part 19😎

54 8 84
                                    

נ.מ טאהיונג

קמתי בבוקר כשנאמג'ון העיר אותי כי היינו צריכים ללכת לצילומים של הקליפ לאלבום החדש שלנו.

אני כבר מאורגן ומסודר וכרגע אני מתעסק עם הטלפון השיעמום, מחכה שכולם כבר יהיו מאורגנים.

ראיתי את ג'אנגקוק יורד במדרגות לבוש בבגדי השומר ראש שלו, מיכוון שהוא צריך לבוא איתנו ולשמור עליי...

אני מרגיש מיוחד שרק עליי הוא צריך לשמור ולא על אף אחד אחר.

כבר שבועיים שהוא כאן ואני מתחיל לחבב אותו, אבל יותר מחבר טוב...אני חושב.

הוא כזה חמוד ואכפתי, הוא רגיש ועדין, יש לו חיוך ארנבי ממש מתוק שפשוט ממיס לבבות.

ראיתי אותו מיתקרב לכיווני ומיתיישב לידי בספה.

" אתה מוכן?" שאלתי אותו, מנסה להתחיל שיחה, כי ברגע זה רק אני והוא היינו בסביבה, כל השאר היו באמצע להיתלבש.

"כן...." החזיר לי בשיעמום.

לא היה לי על מה לדבר כי זה היה רגע מאוד מביך בשביל שנינו.

הייתה שתיקה מאוד מביכה, עד שראיתי את הוסוק יורד במדרגות כשרוחמה בידיו.

"טאה אתה יכול לשמור על רוחמה עד שאסיים, אני פשוט רוצה להיתלבש ואני לא רוצה שרוחמה התמימה שלי תיראה אותי ערום ותעלם לה כל התמימות חלילה" הסביר לי.

"כן בטח" הסכמתי והוא הביא לי את רוחמה ואז הלך לחדר שלו.

ראיתי מהצד את ג'אנגקוק נרתע קצת בגלל שפחד מרוחמה, ציחקקתי והבטתי בו.

"אתה עדיין מפחד ממנה?" שאלתי אותו צוחק עליו.

"ברור שכן, על הפעם הראשונה שראיתי אותה נבהלתי, אם הייתי רואה אותה בפעם הראשונה לא בהפתעה אולי לא הייתי, אבל מה לעשות שהחיים חרא!?" אמר מעט חושש כשרוחמה הביטה בו.

ציחקקתי מהיתנהגותו הילדותית ולקחתי את ידו בשלי.

"הינה תיגע, זה לא כזה גרוע" אמרתי לו כמעט לוחש ומקרב את ידו אל ראשה של רוחמה כדי שילטף אותה.

לרגע הוא נרתע אך כשידו כבר הייתה עליה הוא התחיל ללטף כאילו לא פחד ממנה קודם לכן.

הוא חייך חיוך קטן תוך כדי שמלטף את רוחמה כשידי עדיין על ידו, מלטף ביחד איתו.

הוא הרים את ראשו אלי וכך גם אני, הבטנו זה בזה למשך כמה רגעים עד שבלי לשים לב ראשינו היתקרבו זה לזה.

ראיתי אותו עוצם את עיניו תוך כדי שמיתקרב אז כך גם אני עשיתי.

ליבי דפק במהירות וביטני פירפרה מהתרגשות, יכולתי להרגיש את לחיי מיתחממות.

היינו במרחק של נגיעה כשפתאום שמעתי את ג'ימין מיתקדם וקורא בשמי.

במהירות פקחתי את עיני מיתרחק מפניו מיד כדי שג'ימין לא יראה.

My bodyguard / TaekookWhere stories live. Discover now