Platonik

10 2 0
                                    

- Ben Yeşim. Yeşim Kumru. Okul hayatında başarılı olan ve arkadaşları tarafından sevilen bir kız. Doğma büyüme İstanbul'luydum ben, tabii memleketimi daha çok seviyorum İstanbul'dan. Neyse uyumazsam sabah kalkamayıp okula geç kalacağım.

  "Kızım nerde kaldın ya bomba dedikodu var!"
Diye sabahın köründe cırlayan arkadaşıma döndüm ve "Işık Bu enerji nerden sabah sabah. Söyle bu enerjinin kaynağı ne?" Okula giderken her zamanki gibi Asel'i almayı unutup geri dönüyorduk. Niye mi? Çünkü benim süzme salak arkadaşım her zaman yaptığı gibi uyuya kalır ve bizi arayıp haber "ben evden çıktım gelin alın beni" diyemediği için bizde her sabah onu unutup geri dönerdik evine.

   "Ya Asel bir şey sorucam canım arkadaşım"
Dedi Işık. "Sor gelsin" "Kanka sen niye hep geç kalıyorsun? Yani şe-" Işık saçmalarken okulun karşısındaki A101'den Melis ve Nur gelmeye başladılar. Evett Ben, Işık, Asel, Melis ve Nur biz bir gruptuk. Hemde mahallede beraber büyüyen şeker candy kızlar grubu...

    Fizik... Fizik... Fizik ben... Ben fizik... Ben, fizik dersini bir türlü çözemiyorum yeminle. Ya çalışsam anlamıyorum, çalışmasam da anlamıyorum nasıl bir nusubettir başımızda. Ayrıca şuan da ders fizik. Ben her türlü dersten bir şey anlamadığım için dinliyormuş gibi yapıyordum.

    "Yeşim, Yeşim! YEŞİİİMMM! Uyansana kızım kış uykusuna yatan ayılar gibi yatmışsın." Ne diyordu bu kız ya? "Ya ne var Melis? Uyuyorum işte." "Ya kızım uyansana okulu sevebileceğin bir neden buldumm! Az önce içeri girdi hatta!" Yoksa düşündüğüm şey miydi? Erkek geldiyse varyaa tadından yenmez yani. "Ne? Ne oldu? Nerede? Kiminle? Ne yapıyor? Bizim sınıfa mı geldi? Nerde yav?" diye ard arda soru dizen benimle birlikte Asel kafamı sağ çarprazımdaki sıradaki yeni gelen çocuğu gösterdi. BİLİN BAKALIM ÇOCUK NE YAPIYORDU? Mışıl mışıl uyuyordu... Ayol kız bu aynı ben. "SEN BENİM OLMALIS-" diye bağıran beni Nur susturdu. Az daha susmasam çocuk uyanacaktı. Öyle bir bağırdım ki resmen sınıfta yankı yaptı. "Deliye bağladı yine la bu kız"

İlk bölüm hayırlı uğurlu olsunn

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 14 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bir Aşığın Hatıra DefteriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin