2.Bölüm

2.3K 124 103
                                    

Gördüğüm siluet karşısında ağzımdan şu kelime çıktı.

“ Yaman?” dediğim an Yaman’ın bana sarılmasıyla şok olurken içerden Esra seslenince kendime geldim.

“Bade kim gelmiş?” diyince Yaman benden kollarını ayırdı.

Bende  anında “Yaman.” Dediğimde Esra da salondan çıkmış bizi görünce oda şok olmuştu. En sonunda cümleye ben giriş yaptım.

“Sen ne zaman geldin?”

“ 10 dakika önce uçaktan indim. İndiğim gibi buraya seni görmeye geldim.” Dediğinde hemen ona sarıldım.

O kadar çok özlemiştim ki hemen kokusunu içime çektim. Kokusu aynı naneye benziyordu. Keskin bir kokusu vardı. Ama hoşuma giden bir kokuydu.

Ne kadar süredir görüşmediğimizi unutmuştum.

En son babası yüzünden ayrılmıştık tahmini 1 yıl olmuştur. İşleri yüzünden hiç görüşemedik.

Liseyi bitirdikten sonra babası üniversite okumasına izin vermedi. Hemen holdingin başına geçirmişti.

Tabi bu işler Yaman’ı biraz yıpratmıştı.

“Seni çok özlemişim Yaman.”

“Bende seni güzelim ama bak geldim.” Deyip bir daha sarılmıştı tam öpecekken içerden gelen ses bütün romantik anımızı bozdu.

“Koklaşmanız bittiyse artık salona gelin!” diye abim bağırınca mecburen içeri geçtik.

Abim ne zaman beni Yaman ile yan yana görse hemen tiksinerek bakardı.

Çünkü abimin hiçbir zaman ilişkisi olmadığı için bizi kıskanıyordu. Abim eski yerinde oturuyordu.

Esra da kendi yerine geçince bende yamanla birlikte koltuğun sol köşesine oturduk.

Herkes birbirine bakarken abim bu sessizliği böldü.

“Hayırdır. Sen niye buradasın?” kaş göz yaparak Yaman’a baktı.

“Bade’yi görmeye geldim.”

“Babanın haberi var mı?” diye sordu Esra imayla. Esra ile Yaman da birbirlerinden haz etmezdi.

Yaman da bakışlarını Esra’ya çevirip
“Sevgilimi görmek için babamdan izin mi alacaktım.” Demesiyle abim ve Esra sessiz kalmayı tercih etmişlerdi.

Ben ise bu sessizlikten sıkılmıştım ve hemen

“İyi ki geldin Yaman. Seni görmek beni çok mutlu ediyor.” Dedim ve Yaman anında elimi tuttu.

Abim burada olduğu için bırak birbirimizi öpmeyi doğru dürüst sarılamıyorduk bile. İşte bir abiniz varsa size her şey yasak oluyordu.

“Beni de öyle sevgilim.” tam sarılacağımız sırada Esra araya girerek;

“Ay yeter be! Sizin şu mıç mıç hallerinizi çekemeyeceğim. Adam akıllı şu filmi izliye bilir miyiz sevgili Bade Hanım ve Yaman Bey!” diye bağırmıştı.

Hayatımda ilk defa Esra’yı böyle görmüştüm.

Açıkçası biraz tırsmıştım. Sonra bişey demeden onu onayladık.

O da hemen ayağa kalktı ve ışığı kapatıp geri yerine oturdu.

Ve hepimiz birden film izlemeye başladık. Filmin yarısına geldiğimizde diğerleri ne yapıyor diye kafamı onlara doğru çevirdim.

Esra’ya baktığımda filme odaklanmış bir şeyler düşünüyordu.

Abime baktığımda o da mısırını yiyerek filme dalmıştı.

Kalpteki ZincirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin