5.Bölüm

57 3 362
                                    

Doğa'nın anlatımıyla

Birbirimize bakarken kapı iki kez tıklatıldı.Hemen gözlerimi kaçırdım yanaklarımın domates gibi olduğuna yemin edebilirim.Araz"gir"diyince kapı yavaşça acildive içeriye Hatice teyze ve Arya girdi."Abimm çok korkuttun bizi"diyerek gelip abisine sarıldı Arya."Kınıyorum seni Arya askersin sen ne korkması? dedi Araz."Sen sus eşek sıpası kalbimize iniyordu hâlâ asker diyor vallahi hasta demem atarım terliği"dedi Hatice teyze.

Arya kıkırdarken ben gülmemek için adeta dudaklarımı kemiriyordum."Eşek sıpası seni bak kızlar üstüne gülüyor"diye Hatice teyze yine Araz'la alay ederken bu sefer kendimi tutamadım ve kahkahalarla güldüm.Araz Arya ile bana siz iflah olmazsınız bakışları atarken annesine"ya anne 30 yaşında adamım ben ne eşek sıpası diyip duruyorsun"diye isyan etti.

"30 yaşındaymış bak hele bak oğlum odandaki çorabı bulamazsın sen benim gözümde 3 buçuktan fazlası değilsin"dedi Hatice teyze gülerek."Yok artık Hatice teyze tanımasam inanacağım"dedim abartma der gibi.Hayır kayınvalidemde olsa kimse sevdiceğimi küçük düşüremez."Ooo yengem sinirlendi"dedi Arya gülüp elini ağzına kapatarak."Sen sus çırpısı seyrek seninde abinden aşağı kalır yanın yok birini öldü diye gösterirler öbürü ölümden döner Doğa kızım al götür beni burdan"diyerek yanıma geldi.

"Gel Hatice teyzem gel bunlar tencere kapak gibi bilmiyormusun biz bir kantine inelim"dedim koluna girerek."Gidelim kızım gidelim amcanlar burda seni görsünler bir"dedi ve çıkışa yöneldik.Dışarı çıkacakken Araz'ın göz kırpıp elleriyle kalp yapmasıyla beraber sarsıldım.Kalp var bende be vicdansız öyle yapılırmı...

"Ya amca çıldıracağım sen nasıl bana böyle bir teklif sunarsın"diyerek hızla oturduğum sandalyeden kalktım"Kızım bak bir dinle adam savcıymış seni görmüş beğenmiş nolur bir çay içseniz"dedi amcam.Sinirlenerek"sikeyim savcısını amca istemiyorum diyorum anlamanızmı kıt bakın tekrar söylüyorum o pislik herifede söyleyin benden uzak dursun"dedim bağırarak.

"Yahu kızım adama bir bak adını öğren en azından"dedi amcam."Söyle amca söyle adınıda gidip eceli olayım onun"dedim sinirle amcama bakarken."Cem kızım Cem Keskin adı"dedi amcam.Duyduğum isimle bana kal gelirken birkaç saniye sonra bir hışımla Araz'ın olduğu kata çıktım.Az ilerde oturan Cem piçi beni görünce gülümsedi.Ayağa kalkıp "hoşgeldin Doğac-"demeden yüzüne tokadı indirdim."Adi herif sen bana nasıl göz dikersin söyle bana nasıl"dedim bağırarak.Yakasından tutarak duvara yasladım ve devam ettim.

"Bana bak piç kurusu seni yanımda,yakınımda,sağımda,solumda,önümde,arkamda ve beş metre dahi uzaklığımda görürsem inan savcısın siklemem o beyninin pestilini akıtırım anladınmı beni döl israfı"diyerek yüzüne bağırdım."Doğa?"diye arkamdan duyduğum sesle başımı hızla o yöne çevirdim.Tekerlekli sandalyede oturan Araz şaşkınlıkla bize bakıyordu."Güzelim ne oluyor burada?"diyen Araz'a cevap olarak"arkadaş Doğa Göksunu biraz hafife almış sevgilim bende Avukat Doğa Göksun kimdir nazik bir dille onu anlatıyordum"dedim.

"Ne demek sevgilim?"diyen Cem'le tiksinir gibi baktım yüzüne.Dudaklarıma alayvari bir gülüş yerleştirerek"ne oldu prenses zorunamı gitti herhalde sevgilim"dedim zevkle."İnanmıyorum sevgili olduğunuza Doğa hadi kanıtlasana yalan söylüyorsun"dedi Cem.Aklıma gelen fikirle keyifle gülümsedim."Tabiki prenses kanıtlarım fakat 18 yaşından küçükler görmese iyi olur kısacası seni şöyle alalım"dedim onu köşeye çekerek.

Ağır adımlarla Araz'ın yanına giderken o ne yapacağımı çoktan anlamıştı ve keyifle gülümsüyordu.İşine geldi tabi ayı!"Sevgilim"dedim cilveli bir ses tonuyla."Bebeğim"dedi Araz elimi tutarak.Önünde diz çökerek yüzlerimizi aynı hizaya getirdiğimde kalbim bedenimi terkedecekmişçesine atıyordu."Hadi ona sevgili olduğumuzu kanıtlayalım"dedim gülümseyerek."Memnuniyetle güzelim"dedi ve dudaklarını dudaklarıma bastırdı.Birkaç saniye hareketsiz dururken alt dudağımı hafifçe emerek bıraktı.Aynı tarifeyi bende onun üst dudağına yapınca dudaklarımız ayrıldı.

ᴋᴀᴅᴇʀ ᴀɢ̆ʟᴀʀı (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin