,,Toužíš po mě, Mátyásy?" zeptala se Mimi a přitom ho políbila na jeho mužství.
,,Ano. Toužím po tobě tak, že nevidím na cestu," odpověděl Mátyás na její otázku a ona se pousmála. ,,Tak to raději nikam nechoď," odsekla a přitom ho začala dráždit.
,,Mimi, nech toho," řekl Mátyás, který slabě vzdychl, když se začala mazlit s jeho přirozením. ,,Nebo, co?" zeptala se a přitom jeho mužství stiskla jemně prsty. ,,Nebo ti naplácám," odpověděl a ona se na něj usmála.
,,Tak mi naplácej, jsem přece tvoje zlobivá holčička," řekla a přitom se na něj uculila.
,,Tak dobře, když si o to tak koleduješ," odsekl pevným hlasem a přitom ji popadl kolem pasu a otočil si ji zády k sobě. ,,Tak do toho," řekla a přitom na něj trochu povystrčila svůj zadeček. ,,Naplácej mi, Mátyásy," dodala tiše a přitom se po něm ohlédla svůdným pohledem.
,,Dobře tedy, když to tolik chceš," řekl a přitom jeho ruka stiskla její pozadí.
,,Ano, chci," zašeptala slabým hlasem a zavlnila svůdně svými boky směrem k němu. Po chvíli zase opět dopadla jeho ruka na její pozadí a ona blaženě vykřikla.
,,Ááá..Mátyásy!" ozval se slabý sten z jejich rtu, když jeho ruka opět plácla její zadeček. ,,Ó ano..lásko..to je ono!" vykřikla protože další jeho dotek ji působil neskutečnou slast. ,,Ááá ano!" ozvalo se znovu a po chvíli jeho ruka zabloudila mezi její stehna a rozevřela ji tak aby jeho prsty, kterými ji zkoumal mohl nahradit něčím mnohem větším a taky mnohem zábavnějším.
Vklouzl do ni celý až po okraj a pak se v ní začal zběsile pohybovat a Mimi se těšila na tu nádhernou slast kterou ji opět přinese.
Vášnivě sténala a když do ní po chvíli vyvrcholil, tak se rozplývala blahem.
Jenže to nebylo všechno, otočil si ji zase k sobě a pak začaly znovu. Mimi mu omotala nohy kolem pasu a když ji pak položil do trávy, tak ho přetočila na záda a ujala se vedení, protože teď rozhodně nechtěla přestat.
Po chvíli začalo pršet a Mátyás se začal zvedat, jenže ona mu to nedovolila.
,,Pojď se se mnou milovat v dešti, miláčku," řekla a potom ho začala vášnivě líbat a on věděl že nemá cenu ji odporovat, protože stejně to chtěl tak jako ona. A tak ji přetočil na záda a miloval se s ní tak jako ještě nikdy.
Po chvíli přestalo pršet a i když oba byli mokří až na kost, tak přesto je hřál v jejích srdcích plamen, který nechtěli aby někdy vyhasl.
YOU ARE READING
Poslední Hřích 2
RomanceArpád Draskoči čirou náhodou znovu objeví svou manželku Katalinu, kterou všichni považovaly za mrtvou, včetně jeho. Najdou spolu opět své ztracené city? I Mimi čekají velké věci, protože ji půjde doslova o život. ----------------------------------- ...