Rüzgarın Peşinde4.bölüm
RÜZGARDAN .
Son bir kaç ayda hayatımda fazla bir değişiklik olmuştu.Mesela o kadın Havin vardı.İki kez kollarımda bayılan kadınla dün gece arkadaş olmuştuk.Ona bir can borcum vardı.
O gün tüm cesaretiyle adamı vurup hayatımı kurtarmıştı.O yüzden ona bunu borçluydum.
Yakından da tanımak istemiştim aslında .Şimdilik hakkında bildiğim çok inatçı bir kıza benzerliğiydi.Bir de güzeldi.Havin güzelliği ile insanın aklını başından alacak bir türdendi.
--------------////////
Sabah uyanınca sıcak bir duş aldım hemen.Daha sonra kahvaltımı edip biraz sahilde yürüyüşe çıkmaya karar verdim.Bugün mesai saatim öğlendi.
Soğuk hava yüzüme vururken sahilde İstanbul manzarasını seyrettim. İki gündür annemle konuşmadığımın farkına varıp onunla konuştum.Kız kardeşim Laleni de özlemiştim.Bazen sırf işim yüzünden günlerce onları görmüyordum .
Telefonuna gelen aramayla ekrana baktım.Arayan Sevgilim Semaydı.İki gündür onunla da konuşmaya vakit bulamamıştım.Bu yüzden bana çok kızacağı belliydi.
Sema'yla okuldan beri tanışıyorduk.Onunla aynı sınıftaydık.Okul bitince arkadaşlığımız daha da ilerledi.Onun bana karşı olan hislerinin farkındaydım daha önceden tabi.Beni yanıltmamıştı ve ilk itirafta da kendisi bulunmuştu.
Telefonu kulağına götürdüğümde onun sesi dolmuştu kulaklarıma .
Sema : Sevgilim ?
Rüzgar:Efendim canım?
Sema : Neredesin sen iki gündür ya ?
Senden bir haber alamayınca deliriyorum biliyorsun?Rüzgar : Tamam özür dilerim ama işlerim baya yoğundu biliyorsun?
Sema : Off biliyorum evet . Yine hangi katilin peşindeydin kim bilir . Her neyse Aşkım. Ben 1 haftalığına köye babaanneme gitmem gerek.Sana onu vermek için aradım.
Rüzgar : Tamam . Her şey yolunda mı ? Bir şey mi oldu ?
Sema : Yolunda yolunda merak etme .Biraz şehirden uzaklaşmak kafa dinlemek istiyorum.Hem belki aşkım bir kaç gün sonra sen de gelirsin yanımıza ? Ha ne dersin?
Rüzgar:Bilmiyorum güzelim.Sen ailenle git fırsat bulursam ben de gelir seni görürüm.
Sema:Tamam aşkım o zaman. Seni seviyorum güle güle .
Rüzgar : Ben de ...
Sema telefonu kapatınca ekrandaki saate baktım. Bu gün hava soğuktu. Sert rüzgar yüzümü neredeyse parçalıyordu.Ancak buna rağmen yürümek bana iyi geliyordu. Gelip geçen insanları izlemeyi seviyordum.
Ben Rüzgar Akay 35 yaşında, mesleğimi severek yerine getiren biriydim.
Kendime bir yer bulup oturdum.Denizin kokusu dolmuştu o sırada kulaklarıma.Sarışım tenim soğuktan hemen etkileniyordu.
Az sonra yanımdaki haraketlenme dikkatimin dağılmasına sebep olmuştu.Bana doğru uzatılan kahveye bakıp nakışlarını yukarı kaldırdığımda onu görmeyi beklemiyordum.
"soğukta sıcak kahve iyi gider diye düşündüm"
deyip bana gülümsedi Havin.Haveyi elinden aldığımda kendi kahvesinden bir yudum alıp yanıma oturdu.Ona bakıp gülümseyerek
"Artık beni gerçekten takip ettiğini düşüneceğim" dediğinde şaşırmış gözlerle bana bakıp "Ne münasebet ?" dediğinde kahkaha atmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rüzgarın peşinde
RomanceGenç yakışıklı ve professional Polis Rüzgar ve onunla her hemen hemen her operasyonda karşılaşan güzel ince zarif ve bir o kadarda güçlü kadın Havinin hayat hikayesi...