«Δυο μόνο μέρες πριν ..και φαντάζουν τόσο μακρινές...αχ εάν είχα αποφασίσει να βρω τρόπο να πείσω τον πατέρα μου και όχι αυτό..... όχι αυτό που συνέβη ..όλα έγιναν λάθος ...έπρεπε να είχαμε φύγει ...όμως τώρα....χάνομαι ... Μαμά...μαμά μου εσύ είσαι;. Μαμά θέλω να ξεκουραστώ μαμά... μαμά πάρε με κοντά σου..»
Από την ώρα που έλαβα το μήνυμα δεν μπορούσα να ησυχάσω έτρεμα σαν ψάρι έξω από το νερό. Μάταια ο Αλέξης προσπαθούσε να με ηρεμήσει.
«Θα με σκοτώσει, οποίος και εάν βρίσκεται πίσω από όλα αυτά θα με σκοτώσει... είδες τι γράφει έχω μόνο δύο μέρες διορία.. Μόνο δύο μέρες είναι δυνατόν να πείσω τον πατέρα μου να φύγουμε από την πόλη να αφήσει την δουλειά του το σπίτι μας μα και ειδικά τον τάφο της μάνας μου. Ξέρω αν και δεν μου το λέει πως εκεί περνάει τις περισσότερες ώρες τις μέρας του. Και με ποια δικαιολογία με ποια πρόφαση πως είναι δυνατόν να πειστεί πως πρέπει να τα εγκαταλείψουμε όλα, ειδάλλως θα με σκοτώσει ένας που μου στέλνει απειλητικά μηνύματα. Θα με περάσει για τρελή.»
«Δεν θα πάτε πουθενά. Δεν θα σε αφήσω να φύγεις ούτε θα αφήσω και κανέναν να πειράξει ούτε μια τρίχα από τα μαλλιά σου. Μωρό μου κανέναν δεν θα επιτρέψω να σε πειράξει. Ακούς;»
«Και τι θα κάνεις; Αλέξη πως μπορείς να με προστατέψεις. Όποιος βρίσκεται πίσω από όλο αυτό είναι αποφασισμένος. Πως θα με προστατέψεις; Μιλάμε για έναν αδίστακτο δολοφόνο... έχει ήδη σκοτώσει δεν έχει μείνει μόνο στις απειλές ... Έχει σκοτώσει ήδη τη μαμά μου και η επόμενη είμαι εγώ. Πρέπει να φύγω πρέπει να βρω τρόπο να καταφέρω και τον πατέρα μου να με ακολουθήσει. Πρέπει να φύγουμε από αυτό το εφιαλτικό μέρος...»
«Όχι μωρό μου δεν θα σε αφήσω να φύγεις σαν κυνηγημένη, στο ορκίζομαι πως εάν χρειαστεί θα δώσω και την ζωή μου αλλά εσύ δεν πρόκειται να πάθεις τίποτα...Άκουσε μωρό μου. Δεν θα σε αφήσω από τα μάτια μου... Εγώ θα σε προσέχω και θα τον βρούμε όποιον και εάν κρύβεται πίσω από όλο αυτό.»
«Αλέξη φοβάμαι... δεν θέλω να πεθάνω... Μήπως θα ήταν καλύτερα να πήγαινα στην αστυνομία. Άλλωστε τώρα έχω αποδείξεις έχω το μήνυμα να τους παραθέσω.. δεν θα με περάσουν για καμιά τρελή η οποία έχει επηρεαστεί από το θάνατο της μάνας της και βλέπει παντού φαντάσματα και δολοφόνους να την κοιτάζουν και να την κυνηγούν.» Σηκώθηκα και ξεκίνησα να ντύνομαι. «Στάσου πρέπει να σκεφτούμε την κάθε μας κίνηση. Σου γράφει να μην πας στην αστυνομία. Εάν τον παρακούσεις και πας μήπως τα πράγματα χειροτερέψουν;»
YOU ARE READING
Λίγο πριν πεθάνω..
Mystery / ThrillerΈνα κορίτσι δεκαεφτά χρονών διηγείται την ιστορία της ... Πως έζησε τους τελευταίους μήνες πριν το τέλος της .... όλα ξεκίνησαν με την μεταγραφή της στο σχολείο στη κωμόπολη την οποία μεγάλωσαν οι γονείς της..ήταν μια νέα αρχή για τους δικούς της...