10. Shrek

349 9 2
                                    

Siedzieliśmy i jeszcze chwilę czekaliśmy aż wszystko zostanie ustawione.
H- Stresujesz się?
Powiedziała do mnie blondynka, która siedziała koło mnie.
R- Minimalnie, nigdy nie nagrywałam filmów tego typu.
Dziewczyna nie zdarzyła nic odpowiedzieć bo Natka dała nam sygnał że możemy zaczynać. Tym razem to Świeży zaczynał odcinek.

Ś-Cześć kochani, witamy w kolejnym odcinku w stylu zgadujemy co widzimy!
H- A dzisiejszym naszym gościem jest Rosie oraz jej słodziutki kotek!
R- Siemka!
P- Ja myślę że nie będziemy dłużej przedłużać ale jeszcze.. Wika co mamy do wygrania?
W- Kartę „Boga Losusa".
Ś- Dobra, poprosimy pierwszą fotę.

Pierwsza fotografia przedstawiała trochę ust i buzi, ale również lekko rude falowane włosy. Ja musiałam się chwilę zastanowić.. ale po paru sekundach wiedziałam że to Mamiko.
Wszyscy zgadli.

Następne zdjęcie przedstawiło tułów jakieś dziewczyny. Ja tym razem widziałam odrazu że to Deynn.
Tym razem tylko ja i Wika miałyśmy poprawnie.

Po ponad godzince skończyliśmy nagrywać. Była już godzina 17:30.
Siedzieliśmy przy stole i rozmawialiśmy w tym samym gronie co nagrywaliśmy odcinek. Dowiedziałam się że to co nagrywaliśmy dzisiaj, będzie już jutro na kanale.

        Po jakimś czasie ja wraz z blondi (Hanią) i Wiką, stwierdziłyśmy że nagramy Tik Toka. Wybrałyśmy jakiś jeden z najprostszych trendów tanecznych i zaczęłyśmy się go uczyć.

POV. Bartek
Wszyscy się już ustawiali do nagrywek. A ja przez to że miałem wolne dzięki Rosie, to poszedłem do swojego pokoju.
Najpierw nakarmiłem swoją rybkę, a następnie rzuciłem się na łóżko i przeglądałem instagrama.

Wszedłem także w DM'y. Jedna wiadomość najbardziej mnie zaciekawiła, była to wiadomość od jakiejś fanki mojego ship'u z Fausti.

Od @fartek.on.top
Łączy cię coś z tą Rosie? Ona przecież jest gruba i brzydka.
Faustyna jest lepsza, ładniejsza i z nią powinieneś być.

Ta wiadomość dużo mi w głowę namieszała. Nic mnie nie łączy z Ros oprócz tego że jesteśmy przyjaciółmi.
Ale jednak czy ja chciałbym żeby było coś więcej..? Szybko odrzuciłem tę myśl, bo jednak z Rose z nami się dopiero parę dni. Odpisałem tej dziewczynie.

Do @fartek.on.top
To są po pierwsze sprawy prywatne i proszę cię nie wtrącaj się w nie.
Po drugie Faustyna ma chłopaka i jest z nim szczęśliwa.
Możesz nas ship'ować ale rób to tak, żeby nie obrażać innych.
Nie pozdrawiam.

Po odpisaniu tej dziewczynce, stwierdziłem że dawno nie grałem w simsy. Dlatego usiadłem przy biurku i zacząłem grać.

      Grałem dosyć długo dopóki nie poczułem miziania po kostce. Jak się okazało była to Aura. Dlatego wziąłem kotkę i usadziłem ją na moim udach. Na co ona się bardziej rozłożyła. A ja wróciłem do grania.

        Grałem kolejne pół godziny ale poczułem suchość w gardle. Wziąłem więc kota na ręce i ruszyłem w kierunku kuchni. Gdy schodziłem po schodach zobaczyłem że Kwiatuszek dalej ma ubraną moją bluzę. A gdy się na mnie spojrzała uśmiechnąłem się do niej i puściłem jej oczko. Na co ona się uśmiechnęła i wróciła do nauki jakiegoś tańca.

        Gdy byłem przy blacie w kuchni puściłem Aurorę na ziemię, a sam sobie nalałem wodę. Chciałem iść do pokoju jednak stwierdziłem że posiedzę sobie z chłopakami i Natalką przy stole.

BACK TO POV. Rosie
Uczyłyśmy się już tańca dobre 15 minut, nawet nam on wychodził.
Nagle usłyszałam że ktoś schodzi po schodach był to Bartuś z moją kicią.
Uśmiechnął się do mnie oraz puścił oczko, a ja tylko posłałam mu również uśmiech i wróciłam do nauki tańca.

Od nieznajomych do kochanków..? ~Bartek Kubicki~Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz