Rozdział 8

3 0 2
                                    

Per. Bunny

Króliczek chodziła nerwowo w te I spowrotem. Już od dobrych kilku  godzin, odkąd elfica leżała nie przytomna. Kate wyszła zobaczyć za brunetem który zniknął bez śladu.
Nie wiedząc co robić otworzyła drzwi i rozejrzała się po opustoszonych korytarzach szpitala. Nieby zaledwie kilka godzin temu było tu jakieś życie, a teraz jedynie było czuć smak śmierci i widno było ten syf pozostawiony przez lekarzy i pacjentów którzy zostali ewakuowani. Niby jeden zainfekowany, a potrafi wywołać tyle paniki.

Po około godzinie Kate wróciła.

- Przepadł bez śladu - przyznała zawiedziona że nie udała się jej znaleźć partnera z pracy.

Bunny strzepła nerwowo uszami i swoim mały puszystym ogononem. Wściekła i zirytowana nagłym zniknięciem policjanta, wyszła  z sali i ruszyła w strone którą poszedł ładne parę godzin temu brunet.

- Hej! Bunny Zaczekaj!- zawołała za nią blondynka omal nie wpadając na króliczka.

- Powinnaś zostać przy Stay.- zauważyła Bunny nie będąc zbyt zadowolona tym że blondynka wybiegła za nią.

- A ty nie powinnaś wychodzić sama! co jeśli coś by ci się stało? - zauważyła Kathrine.- Gdyby nie ty do teraz nie wiedzielibyśmy tego wszystkiego. A Stay się nie przejmuj, wybudziła się i powiedziała że chce zostać sama.

Per. Stay

Po wstaniu z łóżka szpitalnego, elfica ruszyła ku wyjściu ze sali w której spędziła zapewne paręnaście godzin.
Po uchyleniu drzwi w oczy rzucił się jej doktorek który wlukł po podłodze duży nóż. Beary kierował się w strone Kate oraz Bunny które go nie widziały. Stay ino oparła się o ścianę i wpatrywała się w niedźwiedzia czekając na odpowiedni moment. Z jednej ze sakiewek w pasie wyciągnełą dwie czarne metalowe Shurikan'y. Teraz tylko nie spudłować.. Po wymierzeniu mniejwiecej celu gdzie chciała trafić doktorka, rzuciła je. Jedna z nich trafiła w kręg nerwowy zaś druga przebiła szyję na wylot przez co omal obie dziewczyny nie dostały czarnym Shurikan'ą, która wbiła się we ściane.

- STAY!- krzyknęła przerażona Kathrine.- CHCIAŁAŚ NAS ZABIĆ!?

Ciemnablondynka uśmiechnęła się, poczym zaczęła podchodzić do nich. Stając nad ciałem Bear'ego odpowiedziała jej:

- Nie wiem o co ci chodzi. Jak widzisz- zerknęła przelotnie na najprawdopodobniej martwego niedźwiedzia i spowrotem na ową dwójke dziewczyn.- Celowałam w niego.

- Ale jedna.. to coś- wskazała palcem na Shurikan'e Stay która nadal była wbita do ściany.- Omal w jedną z nas nie trafiła!

- Nie krakaj bo jeszcze może trafić- w oczach elficy błysnęła satysfakcja na myśl o tym jak przypadkowo mały ostry czarny metalik trafia w blondynke.- A poza tym stało sie co?

- Tak stało się- burkneła policjantka.

Bunny zerknęła na Kathrine i spojrzała znowu na Stay i opowiedziała o nagłym zniknięciem Hawk'a i tym co stało się z doktorem. Po opowieści, elfica wzięła swoje czarne cudeńka i ruszyła po  schodach do góry.

- Gdzie leziesz?- spytała Kate.

- A co? Moją mamusią jesteś?- sykneła Stay obrzucając dziewczyne chłodnym i nienawistnym spojrzeniem. Blondynka po tych słowach elficy nie odezwał się, zaś bladoniebieskoszaro oka poszła dalej po schodach szpitala w Lucelli w poszukiwaniu bruneta, zostawiając Bunny z gliniarzem.
Większość drzwi na górnym piętrze było otwartych oprócz tych z pokojem gdzie robił Pan P. sub-128, oraz tych od izolatki.
Nikt oprócz Pana P oraz Beary'ego nie klucz od pokoju z flakonikami substancji 128.- zauważyła Stay.- Liver I Payton nie miałby jak zamknąć bruneta w tym pokoju. Klucza i takby nie wykradli.. Ale izolatka jest dziwnie zabarykatowana.
Stay Po tym olśniło. Ruszyła do izolatki której wejście było przybite deskami. Wyciągnęła z pasa ZABÓJCZY PRZEDMIOT znany również jako klucz francuski. Krew z przed ładnych paru dni nadal była ba uplamionyn nią szarym zardzewiałym przedmiocie dawała pamięć o znajomej, dawnej znajomej dziewczyny, Sheepy.
Zaczęła wyciągać gwoździe. Po usunięciu desek z wejścia do izolatki otworzyła drzwi po czym poczuła cholerny chłód co było zaskakująco dziwne gdyż w owym pomieszczeniu zawsze panowała temperatura pokojowa.

PIGGY- Infekcja Tom 1Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz