נ.מ ג'אנגקוק
קמתי בבוקר מצילצול השעון המעורר שלי.
אין לי סידורים היום, וגם לטאהיונג כנראה שאין, אז נראה כבר מה אפשר לעשות..
יצאתי מין חדרי משפשף את עיניי בעייפות, מיתקדם לכיוון השירותים כדי לישטוף פנים.
בדרך ראיתי את נאמג'ון אם אני לא טועה בשם עולה במדרגות.
"בוקר טוב ג'אנגקוק איך ישנתה?" שאל אותי בנחמדות, "בוקר טוב נאמג'ון, אני ישנתי מצויין ואתה?" שאלתי אותו החיוך.
"אני גם, קדימה ג'אנגקוק תשטוף פנים ותצחצח שיניים קיצר תעשה כל מה שאתה צריך ותרד לשולחן ג'ין הכין ארוחת בוקר" הודיע לי ואני רק הינהנתי.
התקדמתי לכיוון השירותים דופק על הדלת כדי להיות בטוח שאין שם אף אחד, לא רוצה שיקרה לי מה שקרה פעם שעברה עם טאהיונג.
לא היה מענה אז ניכנסתי, שטפתי פנים ציחצחתי שיניים וסידרתי קצת את השיער שהיה פרוע.
ירדתי במדריגות רואה את כולם חוץ מטאהיונג ואת הוסוק.
בירכתי את כולם בבוקר טוב והם החזירו לי גם.
ראיתי את השולחן כבר מאורגן בצלחות ומזלגות וצלחת מלאה בפנקייקים טעימים שהריחו מדהים.
"יאללה שבו תוכלו אני כבר מביא עוד" ג'ין אמר תוך כדי שהוא מטגן עוד פנקייק על המחבת.
כולם היתישבו ליד השולחן, כשפתאום ג'ימין התקדם לכיווני, "בוקר טוב ג'אנגקוק, סליחה שאני מטריח אותך אבל אתה יכול ללכת להעיר את טאהיונג ואני בנתיים אלך ליקרוא להוסוק?" שאל אותי.
"בטח" עניתי וצעדתי לכיוון המדרגות שג'ימין אחרי.התקדמתי לכיוון חדרו של טאהיונג ודפקתי בדלת.
לא היה מענה אז פשוט פתחתי מעט את הדלת, לראות שאני לא מפריע.
ראיתי שהוא עדיין רדום אז ניכנסתי, התקדמתי לכיוון מיטתו שטאהיונג שוכב עליה כשכל שיערו מבולגן וריר נוזל מקצוות פיו.
ציחקקתי למראה החמוד שלו, שמתי את ידי על כתפו מנער אותו מעט כדי שיקום.
"טאה אתה צריך לקום האוכל מוכן" קראתי לו והוא עדיין לא היתעורר.
ניסיתי לנער חזק יותר וליקרוא לו יותר חזק כי הוא לא היתעורר, אך גם זה לא עזר.
"טאהיונג!" קראתי לו בקול רם עד כדי כך שהוא נבהל ונפל מהמיטה תוך כדי שהוא משמיע צווחה קטנה מהבהלה.
"מה, איפה, איך- אני עייף..." מלמל לעצמו ונשכב שוב לישון.
'לא הוא לא יאומן פשוט' מלמלתי לעצמי במעט חוסר סבלנות.
"טאה אם אתה לא קם עכשיו אני בכוח יעיר אותך" אמרתי לו בקול עצבני מעט.
הוא הביט בי במבט עייף בקושי כי לא היה ניראה שהצליח ליפתוח את עיניו מרוב עייפות.
YOU ARE READING
My bodyguard / Taekook
Romanceקים טאהיונג הידוע גם בשם הבמה וי ממבר בלהקת ביטיאס הגבר שכל אחת הייתה רוצה לעצמה חתיך , מפורסם ,עשיר ,דוגמן ,צעיר . אבל כולן יודעות שאין להן סיכוי מכיוון שטאהיונג העלה פוסט עם בת זוגתו החדשה שחצן אוהב את חברי להקתו כאילו הם חלק ממשפחתו 💚🐯 ~~~~...