Το ξυπνητήρι ξεκίνησε να χτυπάει σαν τρελό.
Κλαίγοντας έκλεισα το ξυπνητήρι. Δεν ήθελα να σηκωθώ. Νυστάζω ακόμα.
"Όμορφη ξύπνα θα αργήσουμε και δεν θα προλάβουμε να δούμε τους γκομενους στην σχολή"
Ένα γελάκι βγήκε από τα χείλη μου. Την αγαπούσα επειδή ήταν τόσο τρελή.
Σηκώθηκα από τι κρεβάτι και ετοιμάστηκα.
Βγήκα από την αίθουσα και έκανα μια στροφή για να δείξω το outfit στην συγκάτοικο μου.
"Πώς σου φαίνομαι;" την ρώτησα.
"Πςςςς, σεξουλιαρα μου εσύ, τι γυναικαρος είσαι σήμερα... πω πω θα κάψεις καρδιές σήμερα.... πάμε να δείξουμε στους νέους τι μωρό που είσαι και στους παλιούς τι έχασαν"
Γιατί μου φάνηκε σαν μπηχτή αυτό που είπε, αλλά που να ξέρει αυτή τι συμβαίνει μεταξύ εμένα και του ψυχακια.
Κούνησα αριστερά και δεξιά το κεφάλι μου για να συνέλθω και έτρεξα προς την εξώπορτα γιατί η κολλητή μου είχε βγει έξω.
Φτάνοντας στην σχολή βρήκαμε την Τζούλια να κάθεται στα πόδια του ψυχακια.
Θα ξεράσω με αυτή την εικόνα.
"Καλημέρα" είπε όλο χαρά η Άννα.
Η Τζούλια με το που άκουσε την φωνή της Άννας το πρόσωπο της φωτιστηκε και ήρθε να μας αγκαλιάσει και τις δύο.
"Καλημέρα κορίτσια μου, τι κάνετε πως είστε;" μας ρώτησε ενθουσιασμένη.
"Είμαστε καλά.. Άκου να δεις τι έμαθα"
Η Άννα άρπαξε από το μπράτσο την Τζούλια και έκανα κύκλους γύρω από το προαύλιο λέγοντας τα νέα που έμαθε.
Εγώ με την σειρά μου ακούμπησα στο δέντρο το σώμα μου και σταυρωσα τα χέρια μου θέλοντας να κοιτάξω οπουδήποτε εκτός από τον τύπο που είχα μπροστά μου.
Όσο όμως να προσπαθούσα να κρατήσω το μυαλό μου και την προσοχή μου αλλού, σαν κάποιος να μου έκανε μάγια δεν άντεξα και γύρισα να τον κοιτάξω.
Με κοιτούσε ήδη. Τα μάτια του στην ευθεία των δικών μου.
Σοβαρός, μυστήριος, σε έκανε να τρομάζεις καθώς δεν μπορούσες να καταλάβεις γιατί σε κοιτάζει έτσι. Νόμιζες πως εσύ έχεις κάνει κάτι και εξαιτίας σου έχει αυτή την έκφραση.
"Καλημέρα" άκουσα την φωνή του και έκανε την καρδιά μου να χτυπήσει.
"Καλημέρα" είπα με την σειρά μου.
Κάτι μου τράβηξε την προσοχή.
Τον πλησίασα με αργά βήματα και με τα δάχτυλα μου ακούμπησα το σημείο πάνω στο κούτελο που είχε χτυπήσει.
"Τι έπαθες;" τον ρώτησα.
Τραβήχτηκε από το άγγιγμα μου και τον είδα να παίρνει το σκούφο από το πεζούλι και να το φοράει.
"Τίποτα που να σε ενδιαφέρει" μου είπε και σήκωσε και έφυγε.
Τον ακολούθησα ώσπου μπήκε στην αποθήκη της σχολής και γύρισε προς το μέρος μου.
"Τι στο διαολο θες και έρχεσαι από πίσω μου;" με ρώτησε έχοντας υψώσει τον τόνο της φωνής του.
Μπορούσα να καταλάβω πως ήταν θυμωμένος επειδή δεν ήθελε να απάντηση στην ερώτηση που του έκανε πριν και προσπαθούσε κάπως να ξεφύγει.
"Σου έκανα μια ερώτηση πριν" του είπα.
"Και εγώ δεν σου έδωσα σημασία. Δίνε του τώρα" μου ζήτησε φτυνοντας την κάθε του λέξη.
"Δεν φεύγω από εδώ αν μου πεις που χτύπησες" του είπα σταυρώνοντας τα χέρια μου μπροστά από το στήθος μου.
"Ρε πουστη μου που έχω μπλέξει" τον είδα να ξεφυσαει.
Κλώτσησε μια κούτα που βρισκόταν μπροστά του.
Έκλεισε τα μάτια και πήρα μια βαθιά ανάσα.
"Έπαιζα μπάσκετ εχθές με τους φίλους μου και μου ήρθε η μπάλα στο κεφάλι, ευχαριστημενη;" με ρώτησε ειρωνικά και του έγνεψα θετικά.
Τον πλησίασα με αργά και σταθερά βήματα και στάθηκα μπροστά του.
Άπλωσα το χέρι μου για να βγάλω το σκούφο του και να ακουμπήσω το σημείο που είχε χτυπήσει.
Ευτυχώς με άφησε χωρίς να κάνει κάποια στιγμή.
Καθώς ακουμπούσα τα δάχτυλα μου τον είδα να κλείνει τα μάτια του και να παίρνει μια βαθιά ανάσα.
Κατεύθυνα το χέρι μου προς το μάγουλο του και το χαϊδεψα γλυκά.
Με έπιασε από του ώμους και με ακούμπησε στον τοίχο.
"Γιατί παίζεις μαζί μου ε; Τι στον πούτσο σου έχω κάνει;" με ρώτησε άγρια.
"Δεν καταλαβαίνω τι στο διάολο έχεις πάθει" του είπα ειλικρινά.
Τον είδα να γελάει ειρωνικά. Και να απομακρύνει από μπροστά μου αφήνοντας με ελεύθερη.
"Φύγε μην κάνω κάτι που μετανιώσω" μου είπε με ψυθιριστει φωνή.
"Καν' το" του είπα με όλο το θάρρος και την καρδιά μου να χτυπάει σαν τρελή από τον φόβο μην ξέροντας για το τι ήταν ικανός να κάνει.
Τον είδα να γυρίζει απότομα και ένιωθα πως θα με αφήσει η καρδιά μου.
Τα χείλη του έπεσαν πάνω στα δικά μου δίνοντας μου ένα δυνατό φιλί.
Δεν το περίμενα.......
Story by ~ ntani_ela
ESTÁS LEYENDO
Don't Blame Me
Romance"Ότι και να κάνεις από εμένα δεν γλιτώνεις μικρή νεράιδα" μου είπε πονηρά χαϊδεύοντας το πιγούνι μου. "Αυτό το λες εσύ γιατί εγώ λέω άλλο" του απάντησα με θάρρος και τον είδα να χαμογελάσει. "Καλώς ήρθες νεράιδα στην καινούρια γειτονιά" μου είπε κλ...