2 - Всі ми знаємо, для чого цей епізод був створений

1 0 0
                                    


Два пальці теж є? Звичайно, куди же без них. От і добре. Єдине нестримне бажання – отримати максимум насолоди від сексуальності жіночого тіла. Повільно, не роблячи різких рухів, ледь тремтячою правою ручкою доторкаюсь до внутрішніх соромітних губок. Так, як бачите, я досконало знаю анатомію найважливіших органів. Для кращого закріплення знань треба все вдосталь помацати. Те, що я бачила – лише невеличка частина моєї жіночності. Та для мене це не мало значення, адже здатна безперешкодно дотягнутися до всіх потрібних місць.

Ласкаві дотики дарували дивні відчуття. Пішли в дупу ці губи, я вже пірнаю двома пальчиками в магічний світ слизової оболонки своєї піхви. Опиняюся в теплій, м'якій плоті. Дивно якось. Наче і усвідомлюю, що пальці увійшли в комфортне місце, але не відчуваю, що всередину, до мене! Однак приємності я очевидно отримувала, стимуляція успішно почалася. Продовжую вивчати свій гостинний внутрішній світ... в прямому сенсі. І мені це до вподоби, не жаліюся. «Раз на те пішло, буду мастурбувати до втрати пульсу», - наївно думала я. Ага, де там. А як же школа? Ось так...

Поки так очікуваний оргазм не проявився, але моє серце і тіло палало, мозок благав про окситоцин. Часу погратися ще вистачить. Хочу тепер залучити свій ротик. Як думаєте, чи зможе Яна сісти так, щоб язичком дістати до точки G? Звичайно, навіть не сумнівайтеся! Ось насправді заради чого займалася гімнастикою – щоб потім пестити себе, поки ніхто не бачить. Я без проблем залізла до себе в вагіну, безстрашно висунувши язик по-максимуму, просуваючись якнайглибше.

«Всі ми знаємо, для чого цей епізод був створений», - просковзнуло у думках, з чим неможливо не погодитися. Найкоректніший коментар. Смакові рецептори реагували на щось солоненьке, гладку плоть. Так от як смакує моя цукерочка! Цікаво, захоплююче. Корисний досвід. Проблема в тому, що не відчувала язик саме всередині кицьки. Зате ерогенні зони пісі суперово виконували свою роль від лагідної, ковзаючої стимуляції. На це, власне, і розрахунок. Знайшла своє слабке місце, від чого очі закочуються під лоба, а ноги зводить від збудливості. От-от, і я вибухну від оргазму.

Сподівалась так відчайдушно, але щось не виходило, хоч убий. Гадаю, повернутися знову до магії пальчиків? Звучить як чудова ідея. Вони не такі ласкаві, як язичок, зате додають більш інтенсивного досвіду. Вже навчені, практики достатньо, тому цього разу більш упевнено продовжую процес. Давай же, Яно. Кінчай нарешті і бігом до школи! Перебуваю на грані чарівного завершення своєї веселої подорожі.

Раптом щось випало з мене на підлогу. Зовсім не та бажана рідина... А тверденька, в'язка напівпрозора штучка. Це трішки підбило усамітнену атмосферу. Спрямовую погляд на незрозумілу річ, обережно беру її до рук. А-а-а, то це просто дівоча пліва випала. Настільки добре я напрацювалася рукою! Виходить, тільки-но втратила цноту від самої себе? Агась. Та і похуй, тепер навіть буде легше під час справжнього сексу. Позбавилася непотрібного баласту. А де кров? Немає. Нахуй треба. У справжніх принцес кров'яних виділень немає.

З мене досить. Погнала вже до школи, бо зачекалися. Склала Наполеонівські плани. Із рюкзака дістаю щоденник. Понеділок, якісь там уроки. Закреслюю їх ручкою, не жаліючи. І так мало що розбереш. Замість розкладу на сьогодні пишу величезними літерами, щоб навіть сліпий побачив, «Секс». От таке завдання на сьогодні. Хай мене хтось трахне, щоб я нарешті пізнала принади повноцінного статевого акту як жінка. Якщо бог створив його, то нехай тепер бере попкорн і готується.

Дістаю червону ручку із пеналу, де намальований космонавт. Попередньо, замість вчителів, пишу собі зауваження: «Захоплююче займалася сексом з хлопцем, що аж зламали парту. І в школі утворилася тріщина. За поведінку – 69 балів». Хоч так. Звучить як досягнення.

Я не дівчина - Башатошарові спогадиWhere stories live. Discover now