Nevím jak se to stalo ale Ser Laenor byl zavražděn. Z toho jsem byla smutná, měla jsem ho ráda. Matka si navíc jen pár dní potom vzala mého otce. Který se přistěhoval k nám na Dračí Kámen. Konečně mám oba své rodiče u sebe. A hlavně jsem hodně daleko od Aemonda. Baela zůstala v Náplavomarce ale jinak tady mám všechny své sourozence. Je to super. Konečně je vše jak jsem to vždy chtěla. I když mi ser Laenor chybí.

O devět let později....

Dnes musíme do králova přístaviště, Vaemond chce zpochybnit že můj bratr Lucerys je Velaryon a chce získat náplavomarku pro sebe. Znovu uvidím Aemonda. Štve mě to, určitě je na mě pořád naštvaný. Když jsme dorazili, matka s otcem nejdřív šli za králem. Já, Jace a Luke jsme zatím šli do pokoje který nám připravili na dobu po kterou tady zůstaneme. Je zvláštní sdílet pokoj s bratry ale má strana pokoje jde tak trochu oddělit závěsem takže je to dobré. Krom toho jsme tu tak maximálně na jednu noc, o nic nejde. Procházela jsem se po paláci, na sobě jsem měla jasně rudé sametové šaty s černými detaily. A na koho jsem nenarazila, ovšem že na Aemonda. Nečekala jsem to, chytil mě a přirazil ke zdi. Dala jsem mu pěstí a vyvlíkla se z jeho sevření. ,,Co blbneš ty magore?" Vyjela jsem na něho. ,,Procházíš se tu jakoby nic, už jsi zapoměla co se stalo?" ,,Vyřízla jsem ti oko. Náhodou ale buď opatrný, už máš jen jedno a už by to nemusela být nehoda." Aemond se děsivě usmál. Přistoupil ke mě a znovu mě chytil, tentokrát pevněji, nemohla jsem se z toho dostat. Vzal mě za bradu a přiměl mě k němu vzhlédnout. Hřbetem ruky mě pohladil po tváři. ,,Pomsta bude sladká." Ušklíbl se. Prohlížel si mě zatímco jsem ho probodla pohledem. Najednou mě pustil a odešel.

Dohoda Krve(Aemond Targaryen Fanfikce)Kde žijí příběhy. Začni objevovat