Herkese tekrardan merhaba! Birinci bölüm ile karşınızdayım! Öncelikle bir şey söylemek istiyorum. Ficimin açıklamasını yazdıktan sonra çok geldiği için watty açıklamamı sildi. Tekrar tekrar yazmama rağmen yine silince artık yazmamaya karar verdim. Şuanki açıklama tam iştediğim gibi değil o yüzden değiştirip daha manalı ve kısa bir açıklama yazacağım. E açıklama silinince haliyle karakterlerimizden bahsedemedim hiç bu yüzden ben ficimin bu bölümünde geçmişten ve kararkterlerimizden bahs edeceğim umarım sizede uygundur.
Kısa bir not: ben bu fici jungkookun dilinden yazacağım ama taehyungunda dilinden isterseniz yorumlarda belirtin bide yazarın kaleminden( benim yani) fic ismi neden ilaç diye sorarsanız ise onuda ileride anlayacaksınız. Zaten bu bölümü okuyunca aklınızda bir şeyler canlanır ama ağırdan alacağız. Fic ismi çok anlamlı olduğu için bunu koydum hakediyor yani bu ismi. Bulmak pekte kolay olmadı ama neyse . Keyifli okumalar dilerim! Xx
-
Yıl 1989 yılı Kim topraklarında herkes heyecan ve mutluluk içinde, peki nedenmi? Saygıdeğer Kral Kim ve eşi güzeller güzeli Bayan kimin biricik bebekleri Kim Taehyung dünyaya gözlerini açtı! Nasıl sevinmesinler tanrı aşkına? Topraklarını mutluluk ve huzurla yöneten bay kimden sonra tahta geçecek prens dünyaya göz açmıştı sonuçta. Aksini iddia etmeye kim cesaret edebilirdiki?
Kim ailesinin varisi Kim taehyung dünyaya gelmiş herkesin huzur kaynağı olacaktı yani öyle düşünüyordu kim halkı taki kim taehyungun akıl almaz bir şekilde psikolojik hastalıkları ortaya çıkana kadar.
Daha küçücük bir çocuktu bu hastalıklar onun için fazla değilmiydi? Kim halkı her zaman tanrıya şükran içinde yaşamlarını sürdürmüştüler kimseye bir zaraları yoktu ki peki neden onların biricik bebeği bu hastalıklarka savaşmak zorundaydı? Garipti hemde çok garip...
Kim halkı endişeliydi. Kim topraklarını ileride bu hastalıklı prensmi yönetecek diye düşünüp duruyordular aslında amaçları kendilerine bir şey olmamasıydı çünki herkes kendini düşünürdü bu topraklarda. Bencildi herkes. Taehyung ise bunu anlamayacak kadar küçüktü. Masumdu o. Bu kötü kalpli insanlar gibi değildi ve asla olmayacaktı böyle düşünüyordu işte.
Günler yavaş yavaş bir-birini kovalarken Taehyung disiplinli bir ortamda sevgi görmeden büyüyordu. Bu ortama çoktan alışmıştı. Bu odada sadece doktorların -ve bazende annesinin gelmesiyle- yaşamını sürdürüyordu.
Küçük olmasına rağmen her şeyin farkındaydı taehyung. Neden burada olduğunu ve neden diğer çocuklar gibi gezip oynamadığını...
Küçük taehyungun kalbi şimdiden ailesine ve diğer insanlara karşı taş olmağa hazırdı. Hırslıydı, bunları haketmediğini düşünüyordu ve haklıydıda. Bir çocuk en fazla ne beklerdiki ailesinden. Küçücük bir sevgi versen kafasını okşasan ve bir iki oyuncak alsan yeterdiki zaten küçük bir çocuğa...
Bunlar artık önemli değildi. Taehyung olgundu olgun bir çocuktu o, hiç bir sorun çıkarmıyor sözde ailesinin garip kurrallarına ses çıkarmadan uyuyordu ve gelecekte bir prens olmaya hazırlanıyordu. Öfkesini içinde tutuyordu kendisine bir söz vermişti çünki 20 yaşına geldiğinde ve tahta geçtiğinde ailesine ve bu kötü halka hakettiği dersi verecekti bu yüzden dayanmıştı zaten bunca yıl taehyung.
Hastalıkkarı ise bu zamanda taehyungu tetiklemeğe devam ediyordu belkide bu hırsın ana sebebi baş etmek zorunda kaldığı sinir hastalığıydı kim bilir.
Peki arkadaşları? Tabiki onlarda yoktu çünki kral kim oğlunun kimseyle görüşmesine izin vermezdi güya psikiolojisi daha da bozulurdu. Taehyung bunu ilk duyduğunda koca bir kahkaha atmıştı ancak bay kimin yüzüne geçirdiği sert tokatla susmak zorunda kalmıştı. Bu yalana kim gülmezdi ki? Tanrı aşkına zaten hasta değilmiydi taehyung arkadaşı olsun ve ya olmasın ne fark ederdiki...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MEDİCİNE TAEKOOK><
Teen FictionKim Taehyungun sevgiye aç ve taş kalbini saraya çalışan, sözde köle olarak getirilen Jeon Jeongguk'un o tatlı gülümsemesi çözecekti. Kim taehyung farkında olmadan jeon jeongguka çok kötü bağlanacaktı... Yaşfarkı! Semetae! Ukekook!