Selammm
Yeni bir hikaye getirdim size.
Umarım beğenirsiniz keyifli okumalar..
____________________&&__________________
Tenime nüfus eden rüzgarın tadını çıkartıyordum,çıplak ayaklarımın altında ezilen çimenlerin soğukluğu içimi gıdıklıyordu,güneşin gözümü kamaştırdığı ve kuş cıvıltıranın eşlik ettiği melodik ses yüzümde tebesüme neden oluyordu.
Göğe kaldırdığım bakışlarımı güneşin ışıltısı alırken aniden duyduğum sesle bakışlarım uzaklardaki kiraz ağıcına doğru yol almıştı,yavaş adımlarla ilerlerken ses gittikçe artamya ve görüntü netleşmeye başlamıştı.
Gördüğüm ile adımlarım yavaşlar ken yüzümdeki tebessüm silinmemiş hatta daha da büyümüştü gördüğüm iki beşikle diz çöküp varlığına şükrettiğim ve yaşam sebebi olan beni herşeye bağlayan bebeklerime baktım.
" Bebeklerim "
Ağlamaları kesilir ken ellerini tutup öpmüştüm cennet kokusunu içime çektiğim de şükrediyorumdum.
" Bebeğim...kızım "
Beşiğin için de bana gülücük saçan iki kızıma bakarken beşiğinden çıkartıp kucağıma almıştım kızlarımı,sırtımı ağacın gövdesine yaslayıp bebeklerimi severken huzurla anın tadını çıkartıyordum.
Huzurla gözlerimi yumduğum da karanlık zihnimi kuşatırken huysuzca başımı çevirmiştim,dudaklarımda hissetiğim baskı ve saçlarımda gezinen elin mayışıklığı beni iki döngünün içine sokarken hissetiğim acıyla karanlıktan sıyrılmıştım.
" Ahh"
Gözlerimi araladığımda üzerimde ki ağırlıktan ve dudkalarımda ki yanma hissine anlam veremiyordum.
Taki üzerime bütün ağırlığını veren kocamı görene kadar.
" Karıcığım "
Dudağıma tekrardan yönelirken beni öpmeye başalamıştı,elleri vücudum da dolanırken altında kıvranıp çıkmaya çalışmıştım,her yaptığımla başarısız sonuç alıyordum ve yapmaktan nefret etiğin şeyi yaptım.
Alt dudağını ısırdığım da inleyip bacaklarımın arasında yer alan bedenini bastırmıştı,kollarını belimin etrafına sarmaladığı yetmezmiş gibi elerimide kelepçelemişti.
Çırpınışlarıma karşılık vermeden beni öpen adama gücümün yetmediği biliyordum ve bu acımasızca yüzüme bugün yine vurulmuştu.
Bacaklarımı hareket ettirip bacak arasına hizalayıp ola bildiğince sert vurdum.bu onun geri çekilmesine ve inleme sine sebep olmuştu.