22 Fejezet - A Halhatatlanok Szövetségének Gyűlése 2

7 2 0
                                    

Jue Di-völgy.

Jue Di egy hét hegyből álló hegyláncot foglal magába, és a közöttük elterülő völgyet zöldellő növények borítják. Rejtett források, vízesések és különös alakú sziklák díszítik, a csendes és mélyen elzárt völgyek és magas hegycsúcsok rendszertelenül terülnek el. Ahogy a neve is utal rá, a terület azt az érzést kelti, hogy az ember zsákutcába van szorítva, ám a következő pillanatban láthatóvá válik az út az Égbe, amit semmilyen fal nem zár el.

Shen Qingqiu szerint mégha nem is lenne a Halhatatlanok Szövetségének Gyűlésének nyitóhelye, mindenki számára veszélyes volna itt élni.

A legnagyobb számban a négy nagy kultivációs szekta képviselői jelentek meg. Cang Qiong-hegység szekta állt az élen, azt követte Zhao Hua Templom, Tian Yi Kolostor, és végül Huan Hua Palota.

A négy szekta közül Cang Qiong-hegység szektája volt a legegyedibb. Mind a tizenkét hegycsúcsának megvolt a saját különlegessége, a többágúságuk összekeveredett. A templom és a kolostor természetesen egy buddhista és egy taoista szerzetesi szekta volt; Huan Hua palota ennél összetettebb, a szekta vezetése inkább a hadászat felé hajlott, és kiválóak a jövendölésben is. Ők azok, akik a legközelebbi kapcsolatban állnak a külvilággal, a technikájuk ereje ismeretlen. Ám kétségkívül ők a leggazdagabbak. Minden alkalommal Huan Hua Palota költötte a legtöbb pénzt a Halhatatlanok Szövetségének Gyűlésére.

Emellett számtalan kisebb és közepes méretű szekta is megjelent. Ezért a Jue Di-völgyben regisztrált és megjelent emberek száma biztosan meghaladta a tízezret.

A csendes és hűvös völgy bejárata most tízezer beáramló emberrel telt meg. A hegyi állatok, akik még sosem láttak embereket, halálra rémültek. Minden oldalról életteli mozgás volt érezhető.

A szövetség kezdő kultivátorai szépen felsorakoztak egy alakzatba. A völgyet egy hatalmas természetes sziklafal vette körül.

Már régen építették a tornyot a völgy bejáratához, hogy a kultivátorok, akik nem vettek részt a gyűlésen, onnan figyelhessenek, a tetőn lebegő színes zászlók az egyes szektákat jelképezték. A a legmagasabb szinten lévő legjobb helyek a szektavezetők számára voltak fenntartva; mivel Yue Qingyuan volt a Cang Qiong-hegység szekta vezetője, ő vezette őket a legfelső szintre.

Shen Qingqiu mögötte foglalt helyet. Közvetlenül a bal oldalán egy jó kiállású és nemes, ősz öregember ült, aki a múltban remek gondját viselte mindenkinek Cang Qiong-hegység szektából.

– Chen nagymester!

Ő a Huan Hua Palota idős vezetője, Luo Binghe édesanyjának mestere. Shen Qingqiu úgy tekintett rá, mint valami királyra, és illően tiszteletét tette.

Hamarosan Huan Hua Palota egyik tagja lépett fel a kőemelvényre. Mivel ők költötték a legtöbb pénzt, magától értetődő volt hagyni, hogy a legnagyobb befektetők vezessék a ceremóniát. A lentebb lévők lassan elhalkultak, hogy meghallgasák, ahogy felolvassa a gyűlés szabályait és menetét.

Ennek az embernek az alapjai mélyek voltak, a tüdőkapacitása kiváló. A völgy bejáratától a legmagasabb toronyig mindenki tisztán hallotta a hangját.

– A gyűlés hét napig tart. Miután mindenki belépett a völgybe, egy nagyerejű bűbájjal zárjuk le Jue Di-völgyet. A hét nap során minden résztvevő, aki belép Jue Di-völgybe, mindenféle kommunikációt megszakít a külvilággal. Nem lesz tudomásuk a kint történtekről, de a közönség szabadon figyelhet mindent, ami a pályán történik az égből közvetítő spirituális sasoknak köszönhetően.

– Több mint száz fajta szörnyet helyeztünk el a völgyben. Összesen majdnem ötezret. Amikor valaki legyőz egy szörnyet, a testéből egy golyót kap jutalmul. A különböző erőszintű szörnyek után különböző mennyiségű spirituális erejű golyó jár. Mindenki viseli az aranykarperecét?

The Scum Villain's Self-Saving SystemDonde viven las historias. Descúbrelo ahora