Een paar dagen later...
Janette
Ik keek uit het raampje. Jamie zat naast me. We keken naar de mannen die het oude dorp doorzochten. Wat moesten ze hier?! Ik wist dat ze van de moonlife roedel waren. Ik snoof, 'what the hell moeten ze hier?'Hij schudde zijn hoofd, 'geen idee.'
Opeens wees één van de mannen naar de hut. 'Fack' siste ik 'ontdekt.'
Hij knikte, 'net wat je zegt.'
Twee mannen liepen naar de hut. 'Oké' zei hij 'weg hier.'
We renden naar de ladder en klommen met ieder een tas op onze rug naar beneden. We begonnen te rennen. 'Hey' riepen de mannen 'blijf staan!'
We renden door. Toen we grommen achter ons hoorden transformeerden we. Opeens stonden er vier mannen voor ons. Ze keken verbaasd. Wij begonnen te grommen. Opeens stonden er vier wolfen achter ons. Ik draaide me om en begon tegen hen te grommen. Één van de mannen zei: 'transformeer terug!'
Jamie deed het en deed snel een broek aan. 'Draai jullie om' zei hij kwaad 'als jullie willen dat mijn zus terug transformeerd.'
De mannen keken elkaar even verbaasd aan en toen draaiden ze zich om. Ook de wolven. Ik transformeerde terug, deed een broek aan en T-shirt. De mannen draaiden zich weer om. 'Wie zijn jullie' vroeg Jamie kwaad.
'En wat doen jullie in ons deel van het bos' vroeg ik kwaad.
'Ons' vroeg één van de mannen 'hoorde ik dat nou goed?'
'Volgens mij wel alfa' zei een andere man 'ze zeiden "ons deel van het bos."
Jamie en ik sloegen onze armen over elkaar. 'Ja dat zeiden we ja' zeiden we tegelijk.
'O mijn god' zei de alfa 'dit menen jullie niet.'
Hij liep een rondje om ons heen. We volgden hem met onze ogen. Hij begon te lachen. Iedereen was verbaasd. 'Wat lacht u' riep ik kwaad.
'Als ik me niet vergis zijn jullie Jamie en Janette, of niet?'
Jamie en ik keken elkaar aan daarna keken we de alfa weer aan en vroegen: 'en wat is daar zo grappig aan?!'
Hij begon harder te lachen, 'dat ik hoopte om hier iets aan te treffen waardoor ik Luna Lunette kan ontvoeren maar ik vond haar kinderen.'
'Waarom wilt u onze moeder ontvoeren?!'
'Omdat ik ook jullie deel van het bos wil.' 'Heeft jullie Moeder niks verteld over mijn broer?' 'Die ondertussen verlamd is, door jullie vader!'
We schudden langzaam ons hoofd. 'Maar daar had hij waarschijnlijk een goeie reden voor' zei Jamie kwaad.
'Dat had hij niet' zei de alfa kwaad 'maar nu ik jullie heb gevonden dan kan ik jullie meenemen in plaats van jullie moeder.'
Jamie ging half voor me staan, 'waag het eens om mijn zus aan te raken.'
Hij grinnikte en knipte in zijn vingers. De mannen kwamen op ons afrennen. We begonnen te grommen en probeerden weg te rennen. Helaas waren we minder sterk en met minder en werden dus overwonnen. We werden bedwelmd en meegenomen.
Lune
Ik ijsbeerde door de kamer. 'Waar in hemelsnaam zitten die twee?!'Mijn vader volgde iedere beweging, 'Lune kom alsjeblieft even zitten.' 'Nadenken lukt dan beter.'
'Nee' zei ik boos 'ik blijf hier niet zitten wachten.' 'We moeten ze gaan zoeken?!'
Rick kwam binnen. Zijn gezichtsuitdrukking was niet heel vrolijk. 'Luns' zei hij 'moonlife roedel was op onze grond.' 'Ze hebben de tweeling.'
'Wat' riep ik. Ik rende langs hem been de gang op. Daar botste ik tegen Diederik op. 'Lune?'
Ik wou langs hem heen lopen maar ik voelde hoe er twee armen om me heen werden geslagen. 'Rick' zei ik 'laat me los.' 'We moeten met Peter praten!'
'Luns' zei hij 'ja we moeten met hem praten maar ik laat je niet alleen gaan.' 'Weet je nog wat er vorige keer gebeurde toen ik je alleen liet bij het hem?'
'Toen was ik bang, nu ben ik woedend Rick.'
Hij zuchtte, 'we gaan maar jij niet.' 'Ik ga met onze vaders en alle strijders.' 'Jij blijft hier met de andere twee.' 'Liefje ik wil dat je veilig bent.'
Ik zuchtte, 'alsjeblieft Rick.'
'Nee, Luns.'
Ik trok me los en rende naar boven.
JE LEEST
twin wolfs.
WerewolfDit is een vervolg op "white wolf". Jamie en Janette, kinderen van Alfa Rick en Luna Lunette, zijn echte donderstenen. Ze slopen van alles. De roedel wil Jamie afwijzen als hun volgende alfa. Als Rick en Lune hun zoon naar een kostschool willen stu...