Ανησυχία

12 4 0
                                    

Η πανσέληνος ήταν ψηλά στον κρύο, σκοτεινό ουρανό. Τα αστέρια που λαμπύριζαν λίγες στιγμές νωρίτερα είχαν αρχίσει σιγά σιγά να καλύπτονται από πυκνά σύννεφα. Καθώς καθόμουν στο πάτωμα κοντά στον καναπέ, όπου η Γεόν - Α ροχάλιζε ήσυχα, κοίταξα το φως του φεγγαριού που έμπαινε μέσα από τις μισάνοιχτες κουρτίνες, κατά διαστήματα ξυπνούσε αλλά ζητούσε μόνο νερό και μετά ξανά κοιμόταν. Η στιγμή που όλοι γύρω μας έσπευσαν να βοηθήσουν να επανέλθει η Γεόν - Α στα λογικά της συνέχιζε να ξαναπαίζεται στο μυαλό μου. Ο γιατρός που έφερε η μις Παρκ προφανώς είχε πληρωθεί ένα μεγάλο χρηματικό ποσό για να διασφαλιστεί ότι δεν θα έβγαιναν τα νέα για το τι συνέβη. Η δεύτερη μεγαλύτερη του συγκροτήματος με πλησίασε θέλοντας να τραβήξει την προσοχή μου, δεν της μίλησα ακόμα και όταν την άκουσα να με αποκαλεί με το πραγματικό μου όνομα. Δήλωσε πως μπορούσε να την προσέχει εκείνη εάν ήθελα να ξεκουραστώ - αντί για απάντηση της χτύπησα την θέση δίπλα μου, εξαφανίστηκε στην κουζίνα για λίγο, για να επιστρέψει κουβαλώντας ένα μικρό δίσκο με ένα ελαφρύ δείπνο και δύο φλιτζάνια καφέ. Η ένταση μεταξύ μας ήταν απτή, αλλά προσπαθούσαμε να εξομαλύνουμε τα πράγματα με τις πράξεις μας και όχι με κενές συζητήσεις ή υποσχέσεις' ψιθύρισε κουρασμένη πως δεν θα προσποιόταν ότι ήταν όλα καλά μεταξύ μας αλλά μετά από όσα έγιναν με την μικρή συνειδητοποίησε πόσο μας χρειαζόταν και τις δύο. Είπε πως δεν θα συγχωρούσε τον εαυτό της εάν πάθαινε κάτι η Γεόν - Α. Απάντησα στην ομολογία της με ένα κουρασμένο χαμόγελο, αν και τα λόγια της δεν με συγκίνησαν πραγματικά, ο θόρυβος των γρήγορων, αποφασιστικών βημάτων που έρχονταν προς το μέρος μας, μας έκανε να κοιταχτούμε ανήσυχες περιμένοντας τα νέα.
Η μις Παρκ μπήκε στο σαλόνι και έγειρε κουρασμένη στο κούφωμα της πόρτας.

Η Μαντάμ Παρκ προσπαθούσε να κρύψει προσεκτικά τα συναισθήματά της, αλλά διέκρινα καθαρά φόβο στην έκφρασή της, Εκείνη τη στιγμή, δεν μπορούσε να κρύψει το άγχος πίσω από τη συνηθισμένη φαινομενική ψυχραιμία της. Ακόμη και τα γόνατά της έμοιαζαν έτοιμα να υποχωρήσουν ανά πάσα στιγμή. Είπε πως δεν άντεξε ο οργανισμός της με την δίαιτα και τις πολλές ώρες στις πρόβες ωστόσο ο γιατρός της έγραψε βιταμίνες που θα τις έπαιρνε τρεις φορές την ημέρα. Η μάνατζερ έφυγε λέγοντας μας πως θα ήμασταν σε επικοινωνία εάν γινόταν το οτιδήποτε, με την Γιούνα καθίσαμε ξανά στο πάτωμα ξεκινώντας να κάνουμε όνειρα για το πώς θα ήταν η ζωή μας αν δεν ακολουθούσαμε το τραγούδι. Της εκμυστηρεύτηκα πως ήθελα να σπουδάσω εμπορική ναυτιλία αλλά εξαιτίας της φοβίας μου προς την θάλασσα δεν το έκανα ποτέ πραγματικότητα κάτι που μετανιώνω ακόμα και τώρα, η ίδια δεν είχε σκεφτεί κάποιο άλλο επάγγελμα|' όταν ζούσαν οι γονείς της ήθελαν να σπουδάσει στην νομική μα η ίδια επαναστάτησε κάνοντας το δικό της. Ο ξαφνικός ψίθυρος από την φωνουλα της Γεόν - Α να λέει πως θα ήθελε να γίνει ποιήτρια μας ξάφνιασε. Προσπάθησε να σηκωθεί από τον καναπέ, αλλά ήταν ακόμα πολύ αδύναμη, οπότε τη βοηθήσαμε. Έτρεξα να της φέρω κουβέρτα και λίγο πριν φύγω ξανά από δίπλα της με άρπαξε από τον καρπό λέγοντας πως δεν χρειαζόταν κάτι άλλο πέρα από το να μείνω πλάι της, την σηκώσαμε απαλά στον καναπέ, γυρνώντας την προσεκτικά στην πλάτη της, ώστε να μπορεί να τεντώσει τα μουδιασμένα πόδια και χέρια.

Η εκδίκηση της Τζισού Donde viven las historias. Descúbrelo ahora