"please mujhe dilwao na", faha ne badi masumiyat se kaha. Zeeshan ne kaha nahi faha tum already itni bimar ho! Faha gusse me boli agar tum mujhe ice cream nahi kharido ge to mai tumse baat nahi karun gi,
Last week hi faha hospital se discharge huwi hai use hargiz kuch thanda maat dilana, zeeshan ne rehan se kaha, kiyu faha ko kya huwa? Rehan ne pucha.
Zeeshan ne bata ya wo bohot bimar thi uski tabyet bohot kharab thi wo abhi-abhi, cure huwi hai to dhiyan rakhna rehan, zeeshan ne badi minnate mangi.
Rehan bola kyu kya wo tumhari baat nahi manti? Zeeshan ne bade bekar lehje me kaha haan! Wo kisi ki baat nahi manti agar wo tumhari baat manle to tumhe meri taraf se congrats! Rehan bola congrats kyu? Zeeshan ne kaha kyun ki aaj kio use control kar sake aaisa kio use mila nahi, but "I expect ki wo tumhari baat manle rehan"
Zeeshan ne kaha tum faha ke sabse azeez dost ho to mujhe yakeen hai ki da ow tumhari baat manegi, rehan bola to tum ab mera faida uthao ge! Kyunki faha sirf meri baat manti hai islie, zeeshan aur rehan dono hasne lage.
Zeeshan faha ka bada bhai tha, faha ke elawa zeeshan ka kio nahi tha, to zeeshan ko wo bhot pyari thi akhir kar wo to uski ek hi behen thi.
Rehan ek aaisa ladka jo kisi ki na maanta, faha jo kisi se baat hi nahi karti. Rehan faha ka best friend tha undono ka bond bohot hi sahi aur unbreakable tha,
Unki pheli mulaqat bahot ajeeb tariqe se huwi thi, faha ek din tayyar hokar apne online friend se pheli dafa milne ja rahi thi, uska naam wahaj tha wo rehan ka dost tha,
Faha assalamu alaikum wahaj me restaurant me hu tum kaha ho? Wahaj ko call par boli, walaikum assalam faha mai bas pohonch raha hu wahaj jald bazi me bola.
Sana ne faha se kaha aur kitni der faha mujhe bhook lagi hai. Faha ne badi masumiyat se kaha sana meri jaannnn bas 5 min aur ham khane chalenge.
Sana faha ki dost thi faha ne use apne sath laya tha taki wo akeli na rahe.
Wahaj ki call aati dhek faha ne jaldi call pick ki aur kaha 'haan bolo wahaj kidhar ho? Wahaj bola mai restaurant pohanch gaya hu tumne kya phena hai?
Faha boli mai lavender top aur black trousers me hu tum ne kya phena hai wahaj? Wahaj bola mai ne black hoodie aur black pant phena hai.
Rehan ne wahaj se kaha yaar tum bohot maar khawo ge wahaj! Wahaj bola kyu kya huwa? mai takreeban 2 ghante se tumhare sath hu aur wo tumhari friend to aane ka naam nahi lerahi rehan bade gusse se bola.
Piche se kisi ne rehan ke sar par maara aur kaha assalamu alaikum wahaj aaj finally ham milhigaye, faha boli jab rehan aur wahaj palte aur rehan ne pheli dafa faha ko dhek ha, rehan bola walikum assalam faha mere baghal me hai tumhara wahaj, Sana zor se has padi aur kaha faha ye bohot buri baat hai pheli mulaqat me kisoko aaise nahi marte.
Wahaj bola thanks rehan, rehan pucha kyu? Meri maar tumne khali aur dono sana aur wahaj hasne lagi, faha bohot dargayi aur itni hairan hogai.
Faha ne man me kaha faha ki bachii ye tune kya kiya kisi aur ko wahaj ki jagha mar diya fauran usse mafi maango.
Faha ne sehmi aawaz me rehan se kaha mujhe maaf kijie mai me socha ki app wajah hai, rehan muskuraya aur kaha kio baat nahi magar apne sachi me bohot zor se Mara, by the way mai rehan.
Faha boli 'I'm so sorry I didn't mean to' my self faha, sana aur wahaj ne bhi khud ko introduce kiya.
Fir wo charo table par baithe sana boli faha tumne sirf rehan se baat kari hai wahaj se to tum ab tak kuch nahi kaha. Kyu?
Faha sana ke kaan me fusfusai mai ne to rehan ko wahaj samjha tha mujhe thodi pata tha ki wo kisi aur sath me lane wala hai. Sana zor se boli wahaj apko bata na chahiye tha ki aap aakele nahi aane wali the bichara rehan aapki wajha se use mar padhi aur dono sana aur wahaj hasne lage.
To aaesi thi rehan aur faha ki pheli mulaqat, bohot unexpected aur ustable.
YOU ARE READING
UNEXPECTED LOVERS.
Teen FictionIt's a story of a boy and a girl who is very loyal and perfect but still unlucky in love and finally fall for each other., here changes their Faith.