Yeni eve ilk adım

5 1 0
                                    

Selam. Bildiğiniz gibi Wattpad Türkiye'de yasaklandı ama bir çoğumuz VPN sayesinde girebiliyoruz. Umarım en yakında erişime açık hale gelir. İyi okumalar dilerim.

Merve ile olan görüşmemizden sonra eve geldik. Eve gelir gelmez annem bize

"Kızlar hazırlanın yarın taşınmamız gerekiyor." dedi. O sırada ben ve Gül çok şaşırmıştık. Normalde 1 ay sonra taşınırız diye düşünmüştük. Ben buradan gitmek istemiyordum. En iyi günlerimi burada geçirmiştim. Gül burada çok fazla yaşayamadı. Ben onunla burada, birlikte kardeş olarak geçirmek istiyordum. Ama kader böyle söylemiyordu malesef.

Ben hemen odama gidip kıyafetlerimi bir valize koymaya başladım. Gül geldi ve

"Neden bu kadar üzlüyorsun ki, sadece ev değişecek."

"Benim bu evde o kadar anım varki Gül bunu sen anlayamazsın. Ben burada seninle birlikte yapacaklarımızı çoktan hayal etmiştim."

"Diğer evde de yaparız."

"Diğer evde bu kadar huzurlu olacağımızı zannetmiyorum."

"Neden?"

"Bende bilmiyorum ama içimde kötü bir his var."

Daha sonra hiçbir şey demedim ve kıyafetlerimi toplamaya devam ettim. Gül'de benimle birlikte kıyafetlerini topluyordu. 

Tüm kıyafetleri toplamıştık. Sadece 2 eşoftman ve 2 tişört bırakmıştık. Bunları yarın giyecektik. 

Saat geç olmuştu. Benimde uykum gelmişti. Ben erkenden yattım. 

Sabah annem beni uyandırdı. Taşınma zamanının geldiğini söyledi. Bende hemen kalktım ve üstünü giyindim. Gül çoktan kalkmıştı. Benimde kalkmamı bekliyordu. 

Öğlen olduğunda yeni evimize doğru yol aldık. Ben evi ilk defa görüyordum. Evi görünce çok şaşırmıştım. Düşündüğümden çok daha büyüktü. BİR VİLLAYDI. Havuzu bile vardı. 

Ben anneme

"Anne burası bizim evimiz mi?"

"Evet kızım."

"Neden daha önce bir villa olduğunu bana söylemediniz?"

"Söyleseydik sürprizimiz bozulurdu."

Ben hiç bir şey demedim ve evi gezmeye başladım. Gerçekten çok büyüktü. Neredeyse 10 oda vardı. 3 katlı bir villaydı.

Evde kendi odamı gördüm. Gül'ün odasıyla aynı boydaydı ama benim odamın manzarası bin kat daha iyiydi. Gül bunu görünce biraz bile üzülmedi. Hatta benim adıma sevindi bile. İşte gerçek kardeşlik budur.

Burada benim düşündüğüm hayaller çok güzel yapılır diye düşündüm. Gerçekten dışarıdaki bahçe bile çok güzeldi. Bakımsız olmasına rağmen çok güzel görünüyordu.

Hemen kıyafetleri yerleştirmeye başladım. İlk önce benim dolabımı, daha sonra da Gül'ün dolabını yerleştürektik.

Çok kısa oldu biliyorum. En kısa zamanda yine bölüm atacağım. İyi günler.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 12 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YATILI OKULHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin