Finalden önceki son bölüme hosgeldinizz cok duyguluyum suan farkında değildim ama 1 ayda baglanmisim uahsjahajaj okuyan var mı bilmiyorum ama ben cok eğleniyorum yazmayi cok sevdim ve Meryem arkadaşıma teşekkür ediyorum beni destekleyip iğrenç cringe sahneleri beğendiği için neyse final konuşmasını sonra yapariz optum bb.
Niki "ibneler" grubunu "yujin artık bu evden gitsin" yaptı
Yujin artık bu evden gitsin
Niki: yatagimda uzanan 2007li cocuk neden benim yatağımda uyuyor?!?!?!
Heeseung: sanane kardeşim
Niki: LAN BENİM YATAGİM
Heeseung: jiwoong aradı senin odana girdiğini duyarsam öldürürüm seni dedi😔😔😔
Niki: PEKİ BUNDAN BANANE AL ŞU VELETİ YATAGİMDAN
Heeseung: kes sesini 05li sen cok mu büyüksün
Niki: senin manitandan büyüğüm pedo seni seni polise vercem
Heeseung: defol niki
Niki: al sunu yatagimdan
Jungwon: noluyo yine ya
Sunoo: jungwon su grubu sadece yöneticiler mesaj gönderebilir yapar misin 😔
Jake: buda iyiki bi bff torpilinden yönetici konusup duruyo
Sunoo: kiskanma jungwonun bffi olsan sende yönetici olurdun 👎
Niki: suanki sorunumuz yatagimda yatan COCUK
Heeseung: sevgilime bi daha çocuk imasi yaparsan doverim
Niki: cik su banyodan sevgilini odana götür ayrica çocuk zaten 👎
Sunghoon: hee banyodasin ve suan bizimle konusuyosun?!??!
Heeseung: herkes sizinki banyoya sevgilisiyle sevismeye gitmiyo oturum tiktok izliyom
Sunoo: kim sevişmis 😔
Jake: ibne ya kaç kere yakaladim hala haberi yokmus gibi davranıyo
Sunghoon: kes sesini jake
Niki: YA BEN NAPİCAM BU VELETİ
Heeseung: jay nerde sesi çıkmıyor
Jungwon: kucagimda uyuyo 👎
Heeseung: kucak ayrıntısını bilmemize gerek yoktu
Niki: birazdan sevgilini bağırarak uyandiricam
Heeseung: sal sal geliyom alcam 👎
Niki: cabuk ol it
Sunghoon: askim sende benim odama gelsene
Sunoo: geliyom 🤭🤭🤭
Jake: iyy kusucam artık
Sunghoon: 🖕
Yine ortak salonda toplanmışlardı son zamanlarda herşey düzene girmiş hatta niki bile manita yapmıştı bu kişi fanı da olsa en azından mutluydu şimdi ortak salonda hep beraber oturmuş sohbet ediyorlardı hepsi yere oturmuş sırtlarını kanepelere yaslamışlardı sağ kanepenin önünde jungwon ve jay sarmaş dolaş otururken sol da sunghoon sunoo ve niki oturuyordu ortadaki kanepenin önünde de heeseung ve jake niki " oha bugün yujin yok" dediğinde kimse onu takmadı heeseung göz devirdiğinde " jiwoong ve gyuvin dışarı çıkmasına izin vermemişler çok çıkıyor diye" niki rahatsız edici bir kahkaha attığında "haklılar bence ayrılın artık" heeseung artık alıştığı için umursamadan dönen muhabbete katıldı " herşey çok hızlı oldu oğlum ya " jake konuştuğunda sunghoon güldü "dimi bizi öğrendiniz sonra bianda jayle jungwon çıkmaya başladı" heeseung sırıttı "onlarda fırsattan yararlandılar sizin konuya kaynadı" jungwon kaşlarını çattı "ne alakası var biz çıktığımız gün söyledik size" "oğlum sorunda bu ya zaten gözünüz korktu hemen söylediniz " "zaten bu salaklar saklayamazdı sürekli birlikteler " " ne alakası var " jungwonun konuşmasıyla herkes ona imalı imalı bakmaya başladı"şuan bile üst üste oturuyorsunuz nerdeyse" "olabilir" jungwon konuşup tekrar kafasını yaslandığı göğüse koyduğunda herkes onun bu haline gülümsedi "cidden ya sunghoon ve sunoo nasıl o kadar ay sakladı" sunoo sırıttı" siz çok saftınız oğlum biz hep böyleydik fark etmediniz bile " heeseung "doğru aslında bir düşününce ne bilelim biz ama sizin sevgili olma ihtimalinizi hiç düşünmedik" niki " fanlar en çok sunki shipliyor biz napalım" sunghoonun sinir olduğunu bildiği için bastırarak söylediği cümleyle sunghoona baktı sırıtarak " niki dayak yersin" jay " doğru söylüyor valla kwangi hatırla adam hem dayak yedi hemde kariyeri bitti sunghoon sayesinde" dediğinde sunoo dönüp sevgilisinin yanağını öptü kulağına yaklaşıp "özür dilerim tekrardan seni dinlemeliydim" sunoo her bu konu geçtiğinde sunghoonun sinirlendiğini bildiği için kulağına böyle şeyler söylüyordu sunghoon sunoonun kulağına eğildiğinde "özrünü akşam fiziksel yoldan tekrar görmek isterim" sunoo kıpkırmızı olup geri çekildiğinde jungwon güldü "şuna bak ne dediyse sunghoon kızardı yine" sunoo gözünü kaçırıp kafasını eydiğinde herkes güldü "cidden sunghoon ne tassakli adamsın resmen sevgiline yürüdü diye mahvettin adamı" sunghoon gururla sırıtığında "tabi ne sandın" heeseung "niki şunun götünü kaldırma ya sonra erkeklik taslıyor" dediğinde sunghoon göz devirdi "çok konuşma pedo seni" jake heeseungun omzuna vurdu "oha bide o var dimi herşey bianda oldu resmen bu salak bile manita yaptı hatta" nikiyi gösterdi ve konuşmaya devam etti"şu salak bile manita yaptı" niki göz devirdi " kıskanma çalış seninde olur" jake kafasına vurdu " isteyen mi var elimi sallasam elisi" herkes gülerken bu sohbet geceye kadar gitti huzur içinde gülüşüp eğlendiler en son nikinin telefonu çaldığında sevgilim arıyor diye koşarak odasına gitti ve jungwon orası için yaratıldığını bildiği göğüste uya kaldı sunghoon ve sunoo yine beraber yatmaya gitti mesela jakede yarın rastgele tanışıp aşık olacağı kızı bilmeden heeseung ise sevgilisini düşünerek uyuya kaldı.
Yujin: çok özledim
Heeseung: bende artık bitsin bu ceza
Yujin: hiç birşey yapmıyorduk ki aşkım ya bu ne cezası
Heeseung: yazar öpüşmemiz için bile senin 18 olmanı bekliyor jiwoong bey sarıldık diye ceza veriyor herkes düşman bize
Yujin: az kaldı sabretmeliyiz 2 güncük
Heeseung : dayanamiyorum kaçırayım mı seni
Yujin : gel aşağı ineyim diyeceğim de yakalanırsak cezamız büyür hem çok utanırım
Heeseung: minik cadı neyden utanıyorsun
Yujin: utanıyorum işte hem sen geçen kocaman kırmızı güller almıştın ya...
Heeseung: evet bebeğim
Yujin: o gün eve geç girdim kimse görmez sanıyordum hepsi uyanıkmış dalga geçti 😖
Heeseung: bebeklik yapma yerim seni buna mı utandın sen iste sana gül tarlası alayım (zee apk)
Yujin: istemiyorum lütfen alcaksan küçük birşey al eve sokamıyorum...
Heeseung: bana taşınsan hiç böyle sorunların olmaz
Yujin: aynen niki tüm gün dalga geçer
Heeseung: şaka yapıyor ya seviyor seni
Yujin: sen seviyor musun 😔
Heeseung: yine başladı mı soru saatimiz aşkım kelebek olsam beni sever misin
Yujin: tırtıldı o
Heeseung: ne fark eder sonra kelebek olacak zaten
Yujin: ben anladım sen beni sevmiyorsun artık
Heeseung: bebeğim yavrum aşkım konuştuk bunları ya hani seviyorum hepde seveceğim
Yujin: 🥺🥺🥺 bende seni seviyorum geç oldu artık yatacağım
Heeseung: iyi gecelerr rüyanda bizi gör
Yujin: 😉
Finalden önceki son bölümü yazdım cok garip hisediyorum bunlar baya güzel oldu hee bide cok mesajlasmali oldu bu bölüm bilmiyorum oldu mu heejin sahnesi olmadığı için onların iliskisini biraz anlayin diye mesajlasma koydum max bu daha fazlasi özel bölüme seneye yujin resit olunca ahiahsjajsja diğer bölüm final ve sunsun sevisme 😊 optum bb.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Herşey Ortaya Çıkar/Sunsunjaywon
Hayran KurguJay bir gün sunoo ve sunghoonun kıskançlık kavgasina sahit olur... Enhypen ficidir öylesine yazılmıştır dikkate almayınız!!!