Kendisine rağmen Harry, herkesin Dumbledore'un ofisinden ayrılmasının hemen ardından bütün gece doğaçlama 'Okul Artık Risk Altında Değil ve Hiçbir Şey Yapmak Zorunda Bile Değildik' partisinden oldukça keyif aldı. Biraz geç fark edildi, ancak bu Hogwarts Evi Elfleri için hem endişe hem de kutlama sebebinden başka bir şey değildi.
Harry'nin dramatikliğe karşı oldukça yetenekli olması nedeniyle, yetenekli bir hikaye anlatıcısı olması doğaldı ve bu nedenle tüm öğrenci topluluğu Harry'nin hikayesini duymaya oldukça hevesli görünüyordu, heyecan arayan Gryffindors'tan başkası değildi. Ev arkadaşlarını masalın resmi versiyonuyla – Ginny'nin büyük sıkıntısına – yeniden canlandırmaktan mutluluk duydu ve ancak puanların açıklanmasının zamanı geldiğinde durdu.
Dumbledore şu anki puan sayılarını listelemeye başladığı anda Harry, hayatı buna bağlıymış gibi tekrar Slytherin masasına koştu. Garip bir şekilde Harry'ye bakan Dumbledore yine de okumasına devam etti, "İlk etapta 638 puanla Gryffindor Evimiz var. İkinci sırada 427 puanla Slytherin var. Üçüncü sırada 383 puanla Ravenclaw var. Dördüncü sırada ise 358 puanla Hufflepuff var." Bu habere özellikle kimse şaşırmadı. Bu yılın başlarında, geçen yılın sonuna kadar olmasa da, – en iyi çabalarına rağmen – Harry Potter'ın Ev Kupasını kaybetme yeteneğine sahip olmadığı oldukça açık hale gelmişti. Sonra olanlar insanları biraz şaşırttı.
"Tebrikler Gryffindor ve aferin," dedi Dumbledore, Harry'e doğru gülümsedi. "Ancak kutlamaya başlamadan önce son olaylar dikkate alınmalıdır. Bu, talihsiz basilisk istilasını ve uygunsuz hastaneye yatışları gazeteden uzak tutmak için çalışan hepimiz için çok zor bir yıl oldu. Bakanlık biz bunu halletmeden önce duymuş olsaydı ... o zaman ne olabileceğini düşünmek bile korkutucu. Ancak, basilisk'in Profesör Lockhart ve üç istisnai öğrenci tarafından mağlup edildiğini size bildirmekten memnuniyet duyuyorum. Bunun ışığında, dağıtmam gereken birkaç son dakika puanım var."
"Yine mi!" Harry'nin sadece belli belirsiz tanıdığı bir Rawenclaw üst sınıfı inledi. Müdürün dikkatsizce görmezden geldiği diğer çeşitli Gryffindor olmayanlardan birkaç mırıltı vardı.
Harry'nin hayal meyal tanıdığı bir Ravenclaw üst sınıf öğrencisi, "Yine mi!" diye inledi. Diğer Gryffindor olmayanlardan da birkaç onay mırıltısı geldi, ama Müdür bunları umursamadan duymazdan geldi.
"Öncelikle, Bayan Luna Lovegood ve Bayan Ginevra Weasley'ye rehine durumunda sakin ve soğukkanlı kaldıkları ve suçlunun yakalanmasına yardımcı oldukları için Gryffindor ve Ravenclaw'a 200'er puan veriyorum." Dumbledore burada durakladı, belli ki alkış bekliyordu, ama herkes Gryffindor olmayan birinin son dakikada birkaç puan toplaması karşısında ona bakmaktan başka bir şey yapamayacak kadar şaşkındı. "Ve Bay Harry Potter'a hızlı düşünmesi, becerikliliği, özverisi, bir öğretim üyesini uyarma sorumluluğu ve cesareti için Gryffindor'a 400 puan veriyorum."
"Buna inanamıyorum," diye inledi Harry kederle. "Yani, inanıyorum, ama keşke inanmasaydım. 600 ekstra puan... bu ne eder, 1238 mi? Bu neredeyse puanlarımızı ikiye katladı. Dumbledore'un en sevdiği öğrenci olmam gerektiğini biliyorum, ama bazen hiç de öyle görünmüyor..."
"Buna inanamıyorum," diye yineledi Draco Harry'nin düşüncesini. "Ravenclaw ikinci mi oluyor? Slytherin üçüncü mü? Sanırım şoktayım. Ya da belki de bunların hepsi uzun bir kâbustur... belki de bütün bu yıl hiç bitmeyen bir kâbustur. Sen ve Sansar (Weasel) gökten düştüğünüzde muhtemelen trende beyin sarsıntısı geçirdim, her an Hastane Kanadı'nda uyanabilirim."
"Buna amin," dedi Harry hararetle.
"Biliyor musun," dedi Daphne Greengrass düşünceli bir sesle. "Fark ettim ki her yıl, Quidditch takımlarının ne kadar iyi olduğuna bağlı olarak, Ev Kupası'nı ya Gryffindor ya da Slytherin kazanıyor ve Ravenclaw belki ikinci oluyor. Ya da içlerinden birinin Müdür'ün evcil öğrencisinin yıllık intihar girişimine uyup uymamasına bağlı olarak. Neden Ravenclaw ve Hufflepuff hiç kazanamıyor? Yani, belli ki Gryffindor'un şöhret iddiası olan aptalca kahramanlıklara ya da bizim yaptığımız gibi strateji geliştirmeye girişme olasılıkları daha düşük, ama arada bir olacağını düşünürsünüz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ah Tanrım Yine Mi? (HP AU)
FantasiHarry için her şey mükemmel gitmese de, arkadaşlarının çoğu hayatta kalmıştı, evlenmişti ve baba olmak üzereydi. Eğer Perde'den uzak durmuş olsaydı, geri dönüp her şeyi YENİDEN yapmak zorunda kalmayacaktı. (Sarah1281'in yazdığı 50 bölümlük hikayeni...