▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒Chifuyu çoktan Peke J' yı Baji' ye bırakmış koltukta oturup Kazutora' nın gelmesini bekliyordu.
Aklında hala bir çok soru vardı, ya şöyle olursa, böyle olursa diye paranoyak düşünceleri dolanıp duruyordu ama bir yandan da çok heyecanlıydı.
Sonra bu eğerle başlayan cümleleri yaşansa bile hala Kazutora' yla olacağını fark etti. Bu çok eşsiz ve güzel bir histi. Sevginin karşılıklı olduğunu bilmek.
Chifuyu bunun ayrımını genelde yapamıyordu. Sadece kendi sevdiği insanları takip ettiğinden zamanında çok yara almıştı.
Kazutora' nın ona böyle bir şey yapmayacağını sadece umabilirdi ama onunla mutlu olma düşüncesi kafasında oluşturduğu bütün riskleri almaya değerdi.
Akşam Inui' yi evine çağırıp onunla konuşmuştu. Tabii Koko bu duruma biraz kızmıştı, anlaşıldığı kadarıyla onun Inui' yle çok başka planları vardı.
Aslında bu durum da Chifuyu' ya ilham oldu ama onlara çaktırmadı. Koko' nun sözlerini de dinledi ve mantık abidesi arkadaşından daha iyi bir konuşmacı olduğuna kanaat getirdi. Daha cazip şeyler söylüyordu.
Ama Inui' nin evi hazırlamasına karışmadı. Süslememişti, ortalığı toplamıştı. Chifuyu' ya kalsa böyle şeyler önemli olmadığından kendi yapmak istemişti.
Koko' nun da Inui hazır meşgulken cebinden çıkardığı prezervatifi onun çekmecesine koyduğunu görmüştü Chifuyu ama sesini çıkarmamıştı. Ne zaman böyle şeylere ihtiyacı olacağını bilemezdi.
Gittiklerinde tuhaf görünüyorlardı. Chifuyu onların eve döndüklerinde işi pişireceklerinden emin olduğundan onları hızlı göndermek için elinden geleni yapmıştı.
Zil çaldığında hızla ayağa fırladı ve etrafa baktı. Dikkat çekici herhangi bir şey yoktu neyse ki. Bu içini rahatlatmıştı, rezil bir şey olsun istemiyordu.
O an yapacağı şeyleri değiştirmeye karar verdi. Konuşmasına gerek yoktu. Kazutora' nın vereceği dikkat onu tamamen dinlemesine yetmezdi zaten. Ne istediğini eylemlerle gösterirse daha açıklayıcı olurdu.
Kapıyı açtığında karşısında Kazutora' nın gülümseyen yüzünü gördü. Muhtemelen dün çok konuşup beynini bulandırmasalardı bunu yapmazdı ama şu an sadece isteklerini takip etmek istiyordu. İçeri geçmesine izin vermeden Kazutora' nun dudaklarına yapıştı.
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
Japon yapistiricisiyls yapisti bu arada japon ya bunlar hep Koko nun fikirleri arkadaslar
Son.
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baji' ye yaptın bana yapmadın | kazufuyu
Fanfiction✓ tamamlandı. cogunluk texting. [ Chifuyu' ya aşık olan Kazutora, onu en yakın arkadaşından kıskanmaya başlar. ] ⋘ ──────── ∗ ⋅◈⋅ ∗──────── ⋙ ©2024 Aquila 07...