"Yoko! Aç şu siktiğimin kapısını sinirlerimi daha fazla bozma!"
Sukuna kapıyı tekmelerken bunları söyledi.Yoko yani Sukuna'nın biricik kız kardeşi, sevgilisi Yorozu'ya Sukuna'nın onu aldatırkenki görüntülerini atmıştı ve Yorozu'yla Sukuna büyük bir kavga edip ayrılmışlardı.
Son yarım saattir olan şey: Yoko, kendini odasına kilitlemiş, Sukuna ise Yoko'nun odasının kapısını tekmeliyordu.
"Konuşacağız aç kapıyı!"
Sinirden kollarındaki damarlar belirginleşmiş, yüzü kızarmıştı. Yoko'dan herhangi bir tepki gelmeyince daha çok sinirlenerek kapıya tekme attı ve homurdandı.Sukuna tam gidicekken Yoko kapısının kilitini açtı. Hızla kapıya yaklaşıp kapıyı açtı. İçeri girdi ve kapıyı kapattı, Yoko kaşlarını çatmış ona bakıyordu. Sukuna'nında benzer bir görüntüsü vardı.
"Yarım saattir kapımda böğürüp duruyosun, hayvan mısın sen?"
Sukuna'nın gözü seyremeye başladı, elleri titriyordu. Elini kaldıracakken kendini tuttu.
"Düzgün konuş benimle, sana yemin ederim ki seni öldürmekten beter yaparım.""Boş tehditler savurmak için mi kapımın önünde anırıp duruyordun?"
"Boş mu dolu mu şimdi görürsün."
Sukuna Yoko'yu sert biçimde ittirip yere yapıştırdı, ardından yakasına yapışıp ayağa kaldırdı ve duvara yasladı. Elini boynuna dolayıp sıktırdı.Yoko'nun gözleri fal taşı gibi açılıverdi. Ellerini boğazının üstündeki ellere götürüp gevşetmeye çalıştı.
"Bırak!"Sukuna elini daha da sıktırdı.
"Al sana boş tehdit."Elini boğazından çektiği anda Yoko yere düştü. Nefesini toparlamaya çalışırken öksürüklere boğuldu.
Sukuna gözlerini kısarak Yoko'yu süzdü.
Gitmek için kapıya yöneldiği anda durdu ve omuz üstünden yerde öksürmekte olan Yoko'ya baktı.
"Bir daha hayatıma karışmaya çalışırsan, olacaklardan ben sorumlu değilim."
Yoko'nun karşılık vermesini bekledi. Bir ses çıkmayınca sırıttı.
Kapı kulpunu döndürüp kapıyı açtığında babasını görünce irisleri kocaman oldu.
"B-baba?"Şüphesiz, Sukuna babasından korkuyordu.
Siyah saçlı adam kapıya yaslandı.
"Oğlum, napıyorsun?"Şimdi sıçtım amına koyayım Sukuna başını çevirdi, yerde oturmakta olan Yoko'yla gözleri kesişti. Yoko ayağa kalktı.
"Baba"
Yoko'nun boynunda Sukuna'nın el izi belirmişti. Yoko tabiikide bunu babasına gösterecekti.
Abisini zor durumda bırakma fırsatını kaçırır mıydı hiç? Asla.
Sukuna stresten alt dudağını dişliyordu.
Yoko yüzünü asıp babasına sarıldı.
"Baba abim beni dövdü!""ha?"
"ha.."
Adam bir oğluna birde kızına baktı, eliyle kızının yüzünü kaldırdı. Yoko çoktan 'ağlamaya' başlamıştı.
Babaları Yoko'ya çok düşkündü, onun kılına dahi zarar gelsin istemezdi.
Sukuna bir yandan babasının ona yapacaklarını düşünürken bir yandanda Yoko'ya sövüyordu.