Arsız Gönül
Merhaba ballarım biz geldik.💖✨
Bol bol yorum yapın. Oy vermeyi unutmayalım. Her bölüm 70 okunma alıyor ama oy sayısı 15 falan çok az yarısı bile değil.Keyifli okumalar dilerimm ✨
Bu bölüm +18 sahne içermektedir.
9.Bölüm.
Gözlerimi korkuyla kapattım. Karnıma inen tekmelerin haddi hesabı yoktu. Gözyaşlarım durmaksızın akıyor her darbede çığlıklarımla kayboluyordu.
"Yeter bu kadar." diyen sesine iğrenmiştim. Ağzımdan akan kanı tükürdüm. Yanıma gelip dizlerinin üstüne çöktü. Önce saçlarımı okşamaya başladı. Sonra birden çekmesi ile bağırdım. "Bana baş kaldırmanın sebeblerini öğrenmiş oldun Huma." Gözlerim kendi kendine kapanmaya başlamıştı. Yarı kapalı gözlerimi vücuduma çevirdim. Heryerim kan içerisinseydi.Bakışlarını yarı kapalı gözlerime dikti. Yüzünde ifade korkmama sebeb olmuştu. "O zaman şimdi birazda ben yorayım seni." Yüzündeki sırıtma, gözlerindeki yanan şehvetle birleşmişti. Çığlık atmaya çalıştım. Ama sesimin duyulmayacağını biliyordum. "Yardım edin. İstemiyorumm!" Bağırmalarım hiç işe yaramıyordu.
Buradan sonrası+18 içermektedir. Okumayacak varsa şimdiden geçebilir yorumlarda lütfen laf etmeyin!
Beni kucağına aldığında hâlâ var olan son gücümle debelenmeye başladım. Yumruk yaptığım elimle gücüm yettiğince omzuna vurdum. Ama hiçbir işe yaramıyordu.
Bedenim yatağa değdiginde kalkmaya çalıştım ama yediğim sert ve güçlü tokatla yatağa geri düştüm. Artık dayanacak gücüm kalmamıştı. Saatlerdir darbe yiyen vücudumu ağrıdan hissetmiyordum artık.
Sıcak nefesi boynuma değdi. Ağırlığını ağrıyan bedenimde hissedince sadece ağladım. Gücüm yoktu. Oysa olması gereken yerde bitmişti gücüm. Saatlerdir yediğim dayağın etkisini feci halde hem ruhsal hem bedensel hissediyordum.
"Bu gece benim olacaksın Huma." Kısık sözleriyle boynuma iğrenç dudaklarını bastırıyordu.
Kenan Karahan'dan nefret ediyordum.
Elleri vücudumda gezinirken, sadece sesizce ağlamaya devam ettim. Hıçkırarak ağlamaya gücüm bile yoktu.
Altımdaki pantolonu tek çekişte çıkartmıştı. Gözyaşlarım daha da arttı.
"Çok güzelsin Huma'm." Sessizce fısıldaması midemi bulanıyordu. İğrenç taciz eden bakışları vücudum da gezinirken kendimden nefret ettim. Elleri çıplak bacağım da dolaşıyor, yapabildiğim hiç bir şey olmuyordu.