2022/02/26
||Szombat||
Reggel arra keltem, hogy vécére kell mennem. Kihámoztam magam Brúnó öleléséből, be futottam a vécére és ki adtam magamból. Le húztam a vécét, megmostam a számat és ki mentem. Meg néztem a naptáram, amikor egyszer csak át ölelték a derekamat.
Brúnó: Jó reggelt babám. - köszönt.
Én: Neked is édesem. - mondtam.
Brúnó: Mi jót nézel a naptárban?
- kérdezte közben nyakamat csókolgata.Én: Késik a mensim. Figyi, el megyek patikába. - mondtam.
Szekrényhez mentem, fel vettem egy fekete farmert, fekete színű pulóvert, amin a barátunk volt. Manu csináltatta és indulás előtt adott nekem. Brúnó is kapott egyet. Ez cuki Manutól. Nagyon hiányoznak már. Lehet repülővel haza megyünk és meg lepjük többieket. Átöleltem Brúnó nyakát, le húztam és megcsókoltam.
Én: Én megyek édesem. Minél hamarabb ki akarom deríteni, mitől hánytam.
- mondtam.Brúnó: Oké, vigyázz kérlek magadra. Addig csinálok egy nagyon finom reggelit.
- mondta.Én: Az jó lesz. - mondtam.
Fel kapott le vitt és le tett a bejáratnál. Fel vettem a csizmát és a kabátot. Le akasztottam az autóm kulcsát, integettem a szerelmemnek, ki mentem, be ültem az autóba és el hajtottam. Odaérve be mentem a patikába és oda mentem.
Én: Jó reggelt, 3 biztos terhességi tesztet kérek. - mondtam.
Patikás nő: Jó reggelt hölgyem. Máris adom. - mondta.
Oda ment a tesztekhez, pár percen belül jött is.
Patikás nő: Ezek a biztos tesztek.
- mondta.Én: Akkor ezeket kérem. - mondtam mosolyogva.
Patikás nő: Szuper. Akkor összesen 9 euró lesz. - mondta. (3 530 forint)
Ki fizettem.
Én: Remélem sikerült teherbe esnem. Már régóta próbálkozunk. - mondtam.
Patikás nő: Mióta is? - kérdezte.
Én: Hát mai nappal, 3 hónapja.
- mondtam.Patikás nő: Mindenkinél máshogy van. Valakinél hamarabb, másoknál később érik be a pete. Ez nagyon hosszú folyamat.
- mondtam.Én: Tudom, de már idegesek vagyunk.
- mondtam.Patikás nő: Azt elhiszem. Ha mégis terhes, akkor mai nap folyamán jöjjön el, adok vitamint. - mondta.
Én: Rendben és köszönöm. Még látjuk egymást. Ciao. - mondtam.
Patikás nő: Ciao. - köszönt.
Ki mentem, be patantam és elindultam. Haza érve, be mentem, Brúnó játszott.
Én: Itt vagyok édesem. - mondtam.
Brúnó: Szia baba. - mondta.
Én: Mentem a fürdőbe. - mondtam.
Brúnó: Oké cica. Szeretlek. - mondta.
Én: Szeretlek, te bolondom. - mondtam.
Be mentem, rá pisiltem és ki mentem.
Brúnó: Szerinted sikerült a baba?
- kérdezte.
DU LIEST GERADE
The Young Boss (Pető Brúnó ff.)
SonstigesSziasztok. Ez a történet kitalált. Mivel a Brúnó Zenész és nem főnök. Laci meg a barátai is benne lesznek, mivel a Lacival iskola óta legjobb barátok. Szűcs Kamilláról szól, aki nagyon sürgőssen kell munka. Már kezdte volna feladni, de egyik kap sze...