ormandaki maymun

6 1 0
                                    

Gece bilmem kaç Kocaeliyi karanlık kaplamıştı küçük Maymun battaniyenin altında mışıl mışıl uyuyordu sessiz ve sakince . Birden kapı aralandı rüzgarlar camlara vuruyor gök gürüldüyor sanki cehhennem ve aniden bir silah sesi...

Gece 03.31

Küçük maymun hastaneye kaldırıldı durumu stabil serum takılı hastanede yatıyor yanında ailesi küçük maymun gözlerini açtı azından ilk çıkan kelime hayattan nefret ediyorum oldu küçük maymun kalbi yaralıydı onun vuran silah ise onun peşinden gelmiyip bırakan onun sevgisi hiçe sayıp aldatan o küçük maymunun kalbini kıran vahşi goril oldu...

Peki bizim azgın kedicikte durum nasıl 🥵😼

"Ali yavaş biraz grup araması var beklee" umutun bu sessiz inlemesi Ali'yi daha fazla tahrik etmeye başladı içindeki kıvılcımı umutun dudaklarına fışkırtmaya başladı durmadan o ateş harlandıkça ali daha çok tutuklandı umutu sertçe duvara kaldırdı umutun pantolonun çıkardi yavaşca gömleğinin iliklerini açtı her bi düğme çözerken umutun dudağına bi buse kondurdu bunun üzerine umut aliyi soymaya başladı bir muz gibi ali kafasını aşağı doğru çekti 🍌🍌🍌🥵🥵🥵 umut Ali her onu kavradikca inlemeye coşkulanmaya başladı ali onu dondurma gibi yalarken umut ise erimeye baslmastı...
"Amk ne grup aramasıymis tamda şeyin ortasında sikim ben"dedi ali.hemen toparlandılar umut telefonu açtı

Umut
-noldu yarram işim gücüm var söyleyin hemen
(Ali işe eğlence katmak istedi umut telefonla konuşurken onun malum yerini yalamaya başladı)

Irmak
-kanka ben özürlüyorumm

Diyar
-sorduk mu? siktir git ırmak kimse senin ağlamanı cekemez
(O sırada umutun inleme sesi gelir)

Umut
-irmak sg ahh ağhhh ahh

Irmak
-noldu amk ne inliyon ben ne diyom sen ne dion kötüyümmm

Görüldü ✔️✔️

"Ali oyunun sırası değil gerçekten neyse annemler gelir biarzdan toparlanalim"der umut."alt tarafı eğlence sende zevk aldın bence kedicik"der. Umut ve ali üstünü giyinir ali yavaştan umuta öpücük kondurup evine gerçer...

Bakalım o sırada orospu diyar napıyor

"Sanki benim derdim yok milleti dinlicem sorduk mu sikkiler neyse ben gay ela ile gs atam" orospu diyar kimsenin aramasına bakmaz ela ile gaystars oynarlar arkadası ırmak nehir Karya arar yıllar sonra ama bakmazzz o kadar orospu biri aradan saatler geçer ırmağa sanane amk diyip mastürbasyon yapmak için vpn açar (güya vpnfobik) ....

Peki ya destan o gruptan bi haber küçük Maymun oluyor o anca bana reals atsın hiç demiyorlar küçük maymun nasıl destan eve meger clup açmış içerde kelepçe kostümlü sexy polisler yarrak sallıyor kıvırtiyor kendisi tavşan 🐰 o yüzden grupta çok aktif değilmiş meğer...

Irmak bunun üstüne ilk maymun ağacı ile destanın evini basar orda destanı görür maymun gibi destana yapışır yiyismeye başlarlar (küçük maymun baya çapkında) destan küçük maymuna azar ve sikisirler aradan süreler geçer ve kapıdan biri girer .....

                    1.BOLUM BİTTU

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 13 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

vahşi doğanın hikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin