Her güzel şeyin bir anda bitmesi gibi yaz da bir anda bitmişti. Çoğu çocuk ne kadar bu durum için mutsuz olsada arkadaşlarını yeniden görecekleri için mutlulardı. Tabii ki ezikler için hava hoştu. Bütün yaz boyunca birliktelerdi. Her gün olmasada günlerinin çoğu eğlenceli ve mutlu geçmişti. Şimdi ise sabahın yedisinde zorla uyanmış okula hazırlanıyorlardı.
Eddie dakik bir çocuk olduğu için tam zamınında kalkıp sabah duşunu almış kıyafetlerini giyiyordu. Açık mavi renk baskılı bir tişört, gri bir şort ve uzun beyaz çoraplarını giyip bel çantasını taktı. Badem rengi gözleriyle saate baktı ve daha saatin yedi buçuk olduğunu gördü. Rahatlamışcasına nefes verdi ve dolabının önünden çekilerek kapının yanında ki çantasına ilerledi. Son kez içindekileri kontrol ettikten sonra sıra ilaçlarına gelmişti. Yerdeki çantasını tek koluna takarak ayağa kalktı, yatağının yanında ki komidine ilerledi. Üstünde ki ilaçları teker teker kontrol etti ve gerekli olanları bel çantasına sıkıştırmayarak yerleştirdi. Her şeyi tamamladıktan sonra kahvaltı için mutfağa indi.
Üşengeçliği tuttuğu için bugün gevrek yiyecekti, annesi zaten bu saatte asla kalkmazdı ama oğlunun şuan gevrek yediğini görse güzelce onu azlardı.
---------------------------------
Çalar saat sesinden rahatsız olup kafasına yastağını geçirdi Richie. Asla kalkmak istemiyordu, sanki yıllardır uyumamış gibi hissediyordu. Gözlerini yavaşça ve sinirle kaşlarını çatarak açtı. Etrafı zaten bulanık görürken şimdi de uykulu gözlerle hiç bir şey göremiyordu. Yatakta doğruldu ve yarım saattir çalan saate uzandı, düğmesine basarak susturdu. Offlaya puflaya yataktan kalkmayı başarmıştı. Dolabına ilerleyip hafif kırışmış beyaz palmiye desenli gömleği ile kot pantolonunu alarak odasından çıkıp tuvalete yöneldi. Kıyafetlerini giyip yüzünü yıkadı ve odasına tekrar geri gidip yatağına oturdu ve çoraplarını giydi. Ayağa kalkarak komidinin yanında ki siyah çantasını eline alarak kapıya doğru ilerledi. Son kez içeriye uykulu gözlerle baktı ve odadan çıktı.
Mutfağa indiğinde kardeşi masada annesinin yaptığı pankeklerden yiyordu. O da onun yanına oturarak bir kaç tanesini ağzına attı ve ayakkabısını hızla giyerek evden ayrıldı.
------------------------------------
"Siktir ya! Çizgi romanımı almayı unutmuşum, kontrol ettiğime eminim."
Flashback
•
Richie odasına son kez bakarken kapının oraya yaslanmış şekilde uykuya dalmıştı, kardeşi mutfakta yere plastik bardağı düşürünce ortaya çıkan ses ile irkilerek uynamıştı ve odaya bakmadan oradan ayrılmıştı.
•"Onlar olmadan da bir kaç saat dayanabilirsin Richie, en azından biraz derslere odaklanırsın."
Richie yanında ona vaaz vermeye çalışan Stan'e kısık gözlerle bakarak okul girişine ilerliyordu.
"Söylesene Uris, en son matematik sınavından sınıfta en yüksek alan mükemmel insan kimdi?"
Stan onun kendini beğenmişliğine göz devirerek "Tch" ladı.
"Tabii ki de ben, Richie Tozier! Neyse bende bugünlük Eddie'nin yanına otururum, biraz onunla oyalanırım."
Ellerini pantolon cebine sokarken alaylıca konuştu Richie.
Eddie somurtarak sinirle çantasının askısını sıktı. Richie ne zaman onun yanına otursa eli ayağı durmuyor Eddie'yi dersten alıkoyuyordu.
"Tabii, Bay Akıllı Ağız dersleri dinlemese de sınavlarda iyi not alabildiği için herkesi kendisi gibi sanıyor. Rahat bırak beni Rich, daha okulun başından derslerden geri kalmak istemiyorum."