1.

69 10 46
                                    

13.01.2017

Felix ıssız sokaklarda siyah şişme montuna iyice gömülmüş ayağında parlayan kırmızı converseleri ile yürüyordu cebinde kendini korumak için küçük bir tabanca elinde ise bir içki şişesi vardı.

Arkasından ise ışık olmadığı halde parıldayan genç bir çocuk vardı yüzü atkı ile saklanmış durumdaydı

"Hey torbacı dursana bir"

Felix bir anda durup hızla arkasına döndü "Ben mi?"

"Gerizekalı mısın sen Felix! Tabikide sen götüm donuyor evine götür beni"

"Seni tanımıyorum bile? Ayrıca niye evime götüreyim seni amına koyayım"

"Ben senin artık ev arkadaşınım evden kovuldum ve götüm donuyor!"

Felix gözlerini devirdi ve içkisinden bir yudum alıp dalgayla karışık biçimde konuştu

"Benimle bu kadar sikişmek istediğini bilmiyordum"

Hyunjin ısınmak için iyice montunun içine girmişti

"Aptal orospu çocuğu götüm dondu ateşim çıkacak kesin of amına koyayım aç şu kapıyı!"

Felix anahtarı deliğe sokup kapıyı açtı ve çamurlu botlarını çıkartıp içeri girdi "Seungmin come in bro!"

Hyunjin gülümseyerek hızla içeri girip şöminenin yanına oturdu "Çok soğuk be!"

Seungmin aşağı inip Felix'e anlamsız bakışlar attı

Felix omuz silkip kendisini koltuğa attı "Tanımıyorum"

"Merhaba Seungmin,Hyunjin ben"

"Adımı nereden biliyorsun oğlum?"

"Uf, aynı sınıftayız çünkü" Hyunjin hala ısınmaya çalışıyordu

Felix gözlerini devirdi "Hey çocuk,tekli koltuğun minderinin altında battaniye var al onu"

Hyunjin hızla parlayan gözleri ile battaniyeyi alıp ona sarıldı

Seungmin koltuğa yerleşip haberleri açtı "Kaç saattir sokaktasın sen Hyunjin?"

Hyunjin titreyerek düşündü "8 saat galiba bilmiyorum ki telefonumun şarjı bitti"

Seungmin ayağa kalkıp çocuğun önünde dikilip elini uzattı "Ver telefonunu"

Hyunjin başını sallayıp cebinden kırık eski model telefonunu çıkartıp uzattı

Seungmin inanamayarak baktı "Elini kesersin oğlum bu ne?"

Hyunjin ellerine baktı "Zaten kesikler"

Seungmin eğilip çocuğun ellerine baktı "Bu ne böyle yok olmuş resmen ellerin"

Felix umursamayarak ayağa kalkıp ucundan çocuğun eline baktı "Ben odamdayım dolapta krem var sürün onu bantlayın sonra iyi geceler"

Seungmin başını sallayıp Felix'i gönderdi ve Hyunjin'in telefonunu koltuğa fırlattı "Yarın okuldan sonra sana kıyafet telefon falan almaya gidelim"

Hyunjin gözlerini şokla büyüttü "Olmaz Seungmin telefonlar çok pahalı ayrıca kıyafete ihtiyacım yok ki benim"

Seungmin gözlerini devirdi "Abartma az alırız hem telefonlar pahalı değil bu telefonla daha fazla yaşayamazsın elini görmüyor musun sen?"

Hyunjin ellerine baktı cidden berbat durumdalardı "Acımıyorlar boşver"

Seungmin alnına vurup Hyunjin'in yanına oturdu "Hyunjin sen neden geldin ki buraya?"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 20 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

küçük piç Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin