersiniz.
Ali: Harbi oğlum düğün arefesinde bir de siz bozuşmayın.
Atalay: Başka kim bozuşmuş benim haberim yok. Şükran teyzenin yanına bir gün gitmedik dedikodu kaçırdım.
Ali: Duha ve İbo küsmüş.
Atalay: Yok ebenin bale pabucu, şokenzi oldum şuan. Duha come here . Neler dönüyor anlat kız.
Duha: Bir şey olduğu yok . Sadece aramız bozuk o kadar.
Atalay: Ben de yedim
Merve: İnan veya inanma kız sana anlatmak zorunda değil.
Atalay : Ben ibodan öğrenirim zaten. Size kalmadık. Ben de diyorum İbo niye gruba gelmek istemedi
Tolga: O da çocukluk yapıyor.
Duha: İbrahim 'i darlama Atalay . Zor bir zamandan geçiyor galiba
Atalay: Tamam, oldu , bayyyy
Duha: Atalay
Duha:Atalay yaaaa
Duha: Senin şom ağzına Ali
***
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayalım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÜLAHIMA ANLAT
Teen FictionDuha: Siz şaka gibi bir ailesiniz. Duha: 6 yıl önce beni tüm mahalleye rezil ettiniz o nişana gelmeyerek. Şimdi annen sanki ben seni terk etmişim gibi davranıyor. Duha: Bu size son uyarım madem mahalleye geri döndünüz. Bana bulaşmayın. Adımı bi...