Azonnal visszafordult.
– Shizun, szeretne még valamit?
– A szobák arra vannak – mutatta Shen Qingqiu. – Miért az ellenkező irányba mész?
A tanítványok szállása és a fakunyhó is balra volt, de Luo Binghe egyenesen jobbra indult.
– A konyhába akarok menni, hogy előkészítsem Shizun holnapi reggelijét – mondta Luo Binghe.
Shen Qingqiu nem tudta, mit kellene éreznie.
Tényleg szerette volna a Luo Binghe által készített reggelit, de hagyni, hogy egy gyerek egész este fennmaradjon csak azért, hogy reggelit csináljon neki pontosan olyan, mint Hamupipőke és a mostohája… akárhogy nézzük, embertelen.
Végül a lelkiismerete győzedelmeskedett az étvágyán.
– Badarság – köhintett egyet. – Mit akarsz csinálni az éjszaka közepén? Menj aludni!
Luo Binghe tudta, hogy csak amiatt aggódik, hogy nem fog tudni eleget aludni. Mosolygott, de nem is tervezett aludni. Készen állt, hogy visszaforduljon és titokban a konyhába osonjon.
Shen Qingqiu meg akarta kérdezni, hogy még mindig a fakunyhóban alszik-e. A fiatalok büszkék és öntudatosak, így nem volt jó ötlet közvetlenül megkérdezni. Másrészről, még ha Luo Binghének meg is engedné, hogy a tanítványok szállásán aludjon, Ming Fan utasítására akkor is ki fogják közösíteni. Különösen sajnálta.
Shen Qingqiu gondolkodott egy pillanatig, majd azt mondta:
– Holnap pakolj össze és gyere ide!
Luo Binghe nem értette, mire gondolt.
– ? Shizun?
– A bambuszházamban van egy kisszoba. Holnaptól fogva költözz be oda! – mondta Shen Qingqiu.
Ha közelebb él, a reggelikészítés is könnyebb lesz, és a takarítás kényelmesebb… Shen Qingqiu érezte, ahogy az alkalmazkodóképessége az egekbe szökik. Az előbb még traumatizálva állt Luo Binghe előtt, de most már ahhoz is elég bátorsága volt, hogy titkosan dörzsölgesse a kezét, és a történetbe belepiszkálva hagyja, hogy a főszereplő készségesen teát és vizet szolgáljon fel neki. Biztos, hogy jól van ez így?!
A képzelete szárnyalt, és észre sem vette a másik reakcióját. Hirtelen Luo Binghe odaugrott, és szorosan átölelte.
Shen Qingqiu erre nem számított, és először ledöbbent, majd az egész arca elvörösödött.
Végre megkapta élete első szoros ölelését, és a másik fél nem egy kedves, jádeillatú hölgy, hanem egy fiatal tinédzser túlnyomó aurával, ahhh-
Luo Binghe elmondhatatlanul boldog volt, a karjai szorosan a nyaka köré tekeredtek, és nem volt hajlandó elengedni, csak szólongatta a fülébe:
– Mester! Mester!
Shen Qingqiu felemelte a kezét, és fogalma sem volt, mit csináljon vele. Egy idő után rátette Luo Binghe fejére, és összeborzolta a haját.
– Jól van. Nem szégyelled magad, már ilyen nagy vagy, nem egy tízéves kisgyerek. Mi ez a viselkedés?
Luo Binghe nem is vette észre, de miután ezt hallotta, hirtelen zavarba jött. Ha nem lett volna ennyire boldog és izgatott, nem mert volna így viselkedni a mindig magasságos és elérhetetlen Shizunnal. Gyorsan, mégis vonakodva leválasztotta magát Shen Qingqiuról, az arca teljesen vörös.
– Igenis, túl messzire mentem.
Ölelést kapni egy tíz év alatti gyerektől aranyosnak számított. Hogy a tizenöt éves Luo Binghe ilyesmit csináljon… még mindig aranyos!
STAI LEGGENDO
The Scum Villain's Self-Saving System
Storie d'amoreEz egy történet arról, ahogy mester és tanítványa napról napra, észrevétlenül, különös módon és vért verejtékezve egymásba szeretnek. Arról, ahogy egy gaztevő első kézből tapasztalja meg, ahogy a főszereplő egy kis fehér bárányból egy hatalmas sötét...