9.

102 12 3
                                    

Bolest ale postupně i přes hrubé tempo přešla v slast. Dosáhla jsem orgasmu ale on nepřestal, to také bylo nepříjemné a opakovalo se to dokud mě nenaplnil. Chvíli ve mě zůstal aby si odpočinul ale potom pokračoval. Ani jsem nepočítala kolika orgasmů jsem dosáhla ale bylo to moc, už jsem to přestávala zvládat když se konečně rozhodnul že mu to pro teď stačí. Opustil mé tělo a pohladil mě po tváři. ,,To byl jen začátek." Usmál se. Jeho penis byl pokrytý mou krví stejně tak jako matrace pod námi, nezdálo se ale že by mu to nějak vadilo. Překvapilo mě co následovalo, sklonil se ke mě a ve svích intimních partiích jsem pocítila jeho jazyk. Ochutnal mou krev mísící se s výtokem a znovu se zvedl. Spokojeně se na mě ušklíbl a otřel si rty. Upravil si kalhoty a došel ke dveřím. ,,Zůstaň ležet." Přikázal mi a odešel. Jen pár minut na to se vrátil s maestrem. Aemond se posadil na postel, opřel si mě o sebe a držel mě. Maestr mě potom začal kontrolovat což také bylo vzhledem k okolnostem poměrně bolestivé. ,,Bude potřebovat alespoň dva dny bez pohlavního styku k tomu aby se to zahojilo, jinak by mohla mít vážnější problémy. Zatím je v pořádku přestože jste toho natrhl víc než jen panenskou blánu. Doporučil bych bylinkovou koupel pro urychlení hojení." Řekl na konec. ,,Děkuji. Můžete jít." Odpověděl Aemond a maestr odešel. Dál jsem ležela opřená o Aemonda a čekala až mě pustí, nebo něco udělá.

Dohoda Krve(Aemond Targaryen Fanfikce)Kde žijí příběhy. Začni objevovat