Ateş Başı

162 15 7
                                    

SU'DAN


yemeğimizi yedik odamıza çekiliyorduk ki Mertcanlar geldi bu akşam son geceleriymiş bu akşamda ateş başında duralım dedi kabul ettik.

ben Atakanla konuşurken Ece Berk'i stalklamakla meşguldü anlaşılan bizim şıpsevdi 3 harflimiz yine birinden hoşlanıyordu. biz bunlarla meşgulken akşam olmuştu ve sözümüzü tutma zamanı gelmişti. Bahçeye indiğimiz zaman ateş yakılmış başında oturuluyordu.Bir kaç parça çalıp söyledikten sonra gözüm çalılıkların olduğu yere gitti karşıdan bize bakan geyiği gördüm. Ama asıl soru bu geyik bu kadar insanın arasında ne yapıyordu. Bir kaç saniye geçmeden geyiğin arkasından gelen ayıyla nedenini anlamıştık. 

Evet aynen öyle ayıyı gördük tabi bizde bir çığlık hemen eve kaçtık Allah'tan korktuda gitti yoksa varya mahfolmuştuk ateşi falan görünce korkmuş.

Mertcan ve Tuğçe o gece bizde kaldı onları diğer odaya çatı katının erkeklere ait odasına yerleştirdik beraber yattılar sonra odamıza geçtik  bizde biraz ders çalışalım dedik 1 saat kadar çalıştık o arada telefonun mesaj sesiyle irkildik

Berk ''iyi geceler'' diye mesaj yazmış bu da yetmezmiş gibi öpüyorum yazmazmı tabi benim şarteller atmıştı.

elime gelen ilk Ece'ye fırlattım, ne olduğunu anlayamayan Ece'nin kaçmaya bile fırsatı olmadan kafasına darbeyi aldı.

ECE'DEN

Başta kafama aldığım darbenin neden olduğunu anlamasam da, kafama aldığım darbe sayesinde anlamıştım Berk ile konuşmaya başladığımı Su'ya söylemediğim kafama dank etmişti. Su olsaydı bana anlatırdı. neden anlatmadım diye düşünmeye başlamıştım ki başım ağrımaya başlayınca, boşver olmuşla ölmüşe çare yok diyip boşverdim. Ama galiba Su'yun unutmaya niyeti yoktu çocukluğundan beri alışkanlık edinmişti, küçüklüğünden  beri dır dırcı kızlar gibi ısıtıp ısıtıp önüme koyardı.Ama eminim bunu ısıtmakla kalmayacaktı.


SU'DAN


Gerçekten çok kırılmıştım onu öldürmek istiyordum ama bir şey yapmadım ece hanım ayılınca geldi balkonda oturup kitap okuyordum.

-özür dilerim nolur beni affet ama daha yeni konuşmaya balamıştık ki sana söyliyecektim kuzi ben sensiz yapamam özür dilerim özür dilerim özür dilerim özür dilerim özür dilerim özür dilerim özür dilerim özür dilerim özür dilerim özür dilerim özür dilerim.........

-tamam sus artık Ece bak bir daha benden böyle bir şeyi saklarsan seninle konuşmam.

-tamam :D

dayanamadım ve affettim ne yaparsın işte kuzen 

ECE'DE

  Sonunda Su beni affetmişti ve ben me kadar konuştuğumuzu ne zaman konuşmaya başladığımızı hatta mesajları dahi ona okuttum. ardından berk tekrardan mesaj atmaya başlayınca konuşmaya başladık biraz mesajlaştık biraz dememe bakmayın 2 saatcik yani fazla birşey değil dimi zaten sohbetlerimiz sürükleyici oluyor ilk çizgi film kahramanlarından sonra arkadaşlarımızdan hayattan gelecekten falan ama birbirimize çok benziyoruz ruh ikizim gibi o benim ^^

SU'DAN

EVET Eceyle barışmıştık artık o berkiyle mesajlaşırken ben Atakanla mesajlaşıyordum.

Ece Berkle ben Atakanla baya konuşmuşuz balkonda o kadar güzeldiki ama annemler geldi. çay getirmişler yanında da benim en sevdiğim tabi eceninde en sevdiği oluyor bisküvi vardı lambamız bile eski zamanları andırıyordu ki öyleydide zaten babaannem bu evin bazı detaylarını eski evler gibi yaptı. eceyle güzelce çaylarımızı içtik ve yarın şehre inmeye karar verdik çünkü o kadar şey almama rağmen hala unuttuğumuz şeyler vardı ve artık odamda yapacağım değişiklikler için usta gelecekti ve annemler köyü çok sevdi heraldeki 1 hafta daha burdaymışız ama bu sefer babamla şehre iniceğiz.

ECE'DEN

kuzenaşkım ile hazırlandık çarşıya gittik ama bu sefer yeteri kadar aldık şimdi diyeceksiniz o kadar şey aldınız hala bitmedimi  su her şeyden değil sadece 1 şeyden bol bol almış. Elbise. kız çok süslü. Biz alışverimizi bitirdik ve köydeki ev için aksesuarlar, çalışma masası aldık balkona da masa alınca bitmişti çok eğlenceliydi dayım da bize aksesuar seçerken yardım etti kıyafet seçerken tabiki yanımızda değildi o da kıyafet bakıyordu bizim bütün işlerimiz bitince köye gittik.

ARKADAŞLAR BEN BU HIKAYEYI KUZENIMLE YAZIYORUM ÇOĞU OLAY GERÇEKTIR. :)). KUZENAŞKLARDAN GÜLE GÜLE :))))

Biz KuzenizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin