¹

9 4 47
                                    






Hayatınızda hiç düşmanınız oldu mu?

Eminimki olmuştur.



Ben Chiquita yer altındaki en ünlü kadın mafya çetesindenim.Bizim gibi yer altında çok fazla kadın mafya yok ama en az bizim kadar tanınan bir kadın çete daha var.Onlar 5 kişi. İllit diye biliniyorlar.biz 7 kişiyiz Babymonster olarak biliniyoruz ve bahsettiğim illit ve benim bulunduğum çete biz en büyük düşmanlarız.

Odamda telefonla oynarken alt katta Ahyeon'un sesi geldi. Beni yemeğe çağırıyordu. Aşağıya indim ve yemek yedik sonra koltuğa oturup televizyon izleyecektik ama olmadı,izleyemedik.

Ahyeon:neden elektrik gitti şimdi?

Asa:şalter attı galiba gidip bir bakayım

Asa şalter attı mı diye bakmaya gidip geldiğinde yüzü solmuş bembeyaz olmuştu

Ruka aniden ayağa kalkıp adanın elini tuttu

Ruka:asa iyi misin çok kötü gorunuyorsun

Asa bir anda Rukaya sarılıp ağlamaya başladı hepimiz ayaklanmıştık

Asa:Ruka.. biz bittik

Ruka:tamam şimdi gel otur şuraya bize ne gördüğünü söyle

Asa rukanın kulağına birşey söyledi ve o anda Ruka söyle dedi

Ruka:kızlar hepiniz benimle gelin ama Chiquita sen burda kal olur mu buraya göz kulak ol

Dedi.

Ne olduğunu bilmiyordum ama kesin kötü birşey olmuştu ve benim en küçükleri olduğum için hiçbirşey bilmemem gerektiğini düşünüp bana soylemiyorlardı.

Sanki ben çeteden değilmişim gibi.

Bu canımı yakıyordu.Bende macera ve de Aksiyon istiyordum ama onlar her daim beni engelliyordu. Ruka konuşunca sesimi çıkartamıyordum.
Sonuçta benden 7 yaş büyüktü.

Onlar üst katta birşey konuşurken kapı alacaklı gibi çalmaya başladı. Zile basıp kapıyı yumrukluyorlardı.

Koşarak kapının önüne gidip Kim O?, diye sordum cevap gelmedi bende delikten baktım.

Wonhee... Onun yüzü beni hep korkutmuştu. Onlar, onlar gelmişti!!
Kapıyı birkaç kere kitleyip önüne 7 tane sandalye koydum ve koşarak yukarı çıktım

Chiquita:HEY BANA BAKIN!!!

Bunu dememle hepsinin gözü benim üzerime geldi. Hızla ve gergin bir şekilde nefes alıp konuştum

Chiquita:Aşagida

Diyebildim korkudan yere yığılmıştım Rami bana sarıldı

Rami:Chiquita sakin ol aşağıda ne var?

Korkunç bir ifadeyle yüzüne baktım. Yutkundum ve

Chiquita:İllit... Onlar burada

Rora bir anda çığlığı bastı

Ahyeon:Chiquita sen ne saçmalıyorsun?

Chiquita:BEN SACMALAMİYORUM AHYEON!!! Kapıyı alacaklı gibi çaldılar, kim o?, dedim cevap gelmedi bende delikten baktım ve o Wonhee'nin lanet yüzünü gördüm.

Yutkundum

Chiquita: Arkadada siyah araba vardı,onlar burada

Ayağa kalktım

Chiquita:ne duruyorsunuz? Hadi aşağıya inelim kapının önündeler

Ruka bu sefer benim gelemem için ısrar etmedi aşağıya indik ve sandalyeleri masanın yanına götürüp kapının önünü açtık.Ahyeon kapının kulbunu tutup bize baktı Ruka başını aşağı yukarı salladiginda kapıyı açtı.

Kimse yoktu.

Kendime lanet okudum. Aslında araba hala burdaydi ama kendileri yoktu.
Ahyeon biraz ileri doğru yürüdüğünde İroha başına sopayla vurmaya caliştı.

Ama Ahyeon'un refleksi sandığınızdan daha kuvvetliydi.

Başına hızla gelen sopayı tuttu ve yere fırlattı. Sopa Mokanin bacağına çarptı.
Moka acıyla sizlanirken iki çetede sırayla yan yana dizilmiş karşı karşıya duruyordu.

Ruka:Sizinle bir daha irtibata girmek istemediğinizi söylemiştik.Niye hala bize karışıp duruyorsunuz?

Yunah konuştu. Bu kız çetelerindeki en korkunç olan kişiydi her gördüğümde nefesim kesiliyordu. Bu çete yer altında çok büyük bir yer edinmişti. Canları sıkıldıkça birilerini öldürürlerdi özellikle kendilerine karışanlar. Ama bizi öldürmeyi asla beceremediler.
Gerçi bir ara bizde önümüze çıkanı öldürürdük ama son zamanlar evden çıkmamaya başlamıştık.

Yunah: Ahh, Ruka. Seni görmeyeli uzun zaman olmuş.

Yunah Rukaya doğru yürüdü ruka bir geri adım atmadı. Çok havalıydı.

Yunah Rukanın saçlarını eline aldı ve savurdu. Ruka onun saçindaki eline bakıyordu. Bıraksak öldürecek gibiydi.

Yunah onun saçını bıraktı ve aralarındaki mesafeyi bozmayacak şekilde "Saçların uzamış güzel olmuş yalnız. Kestirme bence" dedi Ruka ona sinirle bakıyordu. Ben bile korkmuştum.

Ruka: Yunah senin boş gevezeligini dinlemek istemiyorum. Değerli vaktimden gidiyor ne istiyorsun söyle hadi

Yunah: Ahh, peki tamam. Bir şey sormak için geldik.

Sonra garip bir ifadeyle konuştu

"Son zamanlar bir erkeği öldürdünüz mü? Doğdu söyle."

Ruka Yunahi aşağılayıcı bir ifadeyle süzdü

Ruka:hayır Yunah. Biz son 1 aydır hiç kimseyi öldürmedik yemin ederim.

Dedi inanmaları için. Sonra şaşırtıcı bir şekilde sadece "tamam" diyip arabalarına bindiler ve gittiler.

Asa ve benim ağzımız açılmıştı. Bize bulaşmamışlardı. Ve elektrikte çoktan gelmişti.

İçeri geçip koltuğa oturduk ve ben konuştum

"Cidden inanamıyorum bir soru için gelmişler"

Herkes beni onayladı.


İlk defa Fic yaziyorumm ayrıca ilk Babymonster ve İllit ficini yazıyorum. İnşallah okunur çünkü çok güzel olucak

Size bir şey diyeyim mi Yunaha asla güvenmeyin. Yada güvenin. Ne olabilir ki😉

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 13 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ciddi Misin?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin